JTD zdecha pri pusteni plynu a brzdeni motorem.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak sem kazisvet (wallbash) nebo fakt nevim. pokosel sem se vymenit palivak tak sem odpojil hadice co jsou pres srouub s dirou odpojil kabel od vyhrevu vyhnul to na jedne hadici a vysruboval filtr. Dal sem novej a zjistuju,ze uplne presnenesedi stredni tesnici krouzek,ale rikal si co vsak to uvidim ze chcije nafta no jo,ale kdyby auto hned sekundu po startu nezdechlo ze? tak zkousim 3x pridat aj ale vzdy zdechlo. tak si rikam co je dam z5 starej palivak a to same vybil sem baterku a konec:(
Co sem mohl posrat? me napadlo jedine,ze jak je v tom sroubu dira ze neni naproto hadici,ale to je blbost to musi urcite obtekat jinak by se nikdy nikdo netrefil. Takze jeste trosku pojizdne auto sem si sam posral a nemuzu odjet nikam ani uhnout tatkovi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak tu byl kamos kontroloval mi jestli sem dal vse spravne a premyslel ,ale jako me bylo jasne,ze nic nevyresi akorat by mi mohl dotahnout druhe soucastky z jineho JTD. Odjel a ja se silene nasral a zacal to rozebirat. rikam si nestartuje to nic uz vic nepokazim kdyz to chcu vyhodit. Nikdy se mi nepodarilo vytahnout DRV ,ktery uz sem chtel zkusit vytahnout pred rokem kvuli vibracim a spatnym startum.
ODmontoval sem co slo a 15 min sem se trefoval na sroubek:D rval sem jak prase nakonec se podarilo a i kdyz bylo namale povolilo to. ted si rikam. Kluci rikali otocit o 90 stupnu ono to bylo teda mylsim o min,ale slo to otocit,ale ne vytahnout. Bal sem se tam strkat srubovak at neprorvu nejaky tesneni,ale nakonec se podarilo.DRV bylo venku :/up . Okamzity pohled na miniaturni sitko a po prvnim doteku sem mel dojem,ze tam jsou ty piliny coz znamena KO vysokotlak :cry: . Prvni myslenka kluci rikali dat do benalu ja to dal teda do petroleje,ale nic nepustilo. Pak sem si vzpomel ze zkusit magnet,ale ten nic nenabral tak sem vzal jenmy hadrik a zacal to opatrne cistit. ono to je tak maly,ze prd clovek vidi co udelal a sitko sem nevedl jak sundat ani klestema neslo. Rikam si ted to tam vratim a motor mi vybuchne :/fff
opatrne sem ho tam soupl a pri zapojovani konektoru sme zjistil,ze sem ho dal opacne o 180 stupnu tak si rikam bud to je uplne jedno nebo se to posere zapojil sem odpojeny veci a sel sem zkusit nastartovat. Zrovna cervenym klickem co byl po ruce. Motor chytnul a ja cumel jak brko :grr .Akorat mi poprve v zivot zustalo svitit CODE. zkusil sem proturovat a motor bezel. vypnu vemu druhy klicek nastaruju CODE zhaslo svtrik nesvitil tak sem to sel prohrat a projet. Motor ani 1x nezdechl pri jakemkoliv rezimu :rr
Ba dokonce se zacal chovat uplne jinak je klidnejsi jako JTD asi 3 jinych kamosu. vibrace jsou sice porad,ale daleko mensi pri rozjezdu a pri prechodu na volnobeh je to klidnejsi. Bezelo to opravdu jak vino. Nechci to zakriknout,protroze kazdou chvili muzu zadrit vysokotlak,ale dneska jelo coz je pro me a STK dulezity.Pokud kapne vysokotlak a potka se motor,tak auto vyhodim a kupuju nove to nema cenu resit,ale kdyby jeste par mesicu jezdilo byl bych rad.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dalsi zajimavost. vymenil sem palivak a vzdycky kdyz ho vymenim,tak se ucpe DRV a motor po startu hned zdechne. Vycistil sem sle projet a auto zacalo s novym palivakem vic hulit mnohem vic a jede hure.
Jinak uz mam KO aj dalsi tesnici krouzek na DRV na nizkej tlak,takze ais mudim koupit celej DRV
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“