Aditivum VIF a DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?
imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.
Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.
To auto jazdí iba dlhé trasy ?
imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.
Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.
To auto jazdí iba dlhé trasy ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?
imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.
Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.
To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.
Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km

- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
OK a ktora ztychto hodnot vypoveda otom na koko je zaplnene DPF?
Ale ciham že to bude asi 233 a 234..
43?7 je uz vela alebo ako to je?Pomože vynutena regeneracia alebo to nevadi len to treba sledovat aby to nejako rapidne nestuplo?
233 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
234 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
235 Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 16.48 g
236 Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 6.09 g
238 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
Ale ciham že to bude asi 233 a 234..
43?7 je uz vela alebo ako to je?Pomože vynutena regeneracia alebo to nevadi len to treba sledovat aby to nejako rapidne nestuplo?
233 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
234 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
235 Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 16.48 g
236 Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 6.09 g
238 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g
imo17 píše:Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?
imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.
Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.
To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.
Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km
Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Tiger23 píše:Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....
Bude také isté, aby si toto číslo vynuloval musel by si prispôsobiť nový filter.
To mám v pláne spraviť až mi číslo vybehne na nejaký nezmysel.
Raz za čas použijem prísadu do nafty od firmy Proteco.... tak som zvedavý či to bude mať nejaký význam v budúcnosti na DPF.
Ale obávam sa prípadného upchatia.
Musím niekedy vypozorovať koľko KM spravím medzi regeneráciami, niekde som sa dočítal, že keď je cca 300km, tak je filter KO.
Naposledy upravil(a) imo17 dne 19 dub 2014, 14:53, celkem upraveno 1 x.
Ja to musim vypozorovať kolko to je presne.... pred tým cca 390km...Tiger23 píše:Mne robí čo cca 330 km......
čidlo si iba vymenil a nič si nerobil cez VAG?
teraz nemám šajnu, ale by som povedal 350-380km. Musim to skuknúť
Prispôsoboval som ho postupom vo VISe. Niekto tvrdí, že je to zbytočné, ale keď je postup a kábel tak prečo to nepoužiť.
Auto ide horšie za plynom a sem tam citit jemne cukanie.... pozorujem to iba ked sa spustí regenerácia v cca 60km/h (samozrejme tomu predchadzajú nedokončené regenerácie).
Ak idem 90km/h ani o nej neviem kedy sa spustí a ani kedy končí. Auto dole v popise.
Sem tam pozrem VAG ak mam podozrenie či prebehla a vynulujem pal pocitac a po najazdení 330km viem že mam očakavat regeneraciu.
Ak idem 90km/h ani o nej neviem kedy sa spustí a ani kedy končí. Auto dole v popise.
Sem tam pozrem VAG ak mam podozrenie či prebehla a vynulujem pal pocitac a po najazdení 330km viem že mam očakavat regeneraciu.
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Asi před měsícem jsem psal email do společnosti VIF s. r. o. s prosbou o zodpovězení dotazu, jaký pozitivní či negativní vliv má VIF na DPF. Dotazoval jsem se na VIF letní. Doposud mě od nich nepřišlo žádné vyjádření ale zatím to tam liju a nic se s filtrem neděje...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Takže změna - VIF s.r.o. v zastoupení Ing. Bohumila Kapusty, který mě napsal toto:
Takže tolik vyjádření výrobce.Ing. Bohumil Kapusta píše:super diesel adiva letní ani zimní neobsahují žádné soli a jejich spalováním nevznikají pevné částice, které by způsobovaly zanášení filtru.
Těší nás, že používáte naše výrobky.
Kapusta
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS