Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja čo som rozprával s mechanikom, ktorý chodí aj na školenia a vymývanie mozgov rôznych predajcov oleja, tak doživotnosť berú údajne 200tisíc km. Ak kecal, tak kecám aj ja. No a moja učiteľka zo základnej predávala teraz Favorit r.v 1991, 25tisíc km podctivých, fúzy na pneumatikách, auto nevidelo, sneh dážď a dostala za neho 1000€rokorún v bazári a na druhý deň ho nebolo. Ona by mala náplň určite doživotne.tomino píše:doživotní koho? Tebe, Tvých dětí nebo auta? zajdi do škodovky ať Ti řeknou jaká je podle nich životnost auta ..... 8let?

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Veď to musíš vedieť ty, či planuješ 500koní a tak. Ja by som išiel do jednohmoty tak, či tak. Nepozorujem nejak rozdiel. Neviem síce ako sa pohybujú ceny dvojhmoty, no myslím, že jednohmota je min. o polovicu lacnejšia.RuleZZzz píše:okej, ďakujem.
A aký máte názor na jednohmota - dvojhmota na moje auto?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Práveže chipovanie neplánujem, auto mám na prácu, teda potrebujem skôr aby bolo max. spoľahlivé, aby ma nikde nenechalo. Čo sa týka kompletného setu s dvojhmotou, tak ten vychádza od LUK Germany na cca. 280€, jednohmotný set od Valeo vychádza na cca. 240€ (ale Valeo nechcem) a vyskladanie spojky od LUK vyychádza na cca. 260€, teda v tomto prípade asi skôr tá dvojhmota... ale neviem sa rozhodnúť 
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Ak neuvažuješ o extrém. úpravach, riešil by som to tak čo, je pre mňa finančne výhodnejšie. A keď už, tak aj na dvojhmote sa dá jazdiť so 140-150koníkmi.RuleZZzz píše:Práveže chipovanie neplánujem, auto mám na prácu, teda potrebujem skôr aby bolo max. spoľahlivé, aby ma nikde nenechalo. Čo sa týka kompletného setu s dvojhmotou, tak ten vychádza od LUK Germany na cca. 280€, jednohmotný set od Valeo vychádza na cca. 240€ (ale Valeo nechcem) a vyskladanie spojky od LUK vyychádza na cca. 260€, teda v tomto prípade asi skôr tá dvojhmota... ale neviem sa rozhodnúť
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
No, uvažujem, ale skôr sa prikláňam k tej dvojhmote, lebo cenový rozdiel nie je až taký vysoký a zase je lepšie tam dať to, čo predpísal výrobca. Jeden známy ma upozornil na nevydarený set od Valeo, vraj že nedokáže absobovať otrasy a potom údajne môže dôjsť k poškodeniu kľukového hriadeľa - toho sa bojím.
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uvidíš setrvák s přítlačákem. Kdo to zná, tak pozná dvouhmotu hned. Kdo ne, tak si s ní zkusí zahejbat sem a tam a pokud to jde, tak je to dvouhmota. Pokud ne, tak je to jednohmota nebo zaseklá dvouhmota.
V nejlepšim případě bys viděl i číslo přítlačáku a podle toho zjistil, jestli je to dvouhmota nebo ne.
Já jen abys nebádal nějakej problém s dbvouhmotou a nakonec neměl na autě jednohmotu.
V nejlepšim případě bys viděl i číslo přítlačáku a podle toho zjistil, jestli je to dvouhmota nebo ne.
Já jen abys nebádal nějakej problém s dbvouhmotou a nakonec neměl na autě jednohmotu.
Oct asv 2000, DieselPower
Dobre, vyskúšam to dať dole a uvidím. Viem ako vyzerá jednohmota a ako dvojhmota a viem, že nová dvojhmota sa má trošku hýbať, keď je vyloganá tak sa hýbe celá. Uvidím, čo sa s tým bude dať (v tomto počasí) robiť. Ale ja si myslím, že na 99% je tam dvojhmota, lebo podľa čísla motora tam je... Ďakujem.
PS: ešte som chcel jednu vec vedieť - že odobrať štartér bude asi dosť drina, že?
PS: ešte som chcel jednu vec vedieť - že odobrať štartér bude asi dosť drina, že?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR