zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tRpaslik píše:Jo diky software uz jsem stahnul, tedko musim akorat jeste udelat kabel. Zkusim jenom ten s tranzistory jestli bude fungovat. Ja tady mam akorat naky OBD bluetooth dongle.
funguje aj obyc s tranzistormi, ak ten bluetooth robi v kompe seriovy port a neni v nom nejaka specialna elektronika tak by mohol aj ten fungovat.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak jsem se pripojil. Naslo to tri chyby:

Obrázek

Komunikaci jsem musel nastavit wbus. Info z nej:
W-bus version 1.5
Device name VWT5
HW version 7/3
SW version 25/03
Datum vyroby 11.12.02
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

no a ked ich das zmazat ako to vyzera? chyba cerpadla paliva by sa mala stratit a tie zvysne dve?
pepem
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Ten screen je uz asi po smazani - objevi se znova
Ta prvni je podle me obehove cerpadlo - nemam pripojeny.
Ty dalsi nevim co znamenaji.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

podla mna je to problem s chybajucim CANom, Marek_a4 ma rovnaky problem a rovnaky bufik z T5, ma sice aj tie origo hodinky/panel z T5 ale este ho neskusal pripojit.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Zitra si stim jeste zkusim pohrat. Pripojim cerpadlo a uvidime. Ty chyby pise not actual, stored. Panel taky reagoval. Podsvitil se a i naky znaky se tam zobrazovaly.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ale mal si to zapojene mimo auta ? je mozne ze okrem komunikacie s panelom potrebuje aj udaje z komfort CANu (napr. palubka) inak by ten CAN medzi bufikom a panelom stracal vyznam.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Jj bylo to zapojene na stole. Jeste jsem nasel na netu tohle:

Ne ne TT-C se ovlada taky po Canu.Jde sice rozbehnout primo datovejma hodinkama od Webasta ale pri startu se musi v urcitem okamziku jeste jednou zmacknout startovaci tlacitko na hodinkach bez toho to pada do poruchy(chyba komunikace).Behem startu to ocekava zrejme jeste neco z Canu a to to nedostava.

Oběhovka měla dráty vyvedený jinam (nevim kam). Nicméně dneska se mi podařilo ten bufík spustit hodinkama, a je to tak, v nějakým okamžiku se musí zmáčknout plamínek ještě jednou. No i když nastavil jsem, aby to spouštělo přes čas a naskočil taky. Naštěstí ty hodinky mají vývod i 12V výstup, takže takhle přes relátko spouštím oběhovku. Jinak ten CAN-BUS by se hodil. Alespoň tomu nějak nakecat to, co to potřebuje, aby to fungovalo tak jak má


A neni jeste nejakej silnejsi diagnostickej software kde by se nechaly upravovat dalsi parametry - proste mu vysvetlit ze ten CAN nepotrebuje?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

No ja sem uz webasto umistil veslo se mi nastesti pod abs do blatniku ted sem si koupil hadice a musim to napojit coz bude docela maso protoze pristup dozadu k hadici ktera vede na okruh a do radiatoru uvnitr je na prd musim oddelat kus sani zpetnou klapku a i tak tam sotva ruce dozadu vrazim ale melo by to jit.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ten CAN bus skus napichnut priamo na komfort CAN (napr. od klimy), myslim ze mu prave nejake udaje odtial chybaju (napr. od pristrojovky alebo klimy).
Obehovka je zapojena priamo na webasto (ak mas teda TTC s pisanymi 12V/40W), tak ako mas tie dva konektory (napajaci 2 pin a 6pin) tak ostatne konektory su hned vedla ale su zakryte tym plastovym deklom, tam najdes aj konektor pre obehovku.
A diag soft iny neni aspon co viem, tam by si musel vymenit celu RJ za inu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

To bych to napred musel mit kam napichnout :-) Bohuzel neni kam.
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Tak jsem udelal jeste jednu vec. Mel jsem slabou baterku na ktere jsem to zkousel. Dal jsem zdroj a chyby zmizeli - takze byly pravdepodobne zpusobeny podpetim. Jo a jeste jsem pripojil pumpu. Kolik si bere topeni pri startu?
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pri startu hodne, hlavne zhavenie, ked som ho ja skusal tak pomerne tvrdy zdroj 13.5V/10A isiel na 9V pri starte a ani bufik nenabehol.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tRpaslik
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 05 lis 2010, 12:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od tRpaslik »

Ja tam mel asi 13A a ten mi problik do chyby. Musim vzit holt autobaterii. Jeste tam mam na stole AIRTOP2000 - to jsem taky zkusil pripojit a komunikace funguje take - WBUS.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartuju :) Nejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě :)
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta :D
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně :D
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“