Stránka 32 z 44
Napsal: 14 lis 2010, 13:09
od martinsidlo
Při tvém rozumu se tady asi nikdo takový,který by ti poradil na tvoje chápání,nenajde.
Napsal: 14 lis 2010, 13:16
od Octavian II
Styl jednání, který předvádíš dobře znám. Jestli mě chceš urážet, napiš to sem všechno najednou, ať to máš za sebou. Tím necháš místo lidem, kteří věci rozumí a vlákno bude kratší a bude v něm více použitelných informací. Na tvé podobné příspěvky už nebudu reagovat.

Napsal: 14 lis 2010, 13:23
od martinsidlo
Napsal: 14 lis 2010, 15:27
od Mehero
Caute , EGR zaslepeny ,ziadny rozdiel na vykone som nepobadal a pri 160 tkm tam bol iba jemny olejovy film,no na parohach bolo trosku karbonu no nie vela....Ale zacal sa mi teraz objavovat olej za EGR ventilom co predtym nebolo,pri kludnej jazde nie iba ak tomu prihulim tak som uz kontroloval aj turbo a tam to je suche tak viete mi poradit cim to je?

Napsal: 14 lis 2010, 15:30
od Tomas.cz
Ten egr ventil netěsní, takže se tlačí ven stlačený vzduch s olejovou mlhou a ta ti dělá ten olejový zábal, vyměň egr ventil za nový a je po problému.
Napsal: 14 lis 2010, 15:46
od Mehero
to tesnenie na ten ventil sa neda kupit?alebo ma to vobec vyznam riesit ? a odkial sa berie ten olej ked som pozeral na turbo a to je suche ,moze toho byt tolko z odvetravania co ide do sania?
Napsal: 14 lis 2010, 15:49
od Tomas.cz
Je to tak prakticky na všechn starších egr ventilech, ale tady si nejsem jistý jestli netěsní o-kroužek tý příruby mezi ventilem a parohama ten stojí asi 50kč.
Napsal: 15 lis 2010, 13:12
od marko250
Uf dopoledne v ř.ti,ale zhrnout se to dá:
1.starší motory,zaslepit od výfuku(jednou-dvakrát) hadičku ucpat a pokud bude pazvukovat ventil tak odpojit od okruhu podtlaku,řídící nic nepozná
2.novější modely to samé ,ale se zásahem do softu řídící jednotky tunerem-né vagem(nelze)
3. 5mm tloušťka podložek k ucpání vysvětlena jen možností prohybu(dle mě blbost,žhavé do růžova to není)
4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
5.ekologicky je to pič.vina,která funguje max. 50tkm. pak je systém ucpán a funguje opačně
6.k ucpávání dochází především jetím na krouťák a vyšší kvalty(to je bohužel ale spotřebová politika TDi)
7.jde to celé vyhodit a nahradit tuningovým nátrubkem s možností vstupu měřícího tlak v sání
Tak či tak to po 300tkm rozeberu a budu čistit(nejspíš zbíječkou) a pak je to už jedno ,protože víc jak 100tkm s tím už nehodlám ujet.
MIMOCHODEM NENÍ PROSTŘEDEK KTERÝ BY TO VYČISTIL AŽ K VENTYLŮM SÁM,JEN VPUŠTĚNÍM?(CENA/VÝKON?!)
Napsal: 15 lis 2010, 13:44
od jurki888
Napsal: 15 lis 2010, 14:17
od nogis
marko250 píše:
4.nemusí se dělat nic,ale ventil a další cesta až k ventilům se musí čistit po 100tkm.
Nic se čistit nemusí, pokud člověk jezdí "normálně". V životě jsem tyhle problémy neměl.
Napsal: 15 lis 2010, 18:01
od marko250
Tak odmašťovačů je plno,ale já myslel bez demontáže to poslat až do válce,buď nějaké čištění(mám dojem že mě někdo oslovoval ve Velké Polomi-dekarbonizace),samozřejmě by to dostal i kat.
Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.A ty za 6l/100km(dlouhodobý průměr na 300tkm. 4x4) určitě nejezdíš,když se ti otevřený egr necpe jako nám?Pokud tu čtyřkolu honím tak není problém jezdit za 8l/100km i více,ale to pak tdi postrádá smysl!
Další poznatek pokud máte tak těžké svědomí s pomaleji ohřátým motorem díky EGR OFF,tak proč si jednoduše nedáte na chladná období kus kartónu před chladič?Za ten maras co jsem z toho dnes vyndal to opravdu nestojí a ať mě někdo napadne s ekologijí!!!!

[/img]
Napsal: 15 lis 2010, 18:56
od jericho-3
Jen si tak říkám, když továrna testovala a zkoušela tyto motory, nebo když ne a v provozu zjistila, jaké nánosy se tam tvoří, a nic s ní nehlo a pokračuje dál a ještě dokonce ztíží nápravu, zda jsou normální..Myslím, že ne..

Napsal: 15 lis 2010, 19:01
od Tomas.cz
Tak jim je to jedno, autorizák ti dá novej egr, parohy profoukne wapem a jedem dál.
Kamarád pracuje v autopůjčovně, měli problém padám do nouzového režimu na H1, co jsem to zběžně okouknul tak vázla regulace turbodmychadla, v autorizáku nové turbo 66 000kč, výměna 4000kč, olej + filtry 5000kč

Napsal: 16 lis 2010, 06:50
od nogis
marko250 píše:
Co se týká té normálnosti ježdění,hold každý jezdíme jinak,ale všichni si myslíme, že normálně oproti těm druhým-hehe.[/img][/img]
to máš pravdu. jezdím s autem v podpisu naprosto bez problémů dlouhodobě do 6L. ale není to 4x4

Napsal: 16 lis 2010, 08:53
od Jarda S.
nemáte někdo výkres tý záslepky ? nechce se mi to rozevírat dvakrát
