Aditivum VIF a DPF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.

Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km :(
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

OK a ktora ztychto hodnot vypoveda otom na koko je zaplnene DPF?
Ale ciham že to bude asi 233 a 234..
43?7 je uz vela alebo ako to je?Pomože vynutena regeneracia alebo to nevadi len to treba sledovat aby to nejako rapidne nestuplo?

233 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
234 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
235 Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 16.48 g
236 Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 6.09 g
238 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

imo17 píše:
Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.

Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km :(

Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Tiger23 píše:Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....

Bude také isté, aby si toto číslo vynuloval musel by si prispôsobiť nový filter.
To mám v pláne spraviť až mi číslo vybehne na nejaký nezmysel.
Raz za čas použijem prísadu do nafty od firmy Proteco.... tak som zvedavý či to bude mať nejaký význam v budúcnosti na DPF.

Ale obávam sa prípadného upchatia.
Musím niekedy vypozorovať koľko KM spravím medzi regeneráciami, niekde som sa dočítal, že keď je cca 300km, tak je filter KO.
Naposledy upravil(a) imo17 dne 19 dub 2014, 14:53, celkem upraveno 1 x.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Mne robí čo cca 330 km......

čidlo si iba vymenil a nič si nerobil cez VAG?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Tiger23 píše:Mne robí čo cca 330 km......

čidlo si iba vymenil a nič si nerobil cez VAG?
Ja to musim vypozorovať kolko to je presne.... pred tým cca 390km...
teraz nemám šajnu, ale by som povedal 350-380km. Musim to skuknúť

Prispôsoboval som ho postupom vo VISe. Niekto tvrdí, že je to zbytočné, ale keď je postup a kábel tak prečo to nepoužiť.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Ja mám v kanály 68/2 - 59 gramov...... Zatiaľ všetko funguje tak neriešim.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Tiger23 píše:Ja mám v kanály 68/2 - 59 gramov...... Zatiaľ všetko funguje tak neriešim.
Kolko máš KM?
Šak ani ja neriešim... ale keby náhodou tak aby som mal nejaké ESSO v rukáve. 8)
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Na prístrojovke 198tis km.... ale real 218tis km (noteeth)
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ako viete ze regeneruje, ja mam auto 3ti rok a neviem onicom
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

dolar100 píše:Ako viete ze regeneruje, ja mam auto 3ti rok a neviem onicom
ja tiez absolutne nemam sajnu kedy.. :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Auto ide horšie za plynom a sem tam citit jemne cukanie.... pozorujem to iba ked sa spustí regenerácia v cca 60km/h (samozrejme tomu predchadzajú nedokončené regenerácie).
Ak idem 90km/h ani o nej neviem kedy sa spustí a ani kedy končí. Auto dole v popise.


Sem tam pozrem VAG ak mam podozrenie či prebehla a vynulujem pal pocitac a po najazdení 330km viem že mam očakavat regeneraciu.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Asi před měsícem jsem psal email do společnosti VIF s. r. o. s prosbou o zodpovězení dotazu, jaký pozitivní či negativní vliv má VIF na DPF. Dotazoval jsem se na VIF letní. Doposud mě od nich nepřišlo žádné vyjádření ale zatím to tam liju a nic se s filtrem neděje...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Takže změna - VIF s.r.o. v zastoupení Ing. Bohumila Kapusty, který mě napsal toto:
Ing. Bohumil Kapusta píše:super diesel adiva letní ani zimní neobsahují žádné soli a jejich spalováním nevznikají pevné částice, které by způsobovaly zanášení filtru.

Těší nás, že používáte naše výrobky.

Kapusta
Takže tolik vyjádření výrobce.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“