EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5019
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5019
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Caute , EGR zaslepeny ,ziadny rozdiel na vykone som nepobadal a pri 160 tkm tam bol iba jemny olejovy film,no na parohach bolo trosku karbonu no nie vela....Ale zacal sa mi teraz objavovat olej za EGR ventilom co predtym nebolo,pri kludnej jazde nie iba ak tomu prihulim tak som uz kontroloval aj turbo a tam to je suche tak viete mi poradit cim to je?

Naposledy upravil(a) Mehero dne 14 lis 2010, 15:44, celkem upraveno 1 x.
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Uf dopoledne v ř.ti,ale zhrnout se to dá:
1.starší motory,zaslepit od výfuku(jednou-dvakrát) hadičku ucpat a pokud bude pazvukovat ventil tak odpojit od okruhu podtlaku,řídící nic nepozná
2.novější modely to samé ,ale se zásahem do softu řídící jednotky tunerem-né vagem(nelze)
3. 5mm tloušťka podložek k ucpání vysvětlena jen možností prohybu(dle mě blbost,žhavé do růžova to není)
4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
5.ekologicky je to pič.vina,která funguje max. 50tkm. pak je systém ucpán a funguje opačně
6.k ucpávání dochází především jetím na krouťák a vyšší kvalty(to je bohužel ale spotřebová politika TDi)
7.jde to celé vyhodit a nahradit tuningovým nátrubkem s možností vstupu měřícího tlak v sání
Tak či tak to po 300tkm rozeberu a budu čistit(nejspíš zbíječkou) a pak je to už jedno ,protože víc jak 100tkm s tím už nehodlám ujet.
MIMOCHODEM NENÍ PROSTŘEDEK KTERÝ BY TO VYČISTIL AŽ K VENTYLŮM SÁM,JEN VPUŠTĚNÍM?(CENA/VÝKON?!)
1.starší motory,zaslepit od výfuku(jednou-dvakrát) hadičku ucpat a pokud bude pazvukovat ventil tak odpojit od okruhu podtlaku,řídící nic nepozná
2.novější modely to samé ,ale se zásahem do softu řídící jednotky tunerem-né vagem(nelze)
3. 5mm tloušťka podložek k ucpání vysvětlena jen možností prohybu(dle mě blbost,žhavé do růžova to není)
4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
5.ekologicky je to pič.vina,která funguje max. 50tkm. pak je systém ucpán a funguje opačně
6.k ucpávání dochází především jetím na krouťák a vyšší kvalty(to je bohužel ale spotřebová politika TDi)
7.jde to celé vyhodit a nahradit tuningovým nátrubkem s možností vstupu měřícího tlak v sání
Tak či tak to po 300tkm rozeberu a budu čistit(nejspíš zbíječkou) a pak je to už jedno ,protože víc jak 100tkm s tím už nehodlám ujet.
MIMOCHODEM NENÍ PROSTŘEDEK KTERÝ BY TO VYČISTIL AŽ K VENTYLŮM SÁM,JEN VPUŠTĚNÍM?(CENA/VÝKON?!)
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
Tak odmašťovačů je plno,ale já myslel bez demontáže to poslat až do válce,buď nějaké čištění(mám dojem že mě někdo oslovoval ve Velké Polomi-dekarbonizace),samozřejmě by to dostal i kat.
Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.A ty za 6l/100km(dlouhodobý průměr na 300tkm. 4x4) určitě nejezdíš,když se ti otevřený egr necpe jako nám?Pokud tu čtyřkolu honím tak není problém jezdit za 8l/100km i více,ale to pak tdi postrádá smysl!
Další poznatek pokud máte tak těžké svědomí s pomaleji ohřátým motorem díky EGR OFF,tak proč si jednoduše nedáte na chladná období kus kartónu před chladič?Za ten maras co jsem z toho dnes vyndal to opravdu nestojí a ať mě někdo napadne s ekologijí!!!!
[/img]
Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.A ty za 6l/100km(dlouhodobý průměr na 300tkm. 4x4) určitě nejezdíš,když se ti otevřený egr necpe jako nám?Pokud tu čtyřkolu honím tak není problém jezdit za 8l/100km i více,ale to pak tdi postrádá smysl!
Další poznatek pokud máte tak těžké svědomí s pomaleji ohřátým motorem díky EGR OFF,tak proč si jednoduše nedáte na chladná období kus kartónu před chladič?Za ten maras co jsem z toho dnes vyndal to opravdu nestojí a ať mě někdo napadne s ekologijí!!!!

Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off
,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
