tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor.bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.mev1 píše:tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tak dej pak vědět jak to je s tou spojkou z x5 ja ji taky budu muset řešit tak sem zvědavý, každopadně bych se nejradši vyhl keramice...oldaf píše:Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.mev1 píše:tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?oldaf píše:To bych taky rád věděl. Ve 190-ti jsem tam šoupnul pětku trochu pod plynem, došlápl jsem plyn na podlahu a vyletěly otáčky na max
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
oldaf píše:Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor.bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..Trochu nechápu tvojí odpověď o běžný prevádzke.
..myslel som to tak ci jazdis v brne na okruhu alebo do vrchu ze potrebujes tak radit, resp taky tah, alebo to je len tak z pasie
mev1 píše:tak dej pak vědět jak to je s tou spojkou z x5 ja ji taky budu muset řešit tak sem zvědavý, každopadně bych se nejradši vyhl keramice...oldaf píše:Právě že je to nová spojka tak mě to dost udivilo, je pravda že jsem jí dával záhul asi hodinku, parkrát jsem při rozjezdech zapoměl vypnout prokluz to jí taky moc nepřidá, protože auto se při prokluzu zadních kol ty kola snaží přibrzdit ale motor snížit výkon nedokáže. Takže je to pro spojku asi záhul roztočit přibržděný kola. Po ubrání plynu se chytnula ale jak jsem dal prudce podlahu tak klouzla. Uvidím dnes, jestli po vychladnutí bude lepší. Myslím že problém bude v přítlačáku dal jsem tam od luku ten rep set a asi jsem dobře neudělal. Budu mít v pondělí spojku z X5 tak pokud se vejde do převodovky tak ji tam zkusím dát.mev1 píše: tak to je dost divný, protože tohle Dawovy keramika pobrala i s nitrem... a halavně u nove spojky je to dost divne, neřeknu kdyby si ji měl rok... a co to udělalo po ubrani plynu, chytla se ta spojka zas?


PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Snad pokud něco ladím tak to potřebuju taky odzkoušet, néé? Jinak bych to teda dělat nemusel a mohl jsem si koupit HTPéčko a jezdit z bodu A do bodu B. A né se v něčem vrtatbjukemen píše:oldaf píše:Na běžnou prevádzku ti stačí 20kw motor.bjukemen píše:..v beznej prevadzke na to nevidim najmensi dovod, pouzivat taky styl radenia..Trochu nechápu tvojí odpověď o běžný prevádzke.
..myslel som to tak ci jazdis v brne na okruhu alebo do vrchu ze potrebujes tak radit, resp taky tah, alebo to je len tak z pasie
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Dík za radu, tak až naladíš tak dej vědětbjukemen píše:oldaf píše:[Snad pokud něco ladím tak to potřebuju taky odzkoušet, néé? Jinak bych to teda dělat nemusel a mohl jsem si koupit HTPéčko a jezdit z bodu A do bodu B. A né se v něčem vrtat
odskusat sa to da aj normalnepekne odradit takto odpalis akukolvek spojku

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150psbjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
A taky si uvědom že než se ta zdechlá elektronika probere tak tam stačíš zařadit 5x. Ta elektrika ti tam nenacpe maximální výkon okamžitě. U tdsa když šlápneš na plynovej pedál tak auto přemejšlí co má vůbec udělat.bjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
podla zrychlenia bude 170psoldaf píše:Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150psbjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
ps: viem ze je zdochla a to mi zatial celkom vyhovuje
ps2 : hadam sa tu nejdeme dohadovat o hlupostiach, len som sa pytal ako jazdis ked ti smyka keramika to je cele..neber si to tak osobne

a kdyz podle zrychleni mas 170ps tak jake to zrychleni mas a jak si ho meril? A podle ceho soudis jake zrychleni to ma mit pri 170ps?bjukemen píše:podla zrychlenia bude 170psoldaf píše:Tak si zajdi na brzdu ať konečně vidíš že tam máš už aspoň 150psbjukemen píše:..mne zatial drzi seriova 228mm a teraz fukam 1.85 bar ani pri merani zrychlenia sa nic neudialo, ale pod plynom neradim
ps: viem ze je zdochla a to mi zatial celkom vyhovuje
ps2 : hadam sa tu nejdeme dohadovat o hlupostiach, len som sa pytal ako jazdis ked ti smyka keramika to je cele..neber si to tak osobne
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw