1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

a ten druhy driver nebo jak to nazvat je pro lamdu za katem?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

skus uživatele okura ten je opravuje
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

nie
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

geo píše:skus uživatele okura ten je opravuje
podla teba to moze byt chyba?

ja si neviem vysvetlit,preco na lambde na pine 3 mam stale plus aj ked vypnem zapalovanie,a ked pripojim multimeter na ten pin3 a druhy koniec dam na baterku na plus alebo minus,tak to stale pipa,co by nemalo,iba na plusovom pole :?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

jednotky nedělam ale není to koncoví stupen toho vyhřívaní nemuže byt po tom vysmahnutí stále seplí pak by jednotka mohla psát skrat.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

takze po vypnuti zapalovania by nemal ist prud na vyhrev do lambdy?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

zitra se podívam na schéma zapojení
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

fajn,budem rad
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nedival jsem se do schemy, ale treba na vstriky jde stale plus a jsou spinane minusem. jinac jde tam plus ikdyz se motor zahral na provozni teplotu? jinac ostatni elektrika funguje v poredku, jako central kontak ve spinacce atd.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no ja som nameral 12V na pine3(plus) a na pine4(kostra) aj po vypnuti zapalovania..cize ani kostru nevypne...inac vsetko funguje,pamat zavad prazdna,az na tu lambdu
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

co je to za rok, podivam se do auto dat. nic jineho nemam po ruce.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

rok 2001,kod motora AUQ
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak na pin 3 jde stale plus s pojistky 43 10A a druhy drat na vyhrivani by mel vest na pin 4 pokud se dobre divam
hombre_1
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 pro 2011, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava-Mar.hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hombre_1 »

To neni ohorele, ale opravovane, ten FET uz nekdo menil za druhy. Zmer odber pri vyplem klicku z baterky. Pokud bude nejake mA je v klidu a ty blbe meris, nebo nevis co meris, kdyz bude okolo A mas slepene rele pumpy. Jinak bych se priklanel, kdyz vidim ten slimpanec v ECU, ze v ni mas jeste nejaky prob.
Naposledy upravil(a) hombre_1 dne 15 led 2012, 23:53, celkem upraveno 1 x.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

Obrázek
snad to pomuze.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“