Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

pokud nejsi uplny magor tak se s tim da v pohode jezdit.jinak pro to plati to co psal KIBI.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Mám teď čerstvě udělané brzdy, tak počkám až je sjedu. Chtěl bych určitě jít do nějakých 312mm, Jaké brdiče toť otázka..Chtěl bych z cupry, ale není to levná sranda..Uvidíme až se udělá motor. Jinak 16tky na zimu nevidím jako problém.
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

Příspěvek od rici.houba »

Forest píše:
tholis píše:Na druhou stranu koukám na nabídku DP která nabízí komplet Sach race na 6Q za 20tis.
To neni komplet spojka, sada neobsahuje setrvak. Kompletni spojka je tusim jen na predelani na jednohmotu a tam je cena tusim kolem dvojnasobku.

tholis píše:redukci na bajonetové spojky aby se dalo turbo navléknout přímo na silikon a zajistit páskou..Takovéhle věci dkyž mi nikdo ujasní budu rád.
Nejsem si zcela jist, zda je tomu tak, jak pises. Ja jsem zaregistroval jen redukce z V na VA, ktere by v Tvem pripade byly restriktivni.

Jak uz bylo napsano, vyfuk bych zanechal klidne v seriovem stavu (pokud by byl kat vporadku; pokud ne, otevrit, vymlatit a pokud mozno navarit pruchozi trubku).

Jinak, ackoliv to bude znit jako omsela fraze, doporucil bych turbo dovyvazit na vysokorychlostni vyvazovacce. Ze serie je vyvazene na nezbytne minimum, ovsem v serii produkuje "jen" 150 koni ;) Je to investice do zivotnosti, spolehlivosti a mam duvod se domnivat, ze se to logicky projevi i na konecnem vysledku.
Forest: Na kolik přijde takový dovyvážení turba a kde se to nechá udělat?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tam kde prodávaj/repasují turba, cena kolem 500-1000,-
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Dík !
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ovsem ja bych se jich nejdrive zeptal, na kolik vyvazuji a do kolika otacek ... malokdo vyvazuje nad 100tis. RPM 8) Tito ano. v celem pouzitelnem spektru: www.turbopower.cz
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

TDIfun píše:
marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...
To jistě ano, ale i nové turbo je vyváženo jen na určitou mez a dá se tam vyvážením ledacos získat. Jinak řečeno ani nové turbo není jistotou úspěchu.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

No cos e týká vyvážení turba koukám že je to jak se vším, každej má na to jinej názor :( Ale pro můj klid ho nechám tak jak je a koupím fungl nové..
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)

Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.

@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.

... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvijejici se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele" ;)

Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Forest píše:
Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)

Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.

@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.

... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele" ;)

Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Forest píše:
Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)

Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.

@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.

... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele" ;)

Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.
Co se týká obchodu nebo nějakých doporučení, každý rozumný prodejce ti řekne že máš do auta namontovat turbo které tam patří, protože když ti doporučí něco jiného porušuje tím obchodní podmínky svého dodavatele a nemůže ti za nic ručit proto ti nic jiného neporadí a už vůbec ne po telefonu.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Volal jsem tam v unoru tohoto roku, primo jsem specifikoval, ze se jedna o special a on s tim nemel problem. Rekl mi, ze maji s takovymi dodavkami zkusenosti a nemel namitek ohledne montaze neserioveho turba. Uvedom si dulezity fakt: v jejich nabidce jsou i specialni sportovni turbodmychadla, ktera se nemontuji v zadnem seriove dodavanem voze, takze nic nestandardniho se nekona a paklize byl ujisten, ze se jedna o special, mohlo mu to byt uplne jedno.

Jinak o poruseni tykajici se obchodnich podminek by se dalo hovorit v pripade VW, nikoliv Garrettu, protoze Garrett nemuze mit zadny zavazek vuci VW koncernu co se tohoto pripadu tyce. Plne bych chapal tuto namitku v pripade, ze bys chtel v autorizovanem servisu VW montaz VBcka namisto VAcka, u tohoto je to neopodstatnene.

Co se vyvazeni na lepsi uroven, nezli je direktivne dano Garrettem, tak jsem tento pozadavek v prubehu roku poptaval (turbopower mel docasne nefunkcni vyvazovacku) a bylo mi receno, ze to bude vyvazeno v norme a ze je to dostatecne (jinymi slovy pro nase aplikace nedostatecne). Pri opakovanem pozadavku mi bylo receno, ze takove sluzby neposkytuji. Pokud mas nejake nadstandardni vztahy, muze byt, sdeluji jen osobni zkusenost (ujistuji, ze jsem byl slusny a otevreny diskuzi ;) ).

Mimochodem, proc zminujes, ze "a uz ne po telefonu"? Myslis, ze by tim neco porusil? Ve vsi ucte, to zavani uz stihomamem :roll:

Na druhou stranu, kdyz jsi zminoval nejake porusovani direktiv, spis bych nachazel logiku v jejich negativnim postoji k vyvazovani nad normu Garrett, protoze tim dochazi k vyraznemu prodlouzeni zivotnosti turbodmychadel, coz neni az tak uplne v zajmu Garrettu, ktereho oficialne zastupuji ... v tom lze spatrovat logiku ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“