Stránka 4 z 4

Napsal: 09 bře 2012, 09:18
od moucha
TDIfun píše:nejsem si jistej tim plnicim tlakem, mozna by to chtelo pozjistovat jak to je, pac je to pak zavadejici. Co mi Brouk volal a ptal se na cidlo, rikal ze to plnilo 1,5 a vic... Aby pak nemeli nekteri pripominky.....
No to bylo s Bčkem, které už bylo mimo rozsah. S Cčkem to tlačí 1,4b.

Napsal: 09 bře 2012, 09:35
od TDIfun
moucha píše:
TDIfun píše:nejsem si jistej tim plnicim tlakem, mozna by to chtelo pozjistovat jak to je, pac je to pak zavadejici. Co mi Brouk volal a ptal se na cidlo, rikal ze to plnilo 1,5 a vic... Aby pak nemeli nekteri pripominky.....
dle budiku nebo dle diagnostiky??,

Napsal: 09 bře 2012, 09:47
od subz3ro_tdi
TDIfun píše:dle budiku nebo dle diagnostiky??,
Tiez si myslim ze 197ps/429Nm s 1.4bar v tych otackach urobit nejde (pokial sa nejedna o nejake prevratne turbo) ;)
Povedzme ze s 1.55-1.6bar si to viem predstavit...

Napsal: 09 bře 2012, 14:06
od dolar100
Thomy píše:
dolar100 píše:
Thomy píše: Motor BXE chytrolíni :roll:
si mily, dakujem ti za ozrejmenie :havaj:
Ono si staci precist cely topic, nez pak papouskovat, ze to nekouri kvuli DPF a tim padem neprimo napadat praci upravce. Tot vse ;)
Moc to prezivas ukludni sa nikto nikoho nenapada

to lubomt: 1,9 PD motor BLS ma DPF mam ho v Golfe

Napsal: 09 bře 2012, 17:36
od lubomt
Aha, to som nevedel...

Napsal: 09 bře 2012, 18:15
od toby66kw
moucha píše:
TDIfun píše:nejsem si jistej tim plnicim tlakem, mozna by to chtelo pozjistovat jak to je, pac je to pak zavadejici. Co mi Brouk volal a ptal se na cidlo, rikal ze to plnilo 1,5 a vic... Aby pak nemeli nekteri pripominky.....
No to bylo s Bčkem, které už bylo mimo rozsah. S Cčkem to tlačí 1,4b.
Tak pokut je mapa na Bčko , je to o cca 0,3bar víc = 1,7bar

Napsal: 09 bře 2012, 18:50
od LibangVW
no tak myslim ze Brouk vi co dela takze bych rekl to bude mit predelane aby to bylo ok ;)