
Tuning Extreme Show XII. 8-9.4.2011 Pribram
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
To radsi VW Amarokchiptuning píše:takovyho delnika jako dela cummins jeste v koncernu nevyrobyliJasteR píše:pri tom obemu skoto 6L jeste aby to nejelo, koncern by z toho dostal mozna 450hp+ v serii.. nez ty garazisti v USA
Nova A8 umi z "pouhych" 4.2L 258 kW
a to bez oblacku koure..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dik za info. A co mas s automatem? Slysel jsem, ze jsi udelal prevedovku, takze to ma nejakou souvislost?*** píše:ne 14.06 byl 4x4, 14.9 je jen zadek, ale pak mi cas nak 14.06 vymazali asi se jim to zdalo moc rychli
s funkcnim automatem neni problem cas 13.5s, coz na 3.5 tuny neni spatny
.. ani za komentar ten tvuj slovni potrat nestoji ... njn, holt jsi "z jinyho kmene"žížala píše:...

Mimochodem, oprav si signaturu

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
nachapu jak muzes srovnavat 2litrovej pikapek s necim co bez problemu utahne velkej naves od kamionu , ale to je jedno vw se zatim do tezsi ligy ani nepodival , nebudu mluvit o v10 5.0tdi kterym se sypou motory a to nic nevoziJasteR píše:To radsi VW Amarokchiptuning píše:takovyho delnika jako dela cummins jeste v koncernu nevyrobyliJasteR píše:pri tom obemu skoto 6L jeste aby to nejelo, koncern by z toho dostal mozna 450hp+ v serii.. nez ty garazisti v USA
Nova A8 umi z "pouhych" 4.2L 258 kW
a to bez oblacku koure..
Drag Power
Červená Fabie RS Přéma
Dle mýho nározu, když si 2 měsíce neumejete auto nebudete na tom o moc líp
. Hlavně záleží na stylu jízdy a počtu ujetých km. Nemám to jako leštěnku a řešit u TDi dým je podle mě zcestný
.


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vskutku?chiptuning píše:, ale to je jedno vw se zatim do tezsi ligy ani nepodival


http://www.youtube.com/watch?v=WnkZHB5N0u8
... nemluve o 6,0 V12.

Naposledy upravil(a) Forest dne 12 dub 2011, 21:25, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ladasi starnes, porid si brejleLadas píše:no nevím jestli to utáhne má to zaklínovaný

http://www.youtube.com/watch?v=WnkZHB5N0u8
... ale jinak vtip povedenej, ze je to nenapadlo, o tom zadna

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pičo dáš fotku přes celej monitor a link malej jak poučení na lichvě
to že jel krokem nejni žádný umění ale myslím že to komatsu na dálnici by jako cummis nedal...

to že jel krokem nejni žádný umění ale myslím že to komatsu na dálnici by jako cummis nedal...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vole, vsimnes si zaklinovani ale linku s komentarem ne
... ale co uz, vim, bylo to zaludne
Jinak duvod, proc jel krokem je tam tusim zminovane - diky tomu zatizeni by praskly pri rychlosti nad 20mph pneumatiky (2:46). Dale bych rad upozornil na fakt, ktery tam zminuje, ze dozadu museli dat 5,3tunovou zatez aby neprokluzovaly seriove dodavane pneumatiky, ktere musely nahustit na dvojnasobek.
http://www.youtube.com/watch?v=JdZ5ndbwVoI (1:36 nejede az tak pomalu, nebo jo?)
Jinymi slovy, domnivam se, ze by nemel byt problem tahnout to i vyssi rychlosti, nicmene by tam musely byt asi jine rafky a predevsim jine, nezli seriove pneumatiky ... na tom se snad shodneme, ne?
Druha, ponekud podradna otazka, ktera se nabizi je, zda je ten Cummins v seriove podobe (vzhledem k tomu, s jakou oblibou je to upravovane auto bych se nedivil).
Jinak muj subjektivni, opakuji subjektivni dojem je, ze to s tim bagrem asi nebude bezne, stejne jako kdyz jsem ja vezl v kombi G4 s polozenymi zadnimi sedackami dlazbu z Prahy do HK (prostor byl plny do vyse zpetneho zrcatka tak, abych mohl videt zpet). Musim uznat, ze auto vice, nezli sedelo na prdeli ... ale 220 jsem s tim musel prubnout
Uprimne? Uz se nikdy nechci dostat do takove situace a povazuji to za nerozvazny cin, nicmene penale z prodleni byly vyssi, nezli pripadna oprava v pripade poruchy
Pro pobaveni vramci tematu:
http://www.youtube.com/watch?v=-uHLECWaCoU
http://www.youtube.com/watch?v=QM4GCuCG ... re=related


Jinak duvod, proc jel krokem je tam tusim zminovane - diky tomu zatizeni by praskly pri rychlosti nad 20mph pneumatiky (2:46). Dale bych rad upozornil na fakt, ktery tam zminuje, ze dozadu museli dat 5,3tunovou zatez aby neprokluzovaly seriove dodavane pneumatiky, ktere musely nahustit na dvojnasobek.
http://www.youtube.com/watch?v=JdZ5ndbwVoI (1:36 nejede az tak pomalu, nebo jo?)
Jinymi slovy, domnivam se, ze by nemel byt problem tahnout to i vyssi rychlosti, nicmene by tam musely byt asi jine rafky a predevsim jine, nezli seriove pneumatiky ... na tom se snad shodneme, ne?

Druha, ponekud podradna otazka, ktera se nabizi je, zda je ten Cummins v seriove podobe (vzhledem k tomu, s jakou oblibou je to upravovane auto bych se nedivil).
Jinak muj subjektivni, opakuji subjektivni dojem je, ze to s tim bagrem asi nebude bezne, stejne jako kdyz jsem ja vezl v kombi G4 s polozenymi zadnimi sedackami dlazbu z Prahy do HK (prostor byl plny do vyse zpetneho zrcatka tak, abych mohl videt zpet). Musim uznat, ze auto vice, nezli sedelo na prdeli ... ale 220 jsem s tim musel prubnout

Uprimne? Uz se nikdy nechci dostat do takove situace a povazuji to za nerozvazny cin, nicmene penale z prodleni byly vyssi, nezli pripadna oprava v pripade poruchy

Pro pobaveni vramci tematu:
http://www.youtube.com/watch?v=-uHLECWaCoU
http://www.youtube.com/watch?v=QM4GCuCG ... re=related
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)