Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Odpovědi: 0
rozvody na pd 74kw
Zdravim mam, golf 4 1,9 TDI PD (ATD) 4motion.
Caka ma vymena rozvodu na tomto motore. Budem mat oba pripravky na kluku a vacku takze dufam ze to nezoram. Vag pise synchronizaciu teraz -1,7°kW az -1,1°kW. Spotreba na palubaku je 0,7-0,8L/h a VAG pise 0,6L. Na 100km mi to pise 6,5 - 6,7 L real je 6,1L/100km.
Pytam sa teda ci nastavit rozvody na 0,0. Ak ano upravi sa tym aj spotreba realna, + PCspotreba na 100km + pc spotreba na hod?
Caka ma vymena rozvodu na tomto motore. Budem mat oba pripravky na kluku a vacku takze dufam ze to nezoram. Vag pise synchronizaciu teraz -1,7°kW az -1,1°kW. Spotreba na palubaku je 0,7-0,8L/h a VAG pise 0,6L. Na 100km mi to pise 6,5 - 6,7 L real je 6,1L/100km.
Pytam sa teda ci nastavit rozvody na 0,0. Ak ano upravi sa tym aj spotreba realna, + PCspotreba na 100km + pc spotreba na hod?
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
Moja skusenost s mojim 1.9 TDI PD 74 kW vo Fabii combi 2004 je takato :
Uplynul rok a pol od vymeny mojej rozvodovej sady.
Povodna hodnota synchronizacie 0,0 (po vymene remena) (4. hodnota v skupine 004) sa mi nezdala (zdala sa mi mierne vyssia spotreba a kusok horsi tah od spodu) a tak som chcel prestavit na tolko, co som mal predtym (+0,6). Podarilo sa mi na +1,7 a nechcelo sa mi s tym dalej babrat, tak som si ppovedal, ze to tak vyskusam.
Jazdil som tak asi rok a bol som spokojny, spotreba bola opat tak ako povodne (ked som mal stary remen a +0,6).
Ale mi to nedalo a neveril som, ze by taka mala zmena synchronizacie mohla nieco ovplyvnit. Tak som sa zase rozhodol, nastavit na 0,0 a jazdit tak dlhsie obdobie, aby sa spotreba dala overit presnejsie. Nastavit sa mi to podarilo celkom lahko asi na druhy krat (mal som stastie) a tak som jazdil asi pol roka. Som presvedceny , ze spotreba stupla asi o 0.3 - 0.4 l / 100 km. Nebolo to ovplyvnene teplotou vzduchu ani zimnymi/letnymi pneu , na to som si dal pozor, jednoducho je to tak.
Takze si prestavim opat na +0,6 ako som mal uplne povodne este so starym remenom.
Uplynul rok a pol od vymeny mojej rozvodovej sady.
Povodna hodnota synchronizacie 0,0 (po vymene remena) (4. hodnota v skupine 004) sa mi nezdala (zdala sa mi mierne vyssia spotreba a kusok horsi tah od spodu) a tak som chcel prestavit na tolko, co som mal predtym (+0,6). Podarilo sa mi na +1,7 a nechcelo sa mi s tym dalej babrat, tak som si ppovedal, ze to tak vyskusam.
Jazdil som tak asi rok a bol som spokojny, spotreba bola opat tak ako povodne (ked som mal stary remen a +0,6).
Ale mi to nedalo a neveril som, ze by taka mala zmena synchronizacie mohla nieco ovplyvnit. Tak som sa zase rozhodol, nastavit na 0,0 a jazdit tak dlhsie obdobie, aby sa spotreba dala overit presnejsie. Nastavit sa mi to podarilo celkom lahko asi na druhy krat (mal som stastie) a tak som jazdil asi pol roka. Som presvedceny , ze spotreba stupla asi o 0.3 - 0.4 l / 100 km. Nebolo to ovplyvnene teplotou vzduchu ani zimnymi/letnymi pneu , na to som si dal pozor, jednoducho je to tak.
Takze si prestavim opat na +0,6 ako som mal uplne povodne este so starym remenom.
Nevidim dovod, preco by rozdiel podla "palubaku" nebol aj skutocny rozdiel.
Ina vec je absolutna spotreba podla palubaku a absolutna skutocna spotreba podla cerpani.
Ked som toto auto kupoval, tak som skutocnu spotrebu, so spotrebou na palubaku porovnaval a ak sa dobre pamatam sedelo to, ale to uz bolo davno. Tak ci tak , ale rozdiel v spotrebe, je nieco ine, ako absolutna hodnota spotreby. Myslim dokonca, ze niekde v RJ sa ja da nastavit, o kolko ma palubak ukazat ine ako skutocnost, tusim je tam nastavitelne percento, ale uz neviem kde.
Este k tomuto , spotreba na volnobeh bola u mna pri obidvoch nastaveniach synchro rovnaka, na pristrojovke ukazuje 0,5 l/hod a VAG vzdy ukazoval 0,4 l/hod.
Ina vec je absolutna spotreba podla palubaku a absolutna skutocna spotreba podla cerpani.
Ked som toto auto kupoval, tak som skutocnu spotrebu, so spotrebou na palubaku porovnaval a ak sa dobre pamatam sedelo to, ale to uz bolo davno. Tak ci tak , ale rozdiel v spotrebe, je nieco ine, ako absolutna hodnota spotreby. Myslim dokonca, ze niekde v RJ sa ja da nastavit, o kolko ma palubak ukazat ine ako skutocnost, tusim je tam nastavitelne percento, ale uz neviem kde.
Este k tomuto , spotreba na volnobeh bola u mna pri obidvoch nastaveniach synchro rovnaka, na pristrojovke ukazuje 0,5 l/hod a VAG vzdy ukazoval 0,4 l/hod.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Odpovědi: 0
neviem ci to poskusam aj ja tak isto... nemam teraz zlu spotrebu a este ked je to 4x4 ale mozno ak by som mal rozvod do+ tak by to este kleslo. Tankujem vzdy plnu takze spotrebu viem.
Aa teraz som pretesnoval vstrekovace lebo som mal velmi tazke starty za studena a velku hromadu bieleho dymu aspon 1min, a po vymene starty OK, fukne kus na bielo a po 5sek je klud, spotreba na hod. po starte za studena je 1,4L a pomaly klesa. Za minutku klesne na 0,9L..
Aa teraz som pretesnoval vstrekovace lebo som mal velmi tazke starty za studena a velku hromadu bieleho dymu aspon 1min, a po vymene starty OK, fukne kus na bielo a po 5sek je klud, spotreba na hod. po starte za studena je 1,4L a pomaly klesa. Za minutku klesne na 0,9L..
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
Cau, jen tak pro zajimavost jsem zkontroloval nastaveni rozvodu (motor 1.9 tdi, 96 kW). Vysledek viz foto. V soucasnosti spotreba na volnobeh pri zahratem motoru (zaply xenony, bez klimy) 0.6-0.7. Dlouhodoba spotreba 5,6-5,9. 90% cesty podalnici pri rychlosti 120 km/h. Mam je zkusit prenastavit na 0 nebo ne? Motor startuje bez problemu, akorat mi prijde ze pri zrychleni od cca 1600 do 2000 otacek motor vydava divny zvuk, kdyby byl hodne pretizeny nebo ja nevim. JInak kdyz porovnam zrychleni s audinou co jsem mel (stejny motor, ale 5q) tak alhambra je o dost linejsi :..
Ostatni hodnoty nevim jestli jsou dobre, ani nevim skoro co znamenaji


Ostatni hodnoty nevim jestli jsou dobre, ani nevim skoro co znamenaji


Tak jsem pročetl celé tohle téma o nastavení vačky přes vag. Mám 1,9 BXE 2008. Najeto skutečných 55tis. Před asi 2 měsíci jsem dělal základní nastavení vstřikovačů který byly nastaveny +- na 90stupńů. Takže jsem to nastavil podle díl. příručky na 225st. Na vagu mi to ukazuje -1.5. Teď ještě než do toho šáhnu jsem hledal po netu a myslím že na škoda home fóru se na tohle taky píše s tím že záleží na řídící jednotce: EDC 15 nastavit na 0 přes vag, EDC 16 na přípravky. Takže jak je to? Jinak jsem se ptal servisáka a v servisu pouze na přípravky a hotovo. Nic se přes počítač nedolaďuje.