funguje aj obyc s tranzistormi, ak ten bluetooth robi v kompe seriovy port a neni v nom nejaka specialna elektronika tak by mohol aj ten fungovat.tRpaslik píše:Jo diky software uz jsem stahnul, tedko musim akorat jeste udelat kabel. Zkusim jenom ten s tranzistory jestli bude fungovat. Ja tady mam akorat naky OBD bluetooth dongle.
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Jj bylo to zapojene na stole. Jeste jsem nasel na netu tohle:
Ne ne TT-C se ovlada taky po Canu.Jde sice rozbehnout primo datovejma hodinkama od Webasta ale pri startu se musi v urcitem okamziku jeste jednou zmacknout startovaci tlacitko na hodinkach bez toho to pada do poruchy(chyba komunikace).Behem startu to ocekava zrejme jeste neco z Canu a to to nedostava.
Oběhovka měla dráty vyvedený jinam (nevim kam). Nicméně dneska se mi podařilo ten bufík spustit hodinkama, a je to tak, v nějakým okamžiku se musí zmáčknout plamínek ještě jednou. No i když nastavil jsem, aby to spouštělo přes čas a naskočil taky. Naštěstí ty hodinky mají vývod i 12V výstup, takže takhle přes relátko spouštím oběhovku. Jinak ten CAN-BUS by se hodil. Alespoň tomu nějak nakecat to, co to potřebuje, aby to fungovalo tak jak má
A neni jeste nejakej silnejsi diagnostickej software kde by se nechaly upravovat dalsi parametry - proste mu vysvetlit ze ten CAN nepotrebuje?
Ne ne TT-C se ovlada taky po Canu.Jde sice rozbehnout primo datovejma hodinkama od Webasta ale pri startu se musi v urcitem okamziku jeste jednou zmacknout startovaci tlacitko na hodinkach bez toho to pada do poruchy(chyba komunikace).Behem startu to ocekava zrejme jeste neco z Canu a to to nedostava.
Oběhovka měla dráty vyvedený jinam (nevim kam). Nicméně dneska se mi podařilo ten bufík spustit hodinkama, a je to tak, v nějakým okamžiku se musí zmáčknout plamínek ještě jednou. No i když nastavil jsem, aby to spouštělo přes čas a naskočil taky. Naštěstí ty hodinky mají vývod i 12V výstup, takže takhle přes relátko spouštím oběhovku. Jinak ten CAN-BUS by se hodil. Alespoň tomu nějak nakecat to, co to potřebuje, aby to fungovalo tak jak má
A neni jeste nejakej silnejsi diagnostickej software kde by se nechaly upravovat dalsi parametry - proste mu vysvetlit ze ten CAN nepotrebuje?
No ja sem uz webasto umistil veslo se mi nastesti pod abs do blatniku ted sem si koupil hadice a musim to napojit coz bude docela maso protoze pristup dozadu k hadici ktera vede na okruh a do radiatoru uvnitr je na prd musim oddelat kus sani zpetnou klapku a i tak tam sotva ruce dozadu vrazim ale melo by to jit.
ten CAN bus skus napichnut priamo na komfort CAN (napr. od klimy), myslim ze mu prave nejake udaje odtial chybaju (napr. od pristrojovky alebo klimy).
Obehovka je zapojena priamo na webasto (ak mas teda TTC s pisanymi 12V/40W), tak ako mas tie dva konektory (napajaci 2 pin a 6pin) tak ostatne konektory su hned vedla ale su zakryte tym plastovym deklom, tam najdes aj konektor pre obehovku.
A diag soft iny neni aspon co viem, tam by si musel vymenit celu RJ za inu.
Obehovka je zapojena priamo na webasto (ak mas teda TTC s pisanymi 12V/40W), tak ako mas tie dva konektory (napajaci 2 pin a 6pin) tak ostatne konektory su hned vedla ale su zakryte tym plastovym deklom, tam najdes aj konektor pre obehovku.
A diag soft iny neni aspon co viem, tam by si musel vymenit celu RJ za inu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Hele, když tady řešíte ty odběry a věci kolem toho. Nemáte někdo zkušenost, jak dlouho to zmákne baterka živit? Tím myslím najít tu hranici, kdy už nenastartuju
Nejsem zrovna přes elektriku a všechny ty vzorečky ohledně napětí a proudu jdou mimo mě 
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně
Ideální by byly nějaký kritický hodnoty, spodní hranice, jakou musí baterie pro nastartování splňovat a k tomu měřák do auta
Doufám, že jsem se vyjádřil alespoň trochu srozumitelně
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
