MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Veď práve to, že diody som mal zapojené 2 kusy, na voľnobeh to ukazovalo 1250 mg, ale išlo to aj tak zle, išlo to tak, že od 1000 - 2000 ot. to ťahalo, od 2000 - 3000 to bolo mŕtve a od 3000 ot. to opäť začalo ťahať... preto neviem, či boli zapojené diody zle, alebo je chyba zase niekde inde... :roll: N72-ka nemôže byť chybná? Prípadne regulácia v regulačnej banke na turbe by tiež mohla byť seknutá a mohlo by to robiť takúto neplechu, či nie? ň
Ďakujem za pomoc :)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

takto,váhu ti treba tak či tak novú,zaobstaraj funkčnú naloguj potom budeme problém riešiť dalej lebo toto je len bádanie čo áno čo nie :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

V poriadku, teraz si ale nie som istý, či Bosch alebo Magneti Mareli. Bosch stojí 78€, Magneti Mareli okolo 50€ a čína okolo 30€ (noteeth) čo tam dať?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

záleží ako máš hlboko do vrecka :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Tak na úrovni tej Magnet Mareli, zobrať ju?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

no jasnačka :) nevidím v tom žiadny zadrhel :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Dobre, objednávam ju, zajtra tu bude, tak spravím LOG, diky
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Tak, váha vzduchu od Magnetti Mareli založená, je cítiť aký-taký nárast výkonu, je to určite iné, ako na tej starej váhe vzduchu, ale stále to nie je ono :? či čakám od toho moc?

Tu je LOG

http://ulozto.sk/xHvDdwX/magnetti-csv

Ďakujem za pomoc :)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

vaha dava stale malo.... turbo nedosahuje pozadovany tlak
Octavia 2 77kw
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

čo s tým teraz? :?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vyber vzducháč,vyčisti si podstielku,skús to prebehnúť bez neho pokial nemáš nový,pozeral si do EGR ventilu alebo do sania či tam nieje bordel? nečítal som to od vrchu tak sa na všetko pre istotu pýtam znova..pripadne choj tu vahu reklamovať,niekedy musíš hľadať chybu už v novom diely,povec,že ti nepasovala..alebo,že nejde ako má.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 28 bře 2013, 13:56, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

uz v prvom logu starom vidno, ze hlavny problem nie je urcite vaha vzduchu. pozri si tlakove hadicky a ventil n75. netlaci ti turbo na poziadavku to je tvoj problem a nie vaha.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

turbo asi nedosiahne požiadavku ked ju nedosiahne ani vaha..ešte môže hladať bud chybu v regulacii alebo diere v hadici...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

stres3d píše:
mykee007 píše:a co diodu pouzit s kombinaci odporu misto snimace teploty nafty u PD ??
pokud ti ta dioda funguje (jede to) a nehlasi to chyby na volnobeh tak proc ne.. jeste nezapomen na diodu na cidlo tlaku turba at tu naftu navic taky trochu pokrmis vzduchem (rofl)
Tak jsem vysetril chvilku casu a zkusil jsem aplikovat diodu na MAP a podle vagu se snizil akt.plnici tlak o 300mB ale jizda a zatah skoro totozny. kdyz vyjde chvilka o vikendu tak zkusim vlozit jeste jednu.
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

opakujem, problem nie je vo vahe vzduchu.

mykee007. a rozumies tomu co vlastne robis a co tym dosiahnes. skus dat aj 3 diody
:D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“