Stránka 4 z 5

Napsal: 11 led 2012, 21:45
od lampir
jurosdi píše:Na to aby si rozbehal nové budíky musíš vymenit immo v klúčoch a upravit pinovanie v konektoroch do budíkov. Aby korektne fungovala kontrolka airbagov musíš vymenit RJ airbag za face. nepôjde ti kontrolka žhavenia..atd. Podla mna by si mal tie nové budíky predat a prachy investovat do opravy pôvodných. Pokial budíky opraví človek,ktorý vie čo robí,tak ručičky už nepadnú. Píšem zvlastnej skúsenosti..opravujem občas budíky a robil som aj výmenu za face...
No asi to tak dopadne... Než se s tím tak s... Přece jen mi na kráse tolik nezáleží. :)

Napsal: 12 led 2012, 21:10
od jurosdi
Vici píše:taky myslím že je lépe to opravit

ale chipy v klíčích by měnit nemusel. v autě s imo2 se budíky s imo3 rozběhnou v pohodě, v klíčích se nic nemění :)
Vieš to na istotu????? Pretože je to pre mna zaujímavá informácia. Už si to skúšal v praxi???

Napsal: 13 led 2012, 09:34
od Vici
jo zkoušel :-) 2x

1/ G4 TDI 81kW rok 99, budíky bez palubáku NECAN 919. Dal jsem tam polodot Sport/chrom imo 3 can, auto mělo can natažený az do budíků, přizpůsobil jsem budíky a klíče, přeházel těch pár drátů k budíkům a hotovo (ještě jsem samozřejmě dodělal páčku k palubáku a rovnou i tempomat)
(auto mělo už CAN a canovou jednotku ABS i motoru. Bagovka není canová, momentálně je odkódovaná v gateway, ale vím už, díky dobré radě, jak budíky naučit aby nějak fungovaly i s necan bagovkou, jen není čas)

2/G4 TDI 81kW 99, budíky polodot can imo2 - s KO displejem, dal jsem budíky vdo imo 3 polodot - trochu hybridní (deska byla z polodot sport/chrom + nový displej od jakub.facelift :) , ciferníky z normal budíků do 260 a k nim příslušný soft), přizpůsobil budíky a klíče a zas přeházel těch pár drátků a hotovo

nikdy jsem s klíčema nic nedělal :) jen je přizpůsobil znovu vagem k budíkům

jediné co, tak se budu muset naučit přepsat ručně VIN, až bude někdy možná čas

Napsal: 25 kvě 2012, 22:01
od puntoii
Zdravím Vás chlapci ,

až by bola ochota od niekoho , kto už menil pristrojovku zo staršej za novšiu , veľmi rád by som prijal od neho zopár nápadov :)

Jedná sa o Oct rv 99 s budíkmi tohoto typu :

http://www.bba-reman.com/images/skoda_d ... malfun.jpg

a o výmenu za tento tp :

http://photos2.donedeal.ie/View2-10764558.jpeg

V skratke , starý typ za novši. Stará palubovka bola 2x opravovaná , opat začina blbnúť , nová je gratis. Nejedná sa o žiaden biznis , ide o dobré vzťahy a snahu pomocť , zvládnuť to s čo namenšou investíciou , odstrániť chybu a možno trošku omladiť vzhľad tej palubovky.Nová palubovka má na spodnej časti displey , kde je schopná aj písať informácie (ako v starom SuperB). Neviem , či to maju všetky , radšej to napíšem...

Auto má 1 ABG , Palubné PC , Servo a nič iné...Ani ABS , ani elektro okná , nič...


PRED VÝMENOU : k pristrojovke boli nakódované 3 kľuče - fungovali bezproblémov , IMMO RJ občas už blblo , nakoniec začinala odchádzať aj palubovka...

PO VÝMENE : nič sa mechanicky okrem pristrojovky nemenilo , žiadne káblovanie , nič... Po napojení fungovala správne ručička paliva , teploty kvap. , indikátor zapalovania , oleja , hodinky , KM , a dokonca aj ten malý display na spodku s možnosťou prepínania palubného PC.

PROBLÉMY : PIN IMMO máme aj z novej aj zo starej palubovky. Kľúč sa nedal nakódovať (ERROR vo VAGCOMe) , svietila kontrolka ABG + ABS , po naštartovaní nenabehol otáčkomer a objavila sa hláška STOP , nízká hladina oleje. Píšem PO NAŠTARTOVANÍ , nakoľko sme sa rozhodli IMMO RJ odstrániť. Po prekódovaní palubného PC , CAN Gateway a RJ Motoru som sa dostal na úroveń , keď palubovka funguje ako má , no pochopiteľne bliká kontrolka IMMO a v prístrojovke , v ECU a CAN Gateway su chyby v Pameti závad. Na funkčnosť to nemá vplyv , ale ak dám CAN iné kódovanie než 00000 , tak opat nenabehne otackomer a vypíše nízku hladinu oleja. V RJ motora som sa snažil nakódovať verziu bez ABG a ABS pre modelový rok 2001 , ale nenechalo ma zapísať tie kódy , nakoľko je to rokvýroby je 99 a kódy prisposobenia sú úplne odlišne. V chybových kódoch sa objavuje najma dátová komunikácia. Mám dojem , že táto palubovka sa snaží komunikovať ja cez CAN , respektíve niečo s ňou chce cez to komunikovať , ale nedarí sa kvoli kodovaniu. Má niekto nápad , ako to uhladiť + ako odstrániť blik.kontrolku IMMO ?
TIP : Máme k dispozícií aj jednu Octaviu I rv. 2001 s rovnakým motorom (1.6 74kw , samozrejme s nejakými rozdielmi kvoli kódu motora a rozdielom vo veku) , novou palubovkou (takou akú sme dali do starej Octávky). Vyčitať soft z RJ , dať ju do starej a tú nakódovať ?

ďiky Vám za pomoc

Napsal: 25 kvě 2012, 22:45
od zx6ninja
pinuje se pár drobností, myslím že kontrolka tlumených světel a mlhových světel.. immo ti nejde přiizpůsobit z důvodů špatných čipů v klíčich!

Napsal: 26 kvě 2012, 05:52
od Vaša
na otáčkoměr a spotřebu budeš muset dopojit CAN pohonu na zelenou svorkovnici budíků pozice 19 a 20 pokud se nepletu

kontrolka přestane blikat po správném sladění klíčů

Napsal: 26 kvě 2012, 06:39
od Vici
zx6ninja píše:pinuje se pár drobností, myslím že kontrolka tlumených světel a mlhových světel.. immo ti nejde přiizpůsobit z důvodů špatných čipů v klíčich!
staré budíky má imo2, nové imo3 - může přeci použít původní chipy v klíčích, netřeba je měnit :)

Napsal: 26 kvě 2012, 07:10
od zx6ninja
no staré budíky mají čip T5, nové T48 pokud se nepletu

Napsal: 26 kvě 2012, 07:22
od Vici
jo. ale netřeba je přeci měnit ;)

Napsal: 26 kvě 2012, 08:13
od puntoii
spotreba ,aj otackomer ide , po kodovani CANu. Ale akonahle sa kodovania CANU opat dotknem a dam tam daco ine nez 00000 , tak pride ten problem s otackomerom. Co sa tyka klucov , nedokazem ich nakodovat ,lebo na kanali 21 po zadani novej hodnoty sa zobrazi Error (IMMO v RJ motora je vypnuta. Moze to byt pricina ?)

Napsal: 26 kvě 2012, 08:35
od zx6ninja
Vici píše:jo. ale netřeba je přeci měnit ;)
je potřeba je měnit

Napsal: 26 kvě 2012, 13:36
od ROMIK
Vici píše: ale vím už, díky dobré radě, jak budíky naučit aby nějak fungovaly i s necan bagovkou, jen není čas)
To by mně docela zajímalo :)

Napsal: 26 kvě 2012, 14:16
od Vici
zx6ninja píše:
Vici píše:jo. ale netřeba je přeci měnit ;)
je potřeba je měnit
ne není!
dva golfy 99 - oba imo2 - jeden měl can budíky, druhý necan, do obou jsem dával budíky 3 gen (polodot sport chrom) u obou mám origo klíče s origo chipy imo, vše funguje :)

Napsal: 26 kvě 2012, 14:17
od Vici
ROMIK píše:
Vici píše: ale vím už, díky dobré radě, jak budíky naučit aby nějak fungovaly i s necan bagovkou, jen není čas)
To by mně docela zajímalo :)
jo to už jsem taky doladil, funguje to ok. Budíky 3gen - polodot sport chrom, bagovka původní necan, kontrolka dělá to co má :)

Napsal: 26 kvě 2012, 16:07
od ROMIK
Vici píše:
ROMIK píše:
Vici píše: ale vím už, díky dobré radě, jak budíky naučit aby nějak fungovaly i s necan bagovkou, jen není čas)
To by mně docela zajímalo :)
jo to už jsem taky doladil, funguje to ok. Budíky 3gen - polodot sport chrom, bagovka původní necan, kontrolka dělá to co má :)
Daš radu,prosimtě.Ď