Stránka 33 z 44
Napsal: 16 lis 2010, 09:07
od nogis
trochu hledej, už jsem ho sem dával
Napsal: 16 lis 2010, 11:37
od marko250
Pěkně se ten motor zbírá z nízkých otáček po očistě EGR a o zaslepení nevím.U 4x4 hold vozím 150kg haldex a točím kardanem,který vykazuje značný odpor po protočení rukou(při výměně křížové gumové spojky),pod motorem 3mm plechový kryt a rozvodka na převodovce.Ale řetězy na horách netřeba a v depech na enduru luxus,ještě se nestalo že bych uvázl,jen ten výkon teď doladím ke 100KW.Díky za typ s egrem.

Napsal: 24 lis 2010, 20:56
od Tunningkiller
Co kdybych pouze zaslepil ovládací podtlakovou hadicku od ventilu?Jakej by byl výsledek? Mám ještě starej motůrek je to B5 1998 1,9 TDi 81kw syncro
Napsal: 28 lis 2010, 15:25
od rizecek
fuzzyi píše:díky chlapy..
k další otázce - Nebude mi vyhazovat chybu na vagu pokud zaslepím?
Ja mam zaslepeny EGR a svieti mi kontrolka elektroniky motoru, po zresetovani pri dalsej jazde nesvieti a potom najcastejsie ked vypnem a nastartujem motor sa rozsvieti opat.. ..da sa to nejako poriesit??

Napsal: 28 lis 2010, 15:37
od Tomas.cz
Dá, ale jedině egr odstavit softwarově přímo v jednotce motoru.
Napsal: 28 lis 2010, 17:24
od rizecek
Da sa to aj s Vag 3.04? Ak ano napises mi prosim Ta ako? Auto inak slape ok, ziadne nudzove rezimy, akurat ma stve ta kontrolka. Ja som kupil auto uz s touto upravou, zaslepka je vyrobena prepilenim spojovacej trubky, skratenim, stlacenim a zavarenim.. ..v skodovke z toho skoro poodpadali ked som tam bol kvoli svietiacej kontrolke, bol som tiez najprv v krci z tej upravy, ale teraz citam ze si to viaceri davaju robit.
Napsal: 28 lis 2010, 17:58
od MIKI ®
rizecek píše:Da sa to aj s Vag 3.04? Ak ano napises mi prosim Ta ako? Auto inak slape ok, ziadne nudzove rezimy, akurat ma stve ta kontrolka. Ja som kupil auto uz s touto upravou, zaslepka je vyrobena prepilenim spojovacej trubky, skratenim, stlacenim a zavarenim.. ..v skodovke z toho skoro poodpadali ked som tam bol kvoli svietiacej kontrolke, bol som tiez najprv v krci z tej upravy, ale teraz citam ze si to viaceri davaju robit.
nene musíš za nekáým kdo čipuje aby ti to naladil... v servise nechápou víc věcí....

nouzovej režim to neudělá jen budeš svítit

Napsal: 28 lis 2010, 18:02
od sili
Neda, s VAG-om nemas do flash pamate pristup.
Napsal: 28 lis 2010, 19:10
od Tomas.cz
napiš co máš za auto, možná MišoVW tady z fóra by ti dokázal pomoci, ale nevím přesně odkud je.
Napsal: 28 lis 2010, 23:25
od rizecek
Octavia 1 Combi 1,9Tdi 81kW 2004
Napsal: 15 pro 2010, 13:37
od Roy Jones jr.
Nechci zakladat nove tema ohledne EGR..teče mi z nej olej,na obou stranach je dirka,tak z tech..je to na závadu? Auto jezdi i startuje v pohode.necuka,táhne..jen me stve jak je to furt poblity od oleje..čím to je?
Napsal: 19 pro 2010, 15:03
od rizecek
DynDyn píše:Mirek12 píše:kdyby jsete to tady četli, tak víte, že se to aktivuje už kolem 60 stupnů a to už auto topí tak nevím co řešit , sám mam na aute zaslepeno a nevidím změnu v zahřívání

aha. no tak tohle jsem zas třeba nevedel já. kazdopadne si myslim, ze pro motor, minimalne pro muj (E4) je omezení přes vag šetrnější
Myslim si ze nemas pravdu, mam 66kw octu z nezaslepenym EGR a v zime sa zohrieva ovela skor ako 81kW zo zaslepenym EGR, pretoze v tej 81kW ide po zaslepeni do motora len cisty studeny vzduch zo sania
Napsal: 27 pro 2010, 11:24
od kozelpub
tak sem to cele precetl
a mam par otazok:
1. chcipaci klapka a skrtici je jedna a ta ista v tom egr nebo ee?
2. ked se cisti ten egr od bordelu tak nerozsteluje se ona klapka nahodou?
3. je tam ta klapka nutna? co se moze stat ak tam nebude klapka? myslim nake poskodenie motora, nekonfort zdochnutie ma nezaujma
a este ci ta power pipe kit co tu dp predava aj s hadicou? a ci sa da napojit na povodne sanie - ta hadica

ak sa predava

Napsal: 27 pro 2010, 11:39
od Tomas.cz
Rok výroby tvýho PD 74kw?
Napsal: 27 pro 2010, 11:53
od kozelpub
Tomas.cz píše:Rok výroby tvýho PD 74kw?
2002