BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..
Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor. :D Trochu nechápu tvojí odpověď o běžný prevádzke.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?
Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
mev1 píše:
oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?
Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.
tak dej pak vědět jak to je s tou spojkou z x5 ja ji taky budu muset řešit tak sem zvědavý, každopadně bych se nejradši vyhl keramice...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

oldaf píše:
bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..
Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor. :D Trochu nechápu tvojí odpověď o běžný prevádzke.



..myslel som to tak ci jazdis v brne na okruhu alebo do vrchu ze potrebujes tak radit, resp taky tah, alebo to je len tak z pasie
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:
mev1 píše: tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?
Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.
tak dej pak vědět jak to je s tou spojkou z x5 ja ji taky budu muset řešit tak sem zvědavý, každopadně bych se nejradši vyhl keramice...
:D :D Keramice se vyhejbat nemusíš, já si na to normálně zvyknul a už mi ani nepřipadá že by na tom bylo něco špatnýho. Ani po praze v kolonách nebyl žádnej problém. Jen mě to včera trochu překvapilo že to klouzlo. Teď jsem s tím jezdil a když dám plnej tak při 2800ot to začne prokluzovat, myslel jsem že když to schladne tak se to zlepší ale je to v pr.... Spojku z X5 budu mít i s lamelou tak ji tam dám, schválně jestli to udrží, jestli né tak tam zas dám keramiku. Jinak už mám domluvenej dural na jednohmotu, tak pokud selže X5 tak udělám jednohmotu na nějakej extra silnej přítlačák. Tak jsem si myslel že už budu mít klid se spojkama a začnu řešit zas lepší turbo a ono kulový
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:
oldaf píše:
bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..
Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor. :D Trochu nechápu tvojí odpověď o běžný prevádzke.



..myslel som to tak ci jazdis v brne na okruhu alebo do vrchu ze potrebujes tak radit, resp taky tah, alebo to je len tak z pasie
Snad pokud něco ladím tak to potřebuju taky odzkoušet, néé? Jinak bych to teda dělat nemusel a mohl jsem si koupit HTPéčko a jezdit z bodu A do bodu B. A né se v něčem vrtat
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

oldaf píše:[Snad pokud něco ladím tak to potřebuju taky odzkoušet, néé? Jinak bych to teda dělat nemusel a mohl jsem si koupit HTPéčko a jezdit z bodu A do bodu B. A né se v něčem vrtat

odskusat sa to da aj normalne :) pekne odradit takto odpalis akukolvek spojku
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:
oldaf píše:[Snad pokud něco ladím tak to potřebuju taky odzkoušet, néé? Jinak bych to teda dělat nemusel a mohl jsem si koupit HTPéčko a jezdit z bodu A do bodu B. A né se v něčem vrtat

odskusat sa to da aj normalne :) pekne odradit takto odpalis akukolvek spojku
Dík za radu, tak až naladíš tak dej vědět :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150ps :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

bjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
A taky si uvědom že než se ta zdechlá elektronika probere tak tam stačíš zařadit 5x. Ta elektrika ti tam nenacpe maximální výkon okamžitě. U tdsa když šlápneš na plynovej pedál tak auto přemejšlí co má vůbec udělat.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

oldaf píše:
bjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150ps :D
podla zrychlenia bude 170ps

ps: viem ze je zdochla a to mi zatial celkom vyhovuje

ps2 : hadam sa tu nejdeme dohadovat o hlupostiach, len som sa pytal ako jazdis ked ti smyka keramika to je cele..neber si to tak osobne :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

bjukemen píše:
oldaf píše:
bjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150ps :D
podla zrychlenia bude 170ps

ps: viem ze je zdochla a to mi zatial celkom vyhovuje

ps2 : hadam sa tu nejdeme dohadovat o hlupostiach, len som sa pytal ako jazdis ked ti smyka keramika to je cele..neber si to tak osobne :)
a kdyz podle zrychleni mas 170ps tak jake to zrychleni mas a jak si ho meril? A podle ceho soudis jake zrychleni to ma mit pri 170ps?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..na stranke raz davno meral jeden casopis upravne tds chipom, na brzde malo 169ps zrychlenie z 0-160 bolo cca 21,7s ja mam teraz necelych 21s
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „BMW“