Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Forest: Na kolik přijde takový dovyvážení turba a kde se to nechá udělat?Forest píše:To neni komplet spojka, sada neobsahuje setrvak. Kompletni spojka je tusim jen na predelani na jednohmotu a tam je cena tusim kolem dvojnasobku.tholis píše:Na druhou stranu koukám na nabídku DP která nabízí komplet Sach race na 6Q za 20tis.
Nejsem si zcela jist, zda je tomu tak, jak pises. Ja jsem zaregistroval jen redukce z V na VA, ktere by v Tvem pripade byly restriktivni.tholis píše:redukci na bajonetové spojky aby se dalo turbo navléknout přímo na silikon a zajistit páskou..Takovéhle věci dkyž mi nikdo ujasní budu rád.
Jak uz bylo napsano, vyfuk bych zanechal klidne v seriovem stavu (pokud by byl kat vporadku; pokud ne, otevrit, vymlatit a pokud mozno navarit pruchozi trubku).
Jinak, ackoliv to bude znit jako omsela fraze, doporucil bych turbo dovyvazit na vysokorychlostni vyvazovacce. Ze serie je vyvazene na nezbytne minimum, ovsem v serii produkuje "jen" 150 koniJe to investice do zivotnosti, spolehlivosti a mam duvod se domnivat, ze se to logicky projevi i na konecnem vysledku.
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ovsem ja bych se jich nejdrive zeptal, na kolik vyvazuji a do kolika otacek ... malokdo vyvazuje nad 100tis. RPM
Tito ano. v celem pouzitelnem spektru: www.turbopower.cz

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
To jistě ano, ale i nové turbo je vyváženo jen na určitou mez a dá se tam vyvážením ledacos získat. Jinak řečeno ani nové turbo není jistotou úspěchu.TDIfun píše:ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.
@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.
... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvijejici se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele"

Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.Forest píše:Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.
@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.
... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele"
Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.Forest píše:Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.
@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.
... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele"
Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
Co se týká obchodu nebo nějakých doporučení, každý rozumný prodejce ti řekne že máš do auta namontovat turbo které tam patří, protože když ti doporučí něco jiného porušuje tím obchodní podmínky svého dodavatele a nemůže ti za nic ručit proto ti nic jiného neporadí a už vůbec ne po telefonu.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Volal jsem tam v unoru tohoto roku, primo jsem specifikoval, ze se jedna o special a on s tim nemel problem. Rekl mi, ze maji s takovymi dodavkami zkusenosti a nemel namitek ohledne montaze neserioveho turba. Uvedom si dulezity fakt: v jejich nabidce jsou i specialni sportovni turbodmychadla, ktera se nemontuji v zadnem seriove dodavanem voze, takze nic nestandardniho se nekona a paklize byl ujisten, ze se jedna o special, mohlo mu to byt uplne jedno.
Jinak o poruseni tykajici se obchodnich podminek by se dalo hovorit v pripade VW, nikoliv Garrettu, protoze Garrett nemuze mit zadny zavazek vuci VW koncernu co se tohoto pripadu tyce. Plne bych chapal tuto namitku v pripade, ze bys chtel v autorizovanem servisu VW montaz VBcka namisto VAcka, u tohoto je to neopodstatnene.
Co se vyvazeni na lepsi uroven, nezli je direktivne dano Garrettem, tak jsem tento pozadavek v prubehu roku poptaval (turbopower mel docasne nefunkcni vyvazovacku) a bylo mi receno, ze to bude vyvazeno v norme a ze je to dostatecne (jinymi slovy pro nase aplikace nedostatecne). Pri opakovanem pozadavku mi bylo receno, ze takove sluzby neposkytuji. Pokud mas nejake nadstandardni vztahy, muze byt, sdeluji jen osobni zkusenost (ujistuji, ze jsem byl slusny a otevreny diskuzi
).
Mimochodem, proc zminujes, ze "a uz ne po telefonu"? Myslis, ze by tim neco porusil? Ve vsi ucte, to zavani uz stihomamem
Na druhou stranu, kdyz jsi zminoval nejake porusovani direktiv, spis bych nachazel logiku v jejich negativnim postoji k vyvazovani nad normu Garrett, protoze tim dochazi k vyraznemu prodlouzeni zivotnosti turbodmychadel, coz neni az tak uplne v zajmu Garrettu, ktereho oficialne zastupuji ... v tom lze spatrovat logiku
Jinak o poruseni tykajici se obchodnich podminek by se dalo hovorit v pripade VW, nikoliv Garrettu, protoze Garrett nemuze mit zadny zavazek vuci VW koncernu co se tohoto pripadu tyce. Plne bych chapal tuto namitku v pripade, ze bys chtel v autorizovanem servisu VW montaz VBcka namisto VAcka, u tohoto je to neopodstatnene.
Co se vyvazeni na lepsi uroven, nezli je direktivne dano Garrettem, tak jsem tento pozadavek v prubehu roku poptaval (turbopower mel docasne nefunkcni vyvazovacku) a bylo mi receno, ze to bude vyvazeno v norme a ze je to dostatecne (jinymi slovy pro nase aplikace nedostatecne). Pri opakovanem pozadavku mi bylo receno, ze takove sluzby neposkytuji. Pokud mas nejake nadstandardni vztahy, muze byt, sdeluji jen osobni zkusenost (ujistuji, ze jsem byl slusny a otevreny diskuzi

Mimochodem, proc zminujes, ze "a uz ne po telefonu"? Myslis, ze by tim neco porusil? Ve vsi ucte, to zavani uz stihomamem

Na druhou stranu, kdyz jsi zminoval nejake porusovani direktiv, spis bych nachazel logiku v jejich negativnim postoji k vyvazovani nad normu Garrett, protoze tim dochazi k vyraznemu prodlouzeni zivotnosti turbodmychadel, coz neni az tak uplne v zajmu Garrettu, ktereho oficialne zastupuji ... v tom lze spatrovat logiku

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)