Stránka 4 z 6
Napsal: 07 čer 2009, 12:52
od Cagan
Zdravim, co rikate na tento olej -
Kód: Vybrat vše
http://www.olejshop.cz/automobilove-oleje/p/bp-visco-7000-longlife-iii-5w-30-(5w30)-4litry
? Ne, ze bych chtel nejak vyznamne usetrit, ale bavite se tady o oleji od Mobilu se stejnou specifikaci a stoji cca. 1000,-, tak se chci zeptat, jestli je neco lepsiho na tomto oleji, kdyz stoji skoro o 100% vic..diky za info
Napsal: 07 čer 2009, 18:27
od Marek77
Cagan píše:Zdravim, co rikate na tento olej -
Kód: Vybrat vše
http://www.olejshop.cz/automobilove-oleje/p/bp-visco-7000-longlife-iii-5w-30-(5w30)-4litry
? Ne, ze bych chtel nejak vyznamne usetrit, ale bavite se tady o oleji od Mobilu se stejnou specifikaci a stoji cca. 1000,-, tak se chci zeptat, jestli je neco lepsiho na tomto oleji, kdyz stoji skoro o 100% vic..diky za info
Tohle je normální VW 504.00 / 507.00 - lze použít bez problémů. Už jsem to tu mlel asi stotisíc krát - na značce oleje vůbec nezáleží, tak se na to pořád dokola neptejte.
Jen tak pro Tvou informaci - olej srovnatelné specifikace umím sehnat za polovinu ceny (235,- Kč za litr)

.
Napsal: 26 čer 2009, 16:09
od fabiátor
Napsal: 26 čer 2009, 17:01
od perry
Ten článek je dílo Marka77, měl ho uveřeněný na fóru o "Fordích Sharanech". S jeho souhlasem jsem ho upravil a dal na svoje stránky. Jen aby se tady do toho někdo zbytečně nestrefoval, že jsem to okopčil atd....
Napsal: 26 pro 2009, 23:17
od cricket
Zdravím všechny,jsem čerstvý majitel Audi A4 avant 2.0 tdi r.v.11/2005,jelikož jsem nezjistil ,co tam původní majitel dával za motorový olej,tak dva dny horlivě scháním na Netu info.Měl jsem to štěstí a natrefil jsem na tuto recenzi,kterou jsem přečetl celou několikrát a jestli jsem to dobře pochopil ,tak i já musím dát 50700.Má to malý háček,mám to načipované na asi 170 koní,platí to i přesto?Díky za radu a vyčerpávající info,které jsem zde našel.

Napsal: 26 pro 2009, 23:31
od notobi
platí to pořád jen jestli tam jel na LOng Life přešel bych na plnou syntetiku po 15tis
Napsal: 26 pro 2009, 23:36
od cricket
Jel na 30000km longlife ,já chci přejít po 15000km,nechám ale řídící jednotku jak je , hold mi to ten meziinterval jeden nebude hlásit,tak že si to budu hlídat sám.Píšeš plnou syntetiku,ale 50700?Neporadil by si mi i konkrétní značku?díky.
Napsal: 26 pro 2009, 23:54
od notobi
ještě bacha kdyby to mělo filtr pevných částic tak AUDI i pokud přejdeš na krátký intervaly vyžaduje Long Life olej proč to nevim ale je to tak. Značka je na Tobě já leju SHELL ale to jen proto že ho mam 4l za cenu jednoho jako zaměstnanec jinak to jaká je to značka je i jedno
Napsal: 27 pro 2009, 14:35
od bobG3
Marek77 píše:Cagan píše:Zdravim, co rikate na tento olej -
Kód: Vybrat vše
http://www.olejshop.cz/automobilove-oleje/p/bp-visco-7000-longlife-iii-5w-30-(5w30)-4litry
? Ne, ze bych chtel nejak vyznamne usetrit, ale bavite se tady o oleji od Mobilu se stejnou specifikaci a stoji cca. 1000,-, tak se chci zeptat, jestli je neco lepsiho na tomto oleji, kdyz stoji skoro o 100% vic..diky za info
Tohle je normální VW 504.00 / 507.00 - lze použít bez problémů. Už jsem to tu mlel asi stotisíc krát - na značce oleje vůbec nezáleží, tak se na to pořád dokola neptejte.
Jen tak pro Tvou informaci - olej srovnatelné specifikace umím sehnat za polovinu ceny (235,- Kč za litr)

.
Uveď testy opotřebení nebo zkoušky, které dokladují že všechny oleje, které splňují specifikace jsou stejné. Blbneš tady lidem hlavu, protože pokud olej splňuje uvedené specifikace, neznamená to ještě že je stejný jako ostatní, které tuto specifikaci splňují. Některé jsou lepší a některé ji splní jen taktak. Je to stejné jak s 50tkou ve městě, kdo nejede víc jak 50, splňuje podmínky. Pokud chci vědět něco víc, zajímám se jak rychle kdo jede, to je konkrétní informace.
Proč mi tohle tvrzení vadí? Ti co o tom moc neví budou dávat do aut levné oleje s pocitem, že to dělá motoru stejně dobře a pokud víc jezdí, nebo to mají čiplý můžou mít problémy a platit zbytečně opravy jen proto, že se spolehli na rádoby odborný názor. Poruchy špatnou kvalitou oleje jsou poruchy opotřebením, takže je v podstatě nedokazatelné, že příčinou bylo opotřebení způsobené špatnou kvalitou oleje. Takže nemel o tom 1000x ale dej testy sem, určitě k těm informacím přístup máš, když o tom tak zasvěceně píšeš. Pokud nemáš, nepleť lidem hlavu s teoretizováním.
Pro zajímavost dva stejné motory provozované podobně, jeden na značkových olejích - v 500k km tlaky 28,5+- 0,2 atm, Druhý provozovaný na levné oleje splňující specifikaci v 250k km tlaky 18-21-19-24. Čím to asi je?

Napsal: 28 pro 2009, 17:02
od MirekX
těch KO motorů na jeden z nejdražších olejů (castrol)se tady neřešilo málo. Vyhnul bych se olejům třeba Tesco, Makro Starline, ale pokud na tý flašce bude aspoň trochu známé jméno, tak je to jedno. Výrobní cena těc olejů je stejná, obal jsou prachy. Já souhlasím s Markem. Motor zničit i na nejlepší olej není problém
Napsal: 28 pro 2009, 21:34
od bobG3
KO motoru nemusí nastat jen olejem záležína mnoha věcech. Třeba na tom, jestli ten olej vyrobil opravdu Castrol
Jediné objektivní srovnání vlastností oleje je měření opotřebení, což jsem na zkušebně a v další v práci prováděl cca 15 let a pak i soukromě z čisté zvědavosti. Názory o placení značky - ano za všechno kvalitní se platí, i za značku, z čeho by bylo možné financovat testy a výzkum? Představ si motorx BMW běží 100 hodin na max. výkon, pak se - pokud to vydrží rozdělají a měří se opotřebení. Myslíš že je to zadarmo? může si to dovolit levná míchárna?
Pokud někdo tvrdí, že jsou všechny oleje stejné, ať to doloží. Každý si může nalít do motoru co chce, ale pokud tady blbne lidem někdo hlavy, je dobré na to upozornit. Názor nikomu neberu, aspoň budou mít kamarádi víc práce

Napsal: 28 pro 2009, 22:14
od turbo kamna power
když na stůl postavím dva oleje které splňují stejné specifikace (nejen normy VW) a je jedno jaké je značky první a jaké druhý, je pravděpodobné že jsou dokonce vyrobeny ze stejných surovin a tudíž jsou téměř totožné... každopádně ani jeden z nich nebude horší

Napsal: 30 pro 2009, 09:38
od perry
turbo kamna power píše:když na stůl postavím dva oleje které splňují stejné specifikace (nejen normy VW) a je jedno jaké je značky první a jaké druhý, je pravděpodobné že jsou dokonce vyrobeny ze stejných surovin a tudíž jsou téměř totožné... každopádně ani jeden z nich nebude horší

Dovolím si "mírně" nesouhlasit.... Když vedle sebe na stůl položím dva špekáčky, první vyrobený ze sojové bílkoviny, mouky, kůže, separátu a kostní moučky a druhý vyrobený z masa a špeku, tak oba nachlup splní normu požadovanou pro špekáček akorát ten první nepůjde opéct a v guláši bude plavat nahoře....Chuť se "dohoní" chemií (éčka atd..) Názor, že nejlevnější olej 504/507 neznámého výrobce je stejný jako "vlajková loď"
ExxonMobilu
Mobil 1 ESP 5W-30 je velmi scestný.....
Napsal: 30 pro 2009, 21:10
od bobG3
perry píše:turbo kamna power píše:když na stůl postavím dva oleje které splňují stejné specifikace (nejen normy VW) a je jedno jaké je značky první a jaké druhý, je pravděpodobné že jsou dokonce vyrobeny ze stejných surovin a tudíž jsou téměř totožné... každopádně ani jeden z nich nebude horší

Dovolím si "mírně" nesouhlasit.... Když vedle sebe na stůl položím dva špekáčky, první vyrobený ze sojové bílkoviny, mouky, kůže, separátu a kostní moučky a druhý vyrobený z masa a špeku, tak oba nachlup splní normu požadovanou pro špekáček akorát ten první nepůjde opéct a v guláši bude plavat nahoře....Chuť se "dohoní" chemií (éčka atd..) Názor, že nejlevnější olej 504/507 neznámého výrobce je stejný jako "vlajková loď"
ExxonMobilu
Mobil 1 ESP 5W-30 je velmi scestný.....
Tak tak, na druhou stranu servisy potřebují být taky z něčeho živé

Napsal: 30 pro 2009, 22:33
od cricket
Tak jsem dospěl k názoru,že když tam dám olej shell ultra extra vx 5w/ 30,
http://www.olejspol.cz/castrol-zbozi-de ... -87!zpet=2
tak to to auto snese(audi a4 2.0 tdi= najeto 80tis.) Jinak díky všem za názory.
