POradim vsem pokud nejsou karosari at si nikdy nekupuji auto se sebemensi korozi nebo spanym lakem s tim,ze to je je vizualni a nekdy se to zpravi a bude pekny auto. Vsechno se da v motoru vymenit,ale karosarina nekdy ne:([/quote]
sikin1987 píše:auta co jezdi na LPG lip?:D:D nebud smesny.
Kolik to stoji? na V6 od 30-50 tis. A vyplati se to? nevyplati.
Proč by se plyn na autě neměl vyplatit? Já nechával montovat plyn do bmw 3,5l už před 10 rokama a po 7 měsících jsem měl náklady za montáž plynu zpět.
protoze hodil na odkaz na starou vybehanou mrdku ktera stoji Vic jak polovinu ceny prestavby na LPG. a vxplatui se to ? met auto za 60 tis a LPG za 40? a pak misto abys zacal setrit na palivu budes jen opravovat stary auto
slovacek.milos: fiat ma celopozink,ale kdyz lezi ve vode a pak jezdi v soli,tak zhnije aj za 8 let bohuzel
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:co blaznis:D:D? jakych 25 tis? zijes bud 5 let z5 nebo mluvis o 4 valci.
Nejlevnejsi a nejhrosi system na 4 valec mozna sezenes za 28-29 tis zalezi na typu nadrze a jestli bude s ukazatelem stavu paliva,ale kvalitni znackovy sekvencni system stoji 35 tis min. LPG stoji 18 kc zalezi v jakem kraji.
Ale taky pocitej s tim,ze spotreba nebude pod 10 l ani na dalku.
Ja kdybych ted kupoval auto tak si najdu nejaky odolny motor co ma levny ND vcetne vstriku a cerpadla zacnu jezdit na novej repkac,vyfrit,hydrauliku,trafac,LTO,MERO proste co sezenes kolem 15-25 kc. a spotrebu nebudes mit nikdy vetsi jak 9 l pokud to nebude 3 litr.
Ja bohuzel mam v aute nacpano 4O tis za opravy a stejne se mi sype kastla a na nove penize nemam,takze su pekne v prdeli,ale.
POradim vsem pokud nejsou karosari at si nikdy nekupuji auto se sebemensi korozi nebo spanym lakem s tim,ze to je je vizualni a nekdy se to zpravi a bude pekny auto. Vsechno se da v motoru vymenit,ale karosarina nekdy ne:(
Jde vidět že jsi nikdy neměl auto na LPG když to tu tak rozebíráš..Mám doma zatím opela omegu 2.0 16V na lpg sekvenční vstřik spotřeba plynu je rovných 10L na sto styl jízdy točit motor pěkně do kulata.. Když jsem ji koupil tak žrala 8.2 až 9L plynu na sto ale něco se posralo tak to ted jezdí za těch 10L-jsem línej jít do LPG servisu to nechat prohlédnout.Výkon motoru je srovnatelný s benzínem-lpg má kultivovanější chot motoru.Jinak co jsem se bavil s klukama co mají opela omegu 2.5 na lpg tak jezdí za 10-11L plynu na sto a ford scorpio kombi 2.3 s klasickým LPG a automatickou převodovkou jezdí za 11L na sto.Chystám si doma auto naftáka že budu jezdit na různé sračky-je to ford scorpio 2.5TD ale jak vidím za kolik se co prodává tím myslím LTO,nafta,měřo atd tak zjištuji že se to už ani moc nevyplatí provozovat diesel auto.Za 15 až 25kč už nic skoro nekoupíš-meřo pod 30kč nejde,nový olej pod 26kč taky ne a čekat na akce je bláhové,hydraulika je na piču to ti potvrdí každý co na ni jel a kurví to motor i žhaviče které jsou drahé a ředit to s naftou je bezvýznamné,LTO pod 25 taky není k mání-jo dá se koupit v německu nebo polsku prý za 18 ale jet pro něj přes celou republiku je na houby co ušetříš projedeš dvakrát tolik a ještě tě můžou fízli za to potáhat za pašování i když to máš pro svou potřebu blbý jsou na to dost ,naftu z druhé ruky taky jsem neviděl že by ji někdo prodával pod 27kč a taky nemáš jistotu co to je za sračka a spoléhat se že seženeš výfrit je taky bláhové-většinou na to ti stánkaři s rychlím občertvéním jezdí a co vím tak v okolí mi ho nikdo v hospodách nedá.Mnozí lidé dieslové auta nemají rádi z důvodu větší hlučnosti,vybracím které se přenášejí do interiéru a snižují konfort cestování,líností motoru do té doby než sepne turbo,obavám že je vyšplouchne vstřikovací čerpadlo někde daleko na dovolené-mnohým se to už stalo i při provozu na kvalitní naftu,náročnost na autobaterii hlavně v zimě a kratší životnost autobarerie,diesel není vhodný na ježdění kolem komína-za nějaký čas odejde těsnění pod hlavou.Vím co mluvím-měl jsem pučené felicii 1.9D hrozný motor pro toto auto,jezdil jsem v autoškole s fabii 1.9TDI 74kw než seplo turbo tak líné jak veš a hluk v autě jak ve starém autobusu to za tu spotřebu 5,5L na sto nestojí,ted mám toho forda je na tom líp než fabia ale jestli bude žrát 8L nafty nebo 9L novýho řepkáče tak půjde z baráku ven a zůstanu u plynu.Známý měl pučeného P406 1.9TD u kterého na fórech se mluví o spotřebě kolim 5 až 6L na sto a on se s ním pod 7L nedostal ani náhodou a to auto bylo v super stavu
ale mel sem hosanku LPG to se muzes vsadit. Nerovnavej ECOTEC od opelu s V6tkou od AUDI. Kdyz bdues jezdit jen dalnice bude ti zrat aj V8 10l.ale v obci bude zrat 15l. Prumerna spotreba na LPG s V6 pri pomeru 50% mesto50% mimo je pod 11l nerealna.
K tomu dieselu. Ja jezdim jen mesto dle tTP mam mitt v obci 7,5 nebo 7,8
Protoze mam chip,tak se motam kolem 6-6,5l a je jedno jestli nafta nebo repkac nebo MERO.Mimo obec 4-5l. To ze si nesezenes levnou naftu,repkac nebo vyfrit je tvuj problem to uz je kazdeho boj. Ja nenajezdim desetisice,takze nepotrebuju velke zasoby a vyfirit treba vubec nezhanim staci mi akcni novy olej,smesna nafta a nafta co si sezenu levneji.
sazba na kilometr mam asi 1,7 kc.Zhavice neresim,protoze startuju bez zhaveni a kdyz odelam vstrikovani,ktere uz je stejne nacate,tak se proste koupi jine. Porad lepsi jak jezdit s benzinakem,ktery ma pri stejnem kroutaku a vykonu objem tak 2,3-3 l a spotrebu 1,5-2x vetsi. u benzinu trosku slapnes a spotreba leti do nebes. Mam to oevereny jezdil sem s 1,8 mazdou,2 l kia sportage,2l subaru legacy, 1,4 turbo punto, atd. vsude sem mel pri mojem stylu jizdy a trasach spotrebu 9-20 a to je fakt.
Je treba si uvedomit,ze kazdy nejezdi jen rovinky a dalky coz jsou ty vase sracky ze to zere do 10. Tim padem ja muzu rikat,ze mi to zere do 5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Záleží v jakém autě ten holand byl a co to bylo za systém.... Já jsem srovnával od omegy 2.0 a 2.5 v plynu audi mě nezajímá..Ale tahat tu V8 není na místě-to si pořizujou jenom pracháči... Na tu spotřebu 1.7kč na 1km dosáhnu také.Kdyby se v té naší republice prodával kvalitní plyn tak ty plynové auta mají spotřebu stejnou jak na provoz na benál. Srovnávat tvoje bravo ve spotřebě s jinýma velkýma autama je směšné kort tak velkým co mám já-je tam rozdíl ve váze 400kg a to na spotřebě je znát na to vem jed.Ale s plynem na tu tvoji spotřebu dosáhnu v klidu omega v lpg je zajímavá že dokáže jet za stejné prach jak ty menší auta a to má 300000km za sebou. Ale nevím zatím kolik bude chlastat moje scorpio 2.5td.Jestli bude mít spotřebu 8-9l na sto tak poletí z baráku.Ale zatím čekám az bude po výplatě abych mohl na scopiu udělat STK a potom uvidím kolik bude papat..Fiata Bvava jsem měl služební s 1.4 motorem-zajímavej motor že bral do 7.5L na sto a to jsem jezdil jak prase vysloveně..Na dálnici mi koktávka neměla šanci ujet....
Jo omega je tezka. Moje auto bylo pomerne taky s bordelem co sme tam vozil melo pres 1300 kg. ted sem ho odlehcil o 100 kg. spotreba tak jde taky dolu,ale odlehceni bylo hlavne kvuli zrychleni. Ale stejne bych te dchtel raci nejkay stary diesel kd ebych mohl lit vyfrit a pripadny repas vstriku by stal po tisicovce a ne 5 tis repas jednoho jako je u me. Ale az to prestane jet budu to resit ted resim bohuzel karoseri coz je v horsim stavu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
V pětkovým bmw s 3,5litrovým motorem přes 220ps jsem měl průměrnou spotřebu 12 litrů LPG. Dalo se s tím jezdit i kolem 10litrů LPG. Pokud jsem tomu šlapal na krk tak kolem 15l LPG. Pokud bych v dnešní době neměl furt skladem 2tuny oleje tak bych se vrátil při dnešních cenách paliv zpět k plynu. S plyňákama jsem pár set tisíc km nalítal a ušetřit se na tom dají pěkný prachy. Takže pokud bude dostatek oleje jako je teď tak budu jezdit na olej, až nebude tak se vrátím zpět k plynu.
Naposledy upravil(a) oldaf dne 04 dub 2011, 15:49, celkem upraveno 1 x.
oldaf píše:A když už je tady debata o ceně za kilometr tak momentálně v 525TDS touring jezdím za 90.-h/km. Léto za 40.-h/km
reknu to znova. zalezi kam jezdite. ja mam jen prudke kopce a trasy okolo 10 km. i fabie 1,2 co ma najeto 20 tis nam zere 7,5.
Ja pokud budu dojizdet autem do prace si chci taky sehnat velke mnozstvi oleje,ale zatim jezdim na novej a jen repkovy. trafac nebo hydrauliku sem jeste do CR nedal
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja sem nedavno koupil za 24 coz se dalo,ale prece vyfrit musite sehnat. Ja sem se teda ptal jen kamosky v makaci ta mi rekla,ze to sef prodava jinam,ale nerikala,ze do auta tak nevim. Ja si myslel,ze restaurace spis plati za likvidaci.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Restaurace už neplatěj za likvidaci. Dneska dostávaj zaplaceno , většina firem ho vykupuje za 4kč, takže stačí nabídnout víc a je doma, na peníze slyší každej. Některý firmy co dodávaj novej olej do restaurací si ten přepálenej berou zpět a dávají slevu na novej.
oldaf píše:Restaurace už neplatěj za likvidaci. Dneska dostávaj zaplaceno , většina firem ho vykupuje za 4kč, takže stačí nabídnout víc a je doma, na peníze slyší každej. Některý firmy co dodávaj novej olej do restaurací si ten přepálenej berou zpět a dávají slevu na novej.
oldaf píše:Restaurace už neplatěj za likvidaci. Dneska dostávaj zaplaceno , většina firem ho vykupuje za 4kč, takže stačí nabídnout víc a je doma, na peníze slyší každej. Některý firmy co dodávaj novej olej do restaurací si ten přepálenej berou zpět a dávají slevu na novej.
čtyři kačky to bylo dávají daleko víc
Zrovna v pátek jsem byl v jedný restauraci a na rampě byly 4 padesátilitrový barely s olejem, tak jsem skočil za majitelem a zeptal se ho co s tím dělá a on že to od něj vykupujou za 4 kč, tak jsem mu řekl že mu dám 6kč a olej je doma A mám přijet zas. V jedný vyvařovně co od nich mám olej tak ho vracely firmě co jim vozí novej olej a měli pak slevu 5kč z novýho oleje, tak jsem jim nabídl 6kč a už druhej rok od nich mám 50-100litrů měsíčně, a ještě mi ho šéf hodí ke mě na dílnu když má cestu kolem. Takže oleje je zatím ještě dost.