Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

hele, to že plno lidí ho dělá jsem tu pochopil... ale dají se i nějaké koupit... tak se ptám, jestli jsou hodně uni a nesedí to, nebo má někdo ověřený nějaký, co sedí na OI
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Svacinkar
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 22 čer 2012, 09:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Svacinkar »

šak jsem psal Carzone dělá přesný http://tuning.autodoplnky.cz/drzak-pris ... -s39168033 o jiných držákách co přesně padnou na octavii nevím.Ale pozor když tenhle budeš chtít koupit tak si ho hned zkontroluj. Já ho objednal a přišel mi rozflákaný !
ALH TDi 66kw
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Tak mi to nedalo a upravil jsem si to podle sebe :-)
Obrázek
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
cimrmanolog
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 srp 2012, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od cimrmanolog »

Ahoj,
tak posílám foto mojí tvorby.
Na výrobu jsem použil polotovar a to držák dvou přístrojů , který jsem rozpůlil, tak že mi ještě jedna část zůstala.
Na fotkách je vidět postup , akorát jsem zapoměl vyfotit tmelení :P .



Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek
Litle.ice
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 čer 2010, 11:11
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od Litle.ice »

mam motor ALH.potřebuji navrtavat EGR nebo to jde připojit bez zasahu?viděl jsem tu jen navrtane EGR
Vw golf IV ALH 66kw nafoukanej od dieseltechnik
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Nazdar .Chcem sa opýtať ako mam navrtať egr ventil na Octavii 2 1,9 blok BJB.Kúpil som budíky od Depa a konkrétne budík na tlak turba by sa mal napájať kdesi na hadičku podtlaku od turba. Vidím že názory na montáž tlakovej hadičky sú rôzne ,tak by som potreboval od niekoho z vás dobrú
radu kde to mám vlastne umiestniť čí na tlak k IC alebo podtlak od turba.Jednu fotku z dvojkovej octávky som tu našiel,priložil ju pán Tomas Zak .Ty by si mi vedel určite poradiť tak ak máš chuť tak sa ozvi.
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

Nevím, jak tam má kokta místo. Ale já to dávám vždycky až za IC.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja si myslím,že je jedno kam sa umiestni,ja si myslím,že najlepšie je EGR,aby to bolo priamo čo najbližšie pri sacích parohoch a ak nikde neprepúšta systém tlak,tak by sa mal tlak zhodovať budík/diagnostika..opravte ma ak sa mýlim.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Fahrer
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 15 úno 2008, 09:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fahrer »

Myslím, že když to dáš až za, tak ti budík je schopen zobrazit i poškození IC.
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

EGR-ko má take isté miesto tam ako je namontovaná chcípacia klapka ,je to to isté ako u starších koncernových TDI motorov ,tak rozmýšľam že to tam napracem.Vrchná skrutka pôjde von ,prevrtám telo EGR dam urobiť holender na hadičku a budem rád ak budík ukáže to čo má.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

marian.marcin píše:EGR-ko má take isté miesto tam ako je namontovaná chcípacia klapka ,je to to isté ako u starších koncernových TDI motorov ,tak rozmýšľam že to tam napracem.Vrchná skrutka pôjde von ,prevrtám telo EGR dam urobiť holender na hadičku a budem rád ak budík ukáže to čo má.
holendr nemusíš dělat.Stačí 6 závit a použij trysku z CO

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=405
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Díky Robig dobrá rada, nemal som tú vrchnu skrutku ešte von ale mám dojem že je to č. 5 čiže ak áno tak treba narezať závit č.6.Akým hrubím vrtákom mám prevrtať telo EGR na prívod tlaku .Za odpoveď dík.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

marian.marcin píše:Díky Robig dobrá rada, nemal som tú vrchnu skrutku ešte von ale mám dojem že je to č. 5 čiže ak áno tak treba narezať závit č.6.Akým hrubím vrtákom mám prevrtať telo EGR na prívod tlaku .Za odpoveď dík.
Vrtal jsem 5 vrtákem a řezal 6 závit
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
coffin
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 08 kvě 2011, 13:00
Odpovědi: 0
Bydliště: U Olomouce

Příspěvek od coffin »

Potvrzuji.
Fabia 1,9 TDI 74 Kw Sport edition+ CHIP (101 Kw)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

marian.marcin píše:Díky Robig dobrá rada, nemal som tú vrchnu skrutku ešte von ale mám dojem že je to č. 5 čiže ak áno tak treba narezať závit č.6.Akým hrubím vrtákom mám prevrtať telo EGR na prívod tlaku .Za odpoveď dík.
Co možná něj menším cca 1mm
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“