Zhaveni??Kolikrat?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5071
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

martinsidlo píše:Je veliký rozdíl startovat v -17°C,když auto nestálo déle jak 10h a když stojí víc,jak 18h.To vše při stále -17°C.A taky,jaký je olej.Někdo jezdí 5W-40 a tvrdí,jak mu to startuje a v létě se mu vydře vačka,protože je to řidký.
No mi čo mame PD veľmi špekulovať nemôžeme, lebo oleje s viskozitou 10W-40 nezoženieme..., tak tam musíme dávať 5W-40 respektíve 5W-30...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek ;)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Tak já v těch mrazech žhavil a stejně to chytlo až napotřetí.
Tak jsem nechal vyměnit žhavky, protože na jedinou funkční žhavku to trvá fakt zbytečně dlouho. :D
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Fulltank píše:
misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek ;)
No čoveče známej měl Escorta 1.8TD a v létě na 10w40 olej mu problikávala kontrolka mazání, ale tam byla chyba jinde :)

U TDi není žádný problém jezdit v létě na 5w40, nevidím důvod pro vydření čehokoli.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Tomas.cz píše:
TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavky :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:V pátek jsem doloval žhaviče u Octavie ASV zdejšího člena, nešla ani jedna což bych jim odpustil, ale v prosinci kdy jsem měnil olej nešla ani jedna povolit :( Nevím, jestli tomu pomohlo to, že jsem je zakapal červenou brzdovou kapalinou a přijel posléze na výměnu už s teplejším motorem ale po chvilce zápasu šly ven všechny- naštěstí :roll:
tome zkus někdy žhaviče, brzdové trubky, odvzdušnováky a podobné prostě díly co se rády zalamuji a nejdou povolit,

nepovolovat tahem ale pěstí bouchat po ráčně dělám to tak s úpěchem leta
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

Takze mam nedavno vymenene zhavice, su to BERU s čiernym kružkom, dnes rano -7,5 C, zhavenie 5 sekund, a chytilo na prve pretocenie startera az ma to prekvapilo :)
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5071
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Fulltank píše:
misope píše:5w40 v lete derei vacky? plati to aj u 81kw? pouzivam mobil1 5w40
bud v klidu, ani u jednoho motoru to neni duvod vydreni vacek ;)
To nebylo myšleno globálně,že kdo má 5W v létě vydře.To jen někteří a ještě jsou v tom jiné důvody.Ale 5W nastartuje v zimě v -17 daleko lépe než 10W.Já právě používám hustěší (nechci se tady s někým hádat,co je hustější,odborníci chápou),protože 99% času je motor teplý.Jinak nestartuji s 10W-40 na brnk ale na brrrrrnk.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TDIfun píše:
Tomas.cz píše:
TDIfun píše:Takze to kratke zhaveni co mam znamena ze zhavicek po dobu 2sec jde 12V a pak to spadne na 5V a zhavi dale, mam tam 5V zhavicky to uz ale nesviti spiralka takze to neobtezuje.. Takze EDC16 co maj zhavky s cervenym prouzkem, nakopne megarychle a pak udrzuji 5V.. proto to zhaveni zhasne po 2sec, je to udelano at to je komfortni a lidi necekaj jak u starych TDI kdyz 12V zhavicky zhavily treba 10sec.
Takže máš u Touranu ty 5v s červeným kroužkem, jak jsme se včera bavili přes sz?
ano ale.do dneska.jsem.jezdil na 12V a startoval i v mrazech. Jak jsem ti psal vzal jsem multimetr zmeril a diky hovoru s Humlem mi rekl cisla zhavek a dopatrali jsme ze tam maj bejt 5V... Pak mi to cele doslo jak to funguje. Asi dobrej motor ze chytal i na malo zahrate zhavky :o
Problém by byl, kdybys měl systém na 12v, jako já v Caddy byť s EDC16 a dal tam žhavky na 5v :) a náhodou neviděl si ty 12v žhaviče když do nich jednotka pouštěla jen 5v jestli se něco vůbec dělo? Byly aspoň tmavě červené?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“