mám tentýž motor a to samý.Start kolem 0 horší něž v mrazu.Chytá to jako na 3 válce a pak jako by naskočil 4 a vše se srovná.Nová baterka a žhaviče.Čidlo teploty ok,bez chyb v ŘJ.Nevím už no ale zatím chytáAdrianoCz píše:já dnes ráno -17, od pondělka holka stála a na dvě nažhavení na drcbaterka loni nová Varta 74Ah 680A. Žhaviče v listopadu nové Bosch Duraterm. Zvuk prvních pár vteřin teda nic moc
)) startuje mi to ale líp za mrazu než za teplot kolem 0...nechapu
Tak hoši jak jste na tom s baterkama.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Otasi, něco na tom bude, setkávám se s tím dost často, můj známý, který má BAnner Turbo 12let v dodávce VW a je nadšen, koupil Banner do moto a po měsíci je po ní..Já vzpomínám taky na Banner a Yuasu a slyším na h.vno..Je to patrně čína a afrika jenom s nálepkami...a origo se s tím míchá, proto asi ty rozdílné zkušenosti...
nepropadat panice...
Mě dneska volala přítelkyně do Holandska, že už skoro baterku vybila..žhavila a točila asi 4krat nebo 5krat a nic...žhaviče nový..tak nevím:)buď je hodně zmrzlá nafta a nechce se jí do válců nebo asi teda zkusit baterku novou koupit..

VW Golf IV PD 96kW, 6ti kvaltik:) Powered by Reesha:o) Ale ukradli mi ho..

To myslíš jako vážně??? ty necháš baterku dva roky připojenou v autě a ona točí jak nová??? ha hatuner píše:taky mam vartu silver nejakych 8 nebo 9 let a i pri 2 roky odstavenym aute chytne na brnk bez nejakyho dobijeni


VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Ja mám AKUMU 71 Ah 680A . velmi dobrá ale dnes ráno bolo -13 a natocila na 1 krát.
keby nie tak na druhý uz nechytí
no ešte že sú žhaviče nové,nové rozvody,predvstrek nastavený.
dúfam že chytí aj zajtra
ked nie tak nabiť
zišlo by sa vyčistiť kontakty baterky,štartéra aj altíku. no ale až v lete
lebo je zima 







Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Pasat TDI PD 96 kw píše:přijdu k autu zapnu klíček nažhavim otočim a ................................... nic vybyto!!!!přijdu k druhýmu a otočim a ......................... nic přijdu k traktoru otočim a na drc popojedu s traktorem kabely aje to!!!!
...tak jezdi traktorem aspoň nezapadneš

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
besoun píše:To myslíš jako vážně??? ty necháš baterku dva roky připojenou v autě a ona točí jak nová??? ha hatuner píše:taky mam vartu silver nejakych 8 nebo 9 let a i pri 2 roky odstavenym aute chytne na brnk bez nejakyho dobijeni
V práci na nových vozidlech které stojí, jsou po půl roce baterky k.o. Tak to si kupuješ asi baterky z černobylu
[/quot
Ono neco na tom bude,meli jsme v praci ruskej buldozer T130 odstavenej rok a pul,startovani pomocnym moturkem,ale ten se startoval starterem...baterka tam byla 100Ah a po ty dobe by starter utrhla jak tocila...neveril jsem tomu ale bylo to tak
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
baterka ma odpojenej minus jen a jestli toci jak nova to nevim proste to chytne behem vteriny. a i kdyby ho odpojenej nemela tak z ni v podstate stejne nema co odebirat proud. mam to odpojeny pro jistotu spis, jen kvuli mysim aby neco neprehryzaly a neskratovali, zatim prehryzany draty k reprakum a sezranej vzduchovej filtr a velka zasoba orechu v kufru a hnizdo pod zadni sedackou a jedna chcipla mys u pojistek, taky jsem mel vajicko u baterky to zas kuna nejspis.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Dnes som nenastartoval... Par mesiacov stara starline 74ah, . Rano o desiatej hodine bola teplota-20, nazhavil som a starter sa iba prevaloval strasne pomali... Opakoval som to asi 4krat, a potom som si vsimol ako sa dymi so starteru.... Tak sme to museli roztlacit... Nikdy v zivote som tam tak silno ani na nijakom aute dvojku nedaval...pri 10kmh to chytilo akokeby nadrc... Ten zvuk potom bol desny..potom som si vsimol hadicku s filtra do cerpadla. Vyzeralo to dost stuhnute.bolo tam velmi vela parafinu. Zlta emulzia to bola.po piatich minutak vse ok. Co stym starterom?
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
napětí by nemělo poklesnout pod 12,6Maslo23 píše:chtel sem se zeptat, jezdil dlouhe trasy, treba 150 km...druhy den prijdu k autu a zmerim napeti na baterce a je tam 12,25V, coz se mi zda malo, je to rok stara VARTA, 74AH, studeny starty delsi....kolik mate vy na bateriich
máš tam asi někde nějaký odběr - ztrátu
předpokládám že altík dobíjí jak má..
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Tak zas tak nereálně to nevidímbesoun píše:To myslíš jako vážně??? ty necháš baterku dva roky připojenou v autě a ona točí jak nová??? ha hatuner píše:taky mam vartu silver nejakych 8 nebo 9 let a i pri 2 roky odstavenym aute chytne na brnk bez nejakyho dobijeni
V práci na nových vozidlech které stojí, jsou po půl roce baterky k.o. Tak to si kupuješ asi baterky z černobylu




Čili není to pravidlem, ale stát se to může

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG