EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Při tvém rozumu se tady asi nikdo takový,který by ti poradil na tvoje chápání,nenajde.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Octavian II
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 09 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavian II »

Styl jednání, který předvádíš dobře znám. Jestli mě chceš urážet, napiš to sem všechno najednou, ať to máš za sebou. Tím necháš místo lidem, kteří věci rozumí a vlákno bude kratší a bude v něm více použitelných informací. Na tvé podobné příspěvky už nebudu reagovat. ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

:?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mehero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 črc 2009, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mehero »

Caute , EGR zaslepeny ,ziadny rozdiel na vykone som nepobadal a pri 160 tkm tam bol iba jemny olejovy film,no na parohach bolo trosku karbonu no nie vela....Ale zacal sa mi teraz objavovat olej za EGR ventilom co predtym nebolo,pri kludnej jazde nie iba ak tomu prihulim tak som uz kontroloval aj turbo a tam to je suche tak viete mi poradit cim to je?Obrázek
Naposledy upravil(a) Mehero dne 14 lis 2010, 15:44, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten egr ventil netěsní, takže se tlačí ven stlačený vzduch s olejovou mlhou a ta ti dělá ten olejový zábal, vyměň egr ventil za nový a je po problému.
Mehero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 črc 2009, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mehero »

to tesnenie na ten ventil sa neda kupit?alebo ma to vobec vyznam riesit ? a odkial sa berie ten olej ked som pozeral na turbo a to je suche ,moze toho byt tolko z odvetravania co ide do sania?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Je to tak prakticky na všechn starších egr ventilech, ale tady si nejsem jistý jestli netěsní o-kroužek tý příruby mezi ventilem a parohama ten stojí asi 50kč.
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Příspěvek od marko250 »

Uf dopoledne v ř.ti,ale zhrnout se to dá:
1.starší motory,zaslepit od výfuku(jednou-dvakrát) hadičku ucpat a pokud bude pazvukovat ventil tak odpojit od okruhu podtlaku,řídící nic nepozná
2.novější modely to samé ,ale se zásahem do softu řídící jednotky tunerem-né vagem(nelze)
3. 5mm tloušťka podložek k ucpání vysvětlena jen možností prohybu(dle mě blbost,žhavé do růžova to není)
4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
5.ekologicky je to pič.vina,která funguje max. 50tkm. pak je systém ucpán a funguje opačně
6.k ucpávání dochází především jetím na krouťák a vyšší kvalty(to je bohužel ale spotřebová politika TDi)
7.jde to celé vyhodit a nahradit tuningovým nátrubkem s možností vstupu měřícího tlak v sání

Tak či tak to po 300tkm rozeberu a budu čistit(nejspíš zbíječkou) a pak je to už jedno ,protože víc jak 100tkm s tím už nehodlám ujet.

MIMOCHODEM NENÍ PROSTŘEDEK KTERÝ BY TO VYČISTIL AŽ K VENTYLŮM SÁM,JEN VPUŠTĚNÍM?(CENA/VÝKON?!)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

marko250 píše: 4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
Nic se čistit nemusí, pokud člověk jezdí "normálně". V životě jsem tyhle problémy neměl.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
marko250
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 12 lis 2010, 11:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Darkovičky "néasi"

Příspěvek od marko250 »

Tak odmašťovačů je plno,ale já myslel bez demontáže to poslat až do válce,buď nějaké čištění(mám dojem že mě někdo oslovoval ve Velké Polomi-dekarbonizace),samozřejmě by to dostal i kat.

Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.A ty za 6l/100km(dlouhodobý průměr na 300tkm. 4x4) určitě nejezdíš,když se ti otevřený egr necpe jako nám?Pokud tu čtyřkolu honím tak není problém jezdit za 8l/100km i více,ale to pak tdi postrádá smysl!

Další poznatek pokud máte tak těžké svědomí s pomaleji ohřátým motorem díky EGR OFF,tak proč si jednoduše nedáte na chladná období kus kartónu před chladič?Za ten maras co jsem z toho dnes vyndal to opravdu nestojí a ať mě někdo napadne s ekologijí!!!!
Obrázek[/img]
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off :-) ,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jen si tak říkám, když továrna testovala a zkoušela tyto motory, nebo když ne a v provozu zjistila, jaké nánosy se tam tvoří, a nic s ní nehlo a pokračuje dál a ještě dokonce ztíží nápravu, zda jsou normální..Myslím, že ne.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak jim je to jedno, autorizák ti dá novej egr, parohy profoukne wapem a jedem dál.

Kamarád pracuje v autopůjčovně, měli problém padám do nouzového režimu na H1, co jsem to zběžně okouknul tak vázla regulace turbodmychadla, v autorizáku nové turbo 66 000kč, výměna 4000kč, olej + filtry 5000kč :)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

marko250 píše: Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.[/img][/img]
to máš pravdu. jezdím s autem v podpisu naprosto bez problémů dlouhodobě do 6L. ale není to 4x4 ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

nemáte někdo výkres tý záslepky ? nechce se mi to rozevírat dvakrát (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“