Zhaveni??Kolikrat?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
No mi čo mame PD veľmi špekulovať nemôžeme, lebo oleje s viskozitou 10W-40 nezoženieme..., tak tam musíme dávať 5W-40 respektíve 5W-30...martinsidlo píše:Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
No čoveče známej měl Escorta 1.8TD a v létě na 10w40 olej mu problikávala kontrolka mazání, ale tam byla chyba jindeFulltank píše:bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacekmisope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40

U TDi není žádný problém jezdit v létě na 5w40, nevidím důvod pro vydření čehokoli.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavkyTomas.cz píše:Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome zkus někdy žhaviče, brzdové trubky, odvzdušnováky a podobné prostě díly co se rády zalamuji a nejdou povolit,Tomas.cz píše:V pátek jsem doloval žhaviče u Octavie ASV zdejšího člena, nešla ani jedna což bych jim odpustil, ale v prosinci kdy jsem měnil olej nešla ani jedna povolitNevím, jestli tomu pomohlo to, že jsem je zakapal červenou brzdovou kapalinou a přijel posléze na výměnu už s teplejším motorem ale po chvilce zápasu šly ven všechny- naštěstí
nepovolovat tahem ale pěstí bouchat po ráčně dělám to tak s úpěchem leta
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To nebylo myšleno globálně,že kdo má 5W v létě vydře.To jen někteří a ještě jsou v tom jiné důvody.Ale 5W nastartuje v zimě v -17 daleko lépe než 10W.Já právě používám hustěší (nechci se tady s někým hádat,co je hustější,odborníci chápou),protože 99% času je motor teplý.Jinak nestartuji s 10W-40 na brnk ale na brrrrrnk.Fulltank píše:bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacekmisope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Problém by byl, kdybys měl systém na 12v, jako já v Caddy byť s EDC16 a dal tam žhavky na 5vTDIfun píše:ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavkyTomas.cz píše:Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
