Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

besoun píše:ok takže nic měnit nebudu akorát by mě zajímalo kdy se zapnou ty 3 žhavičky co tam jsou , nevíte někdo???
musi byt splnenych par poziadaviek, kontroluj to v kanali 16 v tretom okne mas bud 00, 01,11,10. HI/LO - velky a maly okruh, nula znamena vypnuty a 1 zapnuty.
Inak mne sa motor v podpise ohreje pri -10, asi po 10 km na pracovnu teplotu, ale s tym ze mi funguje pomocny ohrev a mam EGR off, a kym motor nema 90°C tak nejdem cez 2500ot.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
Jde zjistit vagem DF signál(funkčnost tý svorky)?
Jde vagem pozorovat spínání těch 3 ohřejvátek?

nebo je jedinej test funkčnosti napíchnot si tam náky žárovky,ledky a koukat jestli to spíná?
--------------------------------------------------------
Už jsem našel nahoře píše frajer že je to kanál 16 a první okno je zatížení alternátoru v procentech 3. okno spínání. Až to vychladne půjdu to sledovat.
Bylo by fajn zjistit že nějakej nehřeje, ale bojim se že to funguje jak má a lepší to topení nebude....:-/
....320cd
octavia70
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 29 zář 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od octavia70 »

já ty žhavky mám všechny 3 přes relé na spínač a ač mám zakrytý i chladič , teměř nepozoruji rozdíl , možná subjektivně ... termostat vyměněn , chladič zakryt celoročně , EGR of , motor AHF
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
a muze se zeptat - pomohlo by treba kdybych tam dal silnejsi altik napr 140A ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

slovacek.milos píše:v tom kanále 16 tam je vidět i proudový odběr :? poznáš jestli je některý ohřivač spálený :?
To samozřejmě nepoznáš , ale byla řeč o alternátoru a jeho zatížení !
Jinak to si musíš Miloši už proměřit samostatně, jak to ti snad nemusím psát (jedna se o žhavící svíčky).
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

cin píše:
Ladas píše:to řídí řj motoru podle teploty vody a zatížení altíku (DF signál) jestliže máš ko kroužky tak sice alt dobíjí ale tohle se nespustí ;)
a muze se zeptat - pomohlo by treba kdybych tam dal silnejsi altik napr 140A ?
Samozřejmě že čím silnější altík tím lépe, ale je to závislé i od akumulátoru.
Podívej se nejdříve na ten kanál 16 a podle toho usoudíš.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Marek77 píše:My, kdož máme v základní výbavě bufík, tohle fakt nemusíme řešit.
Na provozní teplotě jsem po 5-8 minutách piánko jízdy po městě. A to mám téměř jedenáct litrů kapaliny.

Akolik ti tak ten bufik zere a jakym zpusobem ho ovladas (poustis/vypinas)?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Softwerove jde.donutit zhavky hrat do urcite teploty vody. Ja si takhle ohrivam rychleji motor a nastaveno mam 70st.U O2 to uz nastavili tvurci sw do 70 ve fabrice... Lamal jsem si s tim hlavu 8 hodin, na prani zakaznika co jezdi kratke trasy.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle

Příspěvek od vynecht »

cin píše:
Marek77 píše:My, kdož máme v základní výbavě bufík, tohle fakt nemusíme řešit.
Na provozní teplotě jsem po 5-8 minutách piánko jízdy po městě. A to mám téměř jedenáct litrů kapaliny.

Akolik ti tak ten bufik zere a jakym zpusobem ho ovladas (poustis/vypinas)?
Žere tak půllitr až šest deci na hodinu při plným výkonu na sporo asi polovic. Zapíná se normálním vypínačem v autě, nebo to jde různejma typama dálek od klíčenky na cca 5O m až po nekonečnou dálku - telefon.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Cha zajímavé, vyměnil jsem vsechny tři zhavky, vsechny byly KO. Připojím li vag napíše mi to tohle. Tedy z nějakého důvodu se predehrevy nespustí. Jeste to musim zmerit voltmetrem. Uměl bych někdo rozklíčovat pole 2 ty nuly?

Jedná se o A4 AFN. Venkovní teplota 1°C, motor zcela studený.

Obrázek
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Na AVB je to takto:

16,0,Additional Heater
16,1,Generator loading, vytížení alternátoru
16,2,Aux. heat,(see label file) přídavný ohřev
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or Intake Air Temp. sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 870 rpm
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or Intake Air Temp. > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo buzení topných prvku
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J359 on
16,4,Voltage supply,from ECM napájecí napětí řídicí jednotky motoru
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Na AHU to isté:
; VAG-COM Measuring Block Labels Template file.; TDi 1.9 ( 1Z engine) ECU 028 906 021 xxx

16,0,Auxiliary heater
16,1,Generator loading,
16,2,Aux. heat,(see label file)
; xxxxxxxx
; 1 Not relevant
; 1 Not relevant
; 1 Coolant Temp. sensor G62 or IAT sensor G72 faulty
; 1 Engine start in last 10 seconds
; 1 Engine below 760 RPM
; 1 Battery below 9 volts
; 1 Generator faulty
; 1 Coolant temp > 70-80C or IAT > 5C
16,3,Activation,Hi/Lo
; xx
; 1 High heat output,J360 on
; 1 Low heat output,J459 on
16,4,Voltage supply,
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zizalak píše:Cha zajímavé, vyměnil jsem vsechny tři zhavky, vsechny byly KO. Připojím li vag napíše mi to tohle. Tedy z nějakého důvodu se predehrevy nespustí. Jeste to musim zmerit voltmetrem. Uměl bych někdo rozklíčovat pole 2 ty nuly?

Jedná se o A4 AFN. Venkovní teplota 1°C, motor zcela studený.

Obrázek
X X X X X X X 1 Coolant temp. > 70 °C or intake air temp. >5 °C
preto ti to nezoplo, nesplnil si podmienku ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Neprehanate to troska s tym nahananim teploty?
Motor na volnobehu ma odpadne teplo cca 4-5 kW. Kolko maju vykon tie prihrievace? Navyse, ak je zapnuty (a v zime je to pravidlo) ohrev skla, ventilator kurenia, mozno zrkadla, svetla, tak to el. prihrievanie vam nezopne.

octavia70:
zakryty chladic, celorocne ??? Pekna blbost, radsej vymenit termostat, teda ak je problem s dosiahnutim a udrzanim prev. teploty.
Inak este.... Vyradenim EGR ste si sami prispeli k tomu, ze "motor" sa dlhsie ohrieva.

Marek77:
Nepisal som ci Eberspächer, alebo Webasto, nepisal som ani typ. K tej reg. vykonu... Moze mat aj tu ON/OFF, kludne, reguluje, neprehreje. To ze sa v nejakom aute prehrieva, svedci o niecom zlom, nejdem riesit kto za to moze (ci inzinieri, majitel....). Sam pises o nevykonnej pumpe, spomalenom prietoku atd. (aj ked vlastne tu je rec o octavii) Ale domontovavat si kurenie s vykonom iba 3 kW, tak v tom nevidim vyznam.Mat za rovnake peniaze iba "polovicny" vykon.... To uz radsej nechat ten motor o nejakych tych 10 minut dlhsie poklepat si, lebo ten prihrev 3 kW za cca 20 minut auto pri - 10°C nevykuri ani nahodou, mozno tak odfuka celne sklo... Mam 5 kW Webasto vo fabii, takze viem co pisem. V mojom minulom prispevku som pisal, ze dolezity je okruh, myslel som tym prietok vody cez kurenie.
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

EGR off, vonku -2, klimatronik na auto 22C, 4km jazdy zacina fukat teply vzduch z vyduchov a po 11km teplota podla budika 90C. jazdim na ester vyfritu. termostat je tam od vyroby.
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“