Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
šak jsem psal Carzone dělá přesný http://tuning.autodoplnky.cz/drzak-pris ... -s39168033 o jiných držákách co přesně padnou na octavii nevím.Ale pozor když tenhle budeš chtít koupit tak si ho hned zkontroluj. Já ho objednal a přišel mi rozflákaný !
ALH TDi 66kw
-
cimrmanolog
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10 srp 2012, 20:17
- Bydliště: Kladno
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Nazdar .Chcem sa opýtať ako mam navrtať egr ventil na Octavii 2 1,9 blok BJB.Kúpil som budíky od Depa a konkrétne budík na tlak turba by sa mal napájať kdesi na hadičku podtlaku od turba. Vidím že názory na montáž tlakovej hadičky sú rôzne ,tak by som potreboval od niekoho z vás dobrú
radu kde to mám vlastne umiestniť čí na tlak k IC alebo podtlak od turba.Jednu fotku z dvojkovej octávky som tu našiel,priložil ju pán Tomas Zak .Ty by si mi vedel určite poradiť tak ak máš chuť tak sa ozvi.
radu kde to mám vlastne umiestniť čí na tlak k IC alebo podtlak od turba.Jednu fotku z dvojkovej octávky som tu našiel,priložil ju pán Tomas Zak .Ty by si mi vedel určite poradiť tak ak máš chuť tak sa ozvi.
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ja si myslím,že je jedno kam sa umiestni,ja si myslím,že najlepšie je EGR,aby to bolo priamo čo najbližšie pri sacích parohoch a ak nikde neprepúšta systém tlak,tak by sa mal tlak zhodovať budík/diagnostika..opravte ma ak sa mýlim.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
holendr nemusíš dělat.Stačí 6 závit a použij trysku z COmarian.marcin píše:EGR-ko má take isté miesto tam ako je namontovaná chcípacia klapka ,je to to isté ako u starších koncernových TDI motorov ,tak rozmýšľam že to tam napracem.Vrchná skrutka pôjde von ,prevrtám telo EGR dam urobiť holender na hadičku a budem rád ak budík ukáže to čo má.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=405
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Vrtal jsem 5 vrtákem a řezal 6 závitmarian.marcin píše:Díky Robig dobrá rada, nemal som tú vrchnu skrutku ešte von ale mám dojem že je to č. 5 čiže ak áno tak treba narezať závit č.6.Akým hrubím vrtákom mám prevrtať telo EGR na prívod tlaku .Za odpoveď dík.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Co možná něj menším cca 1mmmarian.marcin píše:Díky Robig dobrá rada, nemal som tú vrchnu skrutku ešte von ale mám dojem že je to č. 5 čiže ak áno tak treba narezať závit č.6.Akým hrubím vrtákom mám prevrtať telo EGR na prívod tlaku .Za odpoveď dík.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.






