jj aj umna su take pocityParadko píše:Este tie vysledky z VAGu tu hodim. Neviem ci uz trpim nejakymi fantaziami, ale stale mam pocit ze auto ide lepsie, tichsie a menej vibruje podvecer. Neviem ci je to zmenou tlaku. Neviem si to vysvetlit. Inac vsimol si to aj moj kolega, takze nie je to len moj pocit.
Vibracie,hlucnost 1,9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Ako myslíš otvoriť viac..skrátiť tiahlo aby neboli lopatky v nízkych otáčkach az tak privrete, alebo vystrcit viac dorazoveho cervika von..?subz3ro_tdi píše:.. pozri ten tlak turba na volnobeh a v nizkych otackach, mozno by malo cenu viac otvorit turbo naspodu, nech je to tichsie
CAHA 125 kW TDI CR
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
najlepsie softwarovo mapou N75 presne podla polohy akceleratora a otacok motora, mechanicky na turbe by sa dalo tiez, ale prides o spodok...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ty hodnoty ve skupině 1 a 13 jsi měřil při zahřátém motoru ? Ve skupině 1 je totiž teplota chladící kapaliny 38.7°C. Pokud by tato teplota při déle běžícím motoru byla shodná s teplotou paliva, tak potom bude vadné čidlo teploty chl. kapaliny G 62. To by pak v motoru nebyl nedostatek paliva ale spíše přebytek.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip



