Stránka 4 z 5

Napsal: 02 čer 2009, 14:23
od Smoke
brno wien brno (stále +- 140 + občas nějaké předjíždění) a jel sem za 5.4L. jinak po okreskách s blbnutím kolem 7.5

Napsal: 08 čer 2009, 08:57
od kubajz1
No to neni zas tak špatný,za to svezení si myslím že to stojí ne???

Napsal: 08 čer 2009, 12:30
od flekyc
kubajz1 píše:No to neni zas tak špatný,za to svezení si myslím že to stojí ne???
je to o kourivosti, kdyz ti na ne udela nekdo soft, tak abys nebyl dymovnice, tak je ta spotreba v pohode. kdyz to hulilo jak prase tak to zralo 10l, ale to si jezdil cihlu.

Napsal: 08 čer 2009, 20:09
od Smoke
mě to začudí (když sem neměl fmIC tak docela dost). to víš že si taky umí vzít, ale furt je to nafta (beneli bych s takovým výkonem neutáh...)

Napsal: 28 črc 2009, 21:08
od Fox666
Chci se zeptat,mam g 4 tdi 81 kw typ ahf. Chci tam new vstriky,na nejake koureni kaslo,protoze no smoke,no fun.takze neco pardneho doporucite??diky

Napsal: 28 črc 2009, 21:21
od Huml
buď PP764, to je bez kouře nějaký 135k, nebo ty race 520, když ti to neva, ale je to opravdu hulibrk, 148 Tatra hadra, ale je tam o nějakejch 10-15k víc, moc už to neleze, protože není vzduch

Napsal: 28 črc 2009, 21:52
od TDIfun
pp764 vystaci na 200hp s vetsi hlavou. Na serii dobrej motor 140 koni s 11hlavou 150 koni.

Napsal: 28 črc 2009, 22:03
od Huml
vždycky je potřeba si dopředu trochu rozmyslet co vlastně chci a jaký na to mám prostředky nebo jaký prostředky chci investovat a pak najít nejlepší řešení

Napsal: 29 črc 2009, 16:28
od toby66kw
Huml píše:vždycky je potřeba si dopředu trochu rozmyslet co vlastně chci a jaký na to mám prostředky nebo jaký prostředky chci investovat a pak najít nejlepší řešení

Ale to je neřešitelné :D

Jeden TDI fanda má race na vnt15ce se softem na 764, no coment. :) ( nechce to tak nechat ) ;)

Já v rotačce race neměl :( škoda neposlechl sem p.humla :(
Čas rotaček u mne skončil, slova RACE 520 , ve mně vyvolávají zvláštní pocit ,jako když se člověk vrací domů od moře a ani se nevykoupal :(

Napsal: 29 črc 2009, 17:45
od Zbyšek TDI
toby66kw píše:
Huml píše:vždycky je potřeba si dopředu trochu rozmyslet co vlastně chci a jaký na to mám prostředky nebo jaký prostředky chci investovat a pak najít nejlepší řešení

Ale to je neřešitelné :D

Jeden TDI fanda má race na vnt15ce se softem na 764, no coment. :) ( nechce to tak nechat ) ;)

Já v rotačce race neměl :( škoda neposlechl sem p.humla :(
Čas rotaček u mne skončil, slova RACE 520 , ve mně vyvolávají zvláštní pocit ,jako když se člověk vrací domů od moře a ani se nevykoupal :(
jen bych poupravil do třičtvrtš plynu vúbec nehulí a na plmej fakt dýmovnice spotřeba dovolená 5,3l zbytek 6-7 ale jak píše toby je potřeba to doladit :)

Napsal: 29 črc 2009, 20:54
od dudu
TDIfun píše:pp764 vystaci na 200hp s vetsi hlavou. Na serii dobrej motor 140 koni s 11hlavou 150 koni.
ja mam 12 a kkk co s tim udělate pane

děkuji (rofl)

Napsal: 29 črc 2009, 21:29
od Fox666
Tak mam v planu vymenit i turbo,jake tam je nejlepsi dat??VAnebo VB??nevite kde se da sehnat??a co sani??neda se tam dat z neceho vetsiho??at to ma vetsi prisun kysliku:-D

Napsal: 29 črc 2009, 21:34
od Huml
VB a sání ze 150k ;)

Napsal: 29 črc 2009, 22:54
od TDIfun
dudu píše:
TDIfun píše:pp764 vystaci na 200hp s vetsi hlavou. Na serii dobrej motor 140 koni s 11hlavou 150 koni.
ja mam 12 a kkk co s tim udělate pane

děkuji (rofl)
174ps jsem ted delal na brzde, + FMIC a bez koure. :? ale nemel PP ale ty slabsi 764

Napsal: 29 črc 2009, 22:56
od TDIfun
Huml píše:VB a sání ze 150k ;)
nebo 130PD