Stránka 4 z 5
Napsal: 13 kvě 2012, 21:34
od Huml
elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
Napsal: 05 čer 2012, 12:50
od Klouzan
Ted jak procitam forum,mam asi stejny problem na Superbu II 2,0Tdi DPF 103kW BMP r.10.Najeto 64tis.Cuknuti a nekdy ten pazvuk se projevi nejvice kolem 2tis otacek pri zrychlovani na 2 az 3 od 1,5tis ot.
Na diagnostice zadna chyba..
Je u SupaII stejny recept,ty lopatky?Pristupnost,nejake zaludnosti?
Jak je to tady s EGR,jde take vyradit?
Nebo je vhodne zbavit se take DPFka?
Diky za rady
Napsal: 11 črc 2012, 07:08
od Klouzan
Tak zavadu stale resim v autorizovanem servise a zatim nic.Cuknuti se mi povedlo navodit pri jizde s technikem.Rikal,ze tim,ze je to okamzik nedokazi nic zmerit.Dostali nejake instrukce ze Skodovky,jak maji dal postupovat.Tak jsem zvedav.Uz me strasili,ze kdyz nic nenajdou vyndaji vstriky a cerpadlo a poslou na prohlidku do Sobeslavi.
Ma jeste nekdo tenhle problem u BMP motoru?vyreseny nejlepe:)
Zatim jsem tu precetl dve mozne priciny EGR a regulace turba..
Napsal: 11 črc 2012, 11:40
od sharik4x4
Je to bolest motorů BMP a BMM.Vyřešeno zaslepením EGR ventilu a přehrání softu -1xpassat,1xoctávie .Od té doby ani ťuk.Zlepšil se i náběh turba a akcelerace.Vstřiky to nedělaj.Dělá to nepravidelné plnění turba,tak jak EGR přepouští zpět do sání.Možná pomůže i rozevření lopatek turba a tím zvýšení náběhu turba,které pak drobné výpadky od EGR lépe překlene.Dá se to vyzkoušet ůplně jednoduše,odpojit EGR ventil-konektor.Po nastartování motoru bliká žhavení,ale toho si nevšímat. A jet to projet.Pokud cukání zmizne,na 90% určitě ,tak je to EGR.Jinak upozorňuji,že autorizák si stím neporadil,ten jen chtěl měnit a měnit,atd.A posílat na expertýzu.Takže toto je nejlevnější řešení,jak zamezit cukaní.
Napsal: 11 črc 2012, 12:35
od Klouzan
Diky moc za informace:-)
Konci mi zaruka,zatim to resi v ni.Ale vubec me to nebavi,bez vysledku..Vyndavat vstriky tedy nechci.Moc v to neverim,akorat auto bude stat.Zrejme se obratim na tebe

jestli bys me vzal

(Stejne planuji v budoucnu u tebe upravu nahonu olej.cerpadla:-).
Ten Egr jsem chtel zkusit,ale priznam se jen jsem tusil,kde asi je,nekde u turba..a odpojil jsem jeden konektor a jel,rozsvitila se kontrolka motoru,ale zhaveni neblikalo a cuknuti se opet konalo.Takze jsem odpojil neco jineho..Auto je v servise,zkousel jsem je nasmerovat i na ten Egr.Ale dostali to za ukol primo z MB,to mi rikali,tak jsem opravdu zvedav,meli seznam asi 7veci,co maji udelat,zkontrolovat..
Napsal: 11 črc 2012, 20:18
od Huml
to rozevření lopatek to spraví určitě, je to nejjednodušší a vše zůstane fungovat tak jak má, navíc je to i nejlevnější, navíc si myslím, že ne vždy to musí to zaslepení EGRu vyřešit, kdo tomu hoví a ví proč to dělá a proč pomůže rozevření lopatek, musí mu být jasný, že ten EGR s tím nemá zase až tak moc společnýho (aspoň u toho cukání co jsem řešil už X-krát), navíc celej problém jestli tam je, se dá odzkoušet VAGem v základním nastavení na volnoběh

Napsal: 12 črc 2012, 20:22
od Klouzan
Tak vcera mi auto dali,s tim jestli souhlasim to sam otestovat v provozu,at pak dam vedet,ze se domluvime co dal.Pry to zkouseli asi hodinu a zadny problem nenastal.Rekli mi,ze na me budou blikat dve kontrolky

Takze jsem se zeptal,zda odpojili Egr,oni ze ano..Dnes jsem s autem jezdil temer cely den a hodne km po meste,ani jednou to necuknulo.Dam tomu jeste zitrek a zavolam jim.Pocitove auto jede lip,je zivejsi a jede trosku vic odspodu.
Zatim to tedy opravdu vypada na Egr..
Jen tak jsem se zeptal i na to rozevreni lopatek,to mi rekli,ze v zadnem pripade nedelaji.
Pane Huml,co se da zjistit tim Vagem v zakladnim nastaveni na volnobeh?Lopatky,Egr?
Ja mam pocit,ze nemuzou namerit vubec nic,z toho,co mi rikaji.
Napsal: 12 črc 2012, 21:15
od Huml
jedna věc je zaslepení EGRu a to jak se to chová, druhá věc je, že když ho vymění a znova zprovozní tak to bude dělat znova, vše jde bez problémů zkontrolovat diagnostikou
Napsal: 12 črc 2012, 21:18
od sharik4x4
Pokud tam dáš nový EGR tak to bude fungovat bez cukání,ale vydržíto tak 50tkm.Pak to začne znovu.Egr jsem zaslepil proto,aby nebylo zasraný sání jak na tatře.Teď je čistý a nikde nic není mastný.Rozevření lopatek je sice levnější,ale neřeší problém s bordelem v sání.
Po zaslepení EGR ventilu se zlepšila akcelerace v nízkých otáčkách,spotřeba šla malinko dolů.
Napsal: 12 črc 2012, 21:28
od Huml
možná každej řešíme něco jinýho, ale co jsem řešil naposled, výměna EGRu v autorizáku nepomohla, akorát to majitele stálo prachy
Napsal: 12 črc 2012, 21:35
od sharik4x4
To je možný že každý cukání má jiné příčiny.Mě se osvědčilo odpojit EGR ventil a pokud to přestane tak zaslepit a je klid.Až budu mít další auto na laborování,tak zkusím rozevřít ty lopatky,jestli to bude mít stejný ůčinek.

Napsal: 17 črc 2012, 19:50
od DOLPH
mistře Humle,jak poznám přihlé lopatky na regulaci ve vagu?už občas cukám taky....
Napsal: 17 črc 2012, 21:31
od Huml
v základním nastavení EGR ventilu
Napsal: 18 črc 2012, 12:57
od imo17
Huml píše:v základním nastavení EGR ventilu
A pre tých začínajucich s VAG by som poprosil vysvetlit čo presne sledovať pri tom základnom nastavení. Ďakujem

Napsal: 18 črc 2012, 14:50
od micar
Huml píše:elit píše:Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?
je na něj přístup zhora
je to ten červík na asi 2,5 imbus ? je potřeba ho dotáhnout o 1 otáčku ??