elektrický ohrev 220V pre TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chlapi nebudu přechvalovat, u Viana je to spirála místo mrazové zátky, a passata je to spirála do hadice. Oboje 550W od Calixu. V teplotách kolem -5C je po 20min u Viana krásně teplý ventil dekl a startuje jak v+30C. U passata je ten systém trochu horší (pomalejší)v té hadici, ale pohoda. Mám vyvedeny dvě zásuvky ven u domu a vevnitř dig. časovač programovatelný. Spokojenost.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
no 17tis je pre man moc potrebuje mneico starsie a max do 8tis.... ale tot som este chcel vedeit... tie bufiky. web. aj eber. maju oni by mali ovladat potom aj klimatronik nie? aby ked sa zapne bufik a zohriala voda aby sa zacalo vykurovat aj auto. alebo oni ohrievaju len vodu v motere tod vse?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Nezávislé kúrenie je iste najlepšie riešenie, ale pokiaľ nebude spolupracovať s climatronixom ktorý mám v aute,tak pri stojacom motore bude ohrievať len vodný okruh motora, čo by ho degradovalo na úroveň príhrevu na 220V.Rozdiel investície je ale zásadný. Vyhrievacie telesá do bloku motora sa dajú kúpiť už od 18 eur. Ak teda niekomu nejde o komfort obsluhy, má možnosť pripojenia na 220V, potom elektrický ohrev je lacnejší,inštalačne jednoduchší a aj bezpečnejší.
Roky som mal Tatru 603 a jej bufík mi poriadne liezol na nervy.Záverom : Neriešim tak ani komfort pre seba , pretože moje jazdy v zime sú večšinou "okolo komína", ale je mi ľúto ako dostáva motor zabrať pri teplotách hlboko pod nulou.
Roky som mal Tatru 603 a jej bufík mi poriadne liezol na nervy.Záverom : Neriešim tak ani komfort pre seba , pretože moje jazdy v zime sú večšinou "okolo komína", ale je mi ľúto ako dostáva motor zabrať pri teplotách hlboko pod nulou.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Climatronic má snad speciální pin pro nezávislé topení. Když sepne topení a voda dosáhne určitý teploty, tak se aktivujou ventilátory, nastaví se ofuk čelního skla a intenzita foukání.
Já to mám na manuálu, takže nesmím zapomenout při odchodu auta dát větrák an dvojku a topení na max
Jinak mám akorát krásně teplej motor a vevnitř Sibiř 
Jinak, nepovažuji to za snobismus. Ona je jedna věc auto ráno nastartovat a jet s ním 100 km a pak ho chcípnout a jiná věc je jezdit právě kolem komína. Takhle se motor alespoň prohřeje a není tak namáhán. Nemluvě o tom, že pokud v noci nesněží, tak odpadá škrábání zamrzlých oken atd.
Běžně parkuji přes noc v garáži. Akorát před prací venku když mám noční a na bufíka nedám dopustit.
Stejně tak když tvrdnu celej den ve škole a pak přijdu k autu. Nelituji ani koruny, kterou jsem do něj investoval a uvažuji o dálkovém ovládání. Škoda, že ta zima začíná vždycky před Vánocema
Já to mám na manuálu, takže nesmím zapomenout při odchodu auta dát větrák an dvojku a topení na max
Jinak, nepovažuji to za snobismus. Ona je jedna věc auto ráno nastartovat a jet s ním 100 km a pak ho chcípnout a jiná věc je jezdit právě kolem komína. Takhle se motor alespoň prohřeje a není tak namáhán. Nemluvě o tom, že pokud v noci nesněží, tak odpadá škrábání zamrzlých oken atd.
Běžně parkuji přes noc v garáži. Akorát před prací venku když mám noční a na bufíka nedám dopustit.
Stejně tak když tvrdnu celej den ve škole a pak přijdu k autu. Nelituji ani koruny, kterou jsem do něj investoval a uvažuji o dálkovém ovládání. Škoda, že ta zima začíná vždycky před Vánocema
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No já v sharanu mám el výhřev a je pravda že ho nevyužívám předělal jsem tam přihřívač na topení a je to lepší. V octávkách mám bufíky eberspácher d4ws (vše mají v sobě pal čerpadlo,vod čerpadlo) je to na pin v climatroniku funguje to skvěle jen tedy mě se nenastaví ofuk okna jen se prostě zapne do režimu v kterém climatronik byl před vypnutím klíčku ale jsem spokojen funguje super. V patrolu mám horkovzdušný jelikož tam bylo dost místa a také jsem moc spokojen a také to nepovažuju za snobizmus 
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Já měl za to, že je to spíš pro oblast Finska, ale chápu že účinnost motoru je na závadu, protože motor nevydává teplo, jen smrad..A tyhle různé climatroniky a jiné automaty vše jen ztěžují a komplikují...Hlavně když se sekne nějaká přiblblá klapka, apod..Mám za to, že nejsnažší cesta tepla je teplá voda z motoru přes radiátor zpátky bez všech jiných vymožeností a obtoků, notebene podmíněná nějakým přiblblým programem. Možná jsem buran, ale představa, že by mi ve škole v lavici odešla baterka v ovladači přídavného topení a já v našich drsných podmínkách budu muset /když se mi ovšem podaří otevřít vůz/ odjet v nevytopeném voze, přivádí do deprese.
Berte to jako ůhel pohledu ..
Berte to jako ůhel pohledu ..
nepropadat panice...
Musím se zastat Jericha s tím Climatronicem. Mám pocit, že to občas dost znepříjemňuje fungování. Nastartuju to studený a teď to všude začne hnusně studeně foukat, jak si to automat řídí. Uznávám, že to je pecka v létě na dlouhý cesty.
Ale jinak jeho spartánský pohled je věc je někdy až udivující
Ale tak, každému vyhovuje něco jinýho 
Ale jinak jeho spartánský pohled je věc je někdy až udivující
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Rozvinula sa nečakane plodná diskusia, napriek tomu sa zatiaľ neozval nikto, kto by mal skúsenosti s týmto produktom:
http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html
Vzhľadom na deklarovaný výkon by to mohlo byť zaujímavé aj za cenu toho, že to ohreje len motor a nie radiátor kúrenia
http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html
Vzhľadom na deklarovaný výkon by to mohlo byť zaujímavé aj za cenu toho, že to ohreje len motor a nie radiátor kúrenia
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Nie je niekde chyba? Mne climatronik nepustí ventilátory pokiaľ teplota vzduchu nie je príjemná. Samozrejme je to v režime AUTO.mir77 píše:Musím se zastat Jericha s tím Climatronicem. Mám pocit, že to občas dost znepříjemňuje fungování. Nastartuju to studený a teď to všude začne hnusně studeně foukat, jak si to automat řídí. Uznávám, že to je pecka v létě na dlouhý cesty.
Ale jinak jeho spartánský pohled je věc je někdy až udivujícíAle tak, každému vyhovuje něco jinýho
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Hele, moje auto to není. Registruju to pouze když to uklízím do garáže. Stojí to venku celý odpoledne, je to na AUTO. Nastartuji a ventilátory se rozběhnou a když mám pantofle tak cítím, jak mi jde studenej vzduch na nohy.
Neřekl bych, že je někde problém, přepínání klapek atd. funguje zcela bez problémů. Řekl bych, že to je normální.
Neřekl bych, že je někde problém, přepínání klapek atd. funguje zcela bez problémů. Řekl bych, že to je normální.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
tohle jsem ještě neviděl, ale podle mě by to mohlo fungovat dobře, výkon už je slušný a radiátor by to mohlo ohřát taky, záleží jak se to zapojísenioring1 píše:Rozvinula sa nečakane plodná diskusia, napriek tomu sa zatiaľ neozval nikto, kto by mal skúsenosti s týmto produktom:
http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html
Vzhľadom na deklarovaný výkon by to mohlo byť zaujímavé aj za cenu toho, že to ohreje len motor a nie radiátor kúrenia
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Je to taky tím, že jsem v tom taky poměrně bezradný, opravuji auto, kde řeším, zda je špatné těsnění pod hlavou, motor běží, osahávám chladič, studuji topení , co se ohřívá, atd, pak mi sepne vrtule, chladič studený, jdu do kabiny/Renault Kangoo/a koukám páčka přepnutí /vypnutí/vzduchu do kabiny je spřažena s klimou, takže jakmile majitel zavřel vzduch do kabiny spustilo klima, proto ty vrtule./mrznul, nadával že to netopí,klimu nechce, ale v autě byla/ Při opravách mi neustále tyhle píčoviny stěžují práci, o Climatroniku nemluvě..Pomalu nevím, jak u nějakého typu pustit naplno topení, nemohu přímo ověřit, zda je radiátor ohřátý apod. , hlavně u starších aut, které většinou opravuji a kdy je většinou něco dom.dáno...Když tyhle věci fungují, je to jistě báseň, ale běda, když to fiksluje..Potom rozebírat přístrojovou desku a řešit nějaké přidřené klapky je antikšeft, a od toho to nedělám, to ať si dají do Svazarmu..Jde mi o ověření funkce a u aut v "plné palbě", které vyloženě nesnáším, je u starších aut vyloženě problém...A jelikož mám názor, že postupná zhýčkanost moderního člověka zabije, mám takové úhle pohledu....Já kdybych si kupoval nové auto/což se nestane/ chtěl bych úplně oholené auto, i se švihadly, pouze s hydr. servem.., což se už nevyrábí...Jak říkám, no prostě buran.. 
nepropadat panice...