Stránka 34 z 71
Napsal: 14 pro 2011, 19:32
od lubomt
najviac skusenosti maju tam , kde to montuju kazdy den, tj origo servis webasto. Tam Ti najlepsie poradia, ale su aj najdrahsi. Alebo potom niekto iny, ale snad sa Ti niekto ozve
Napsal: 23 led 2012, 10:18
od kubiss
nemáte někdo schéma zapojení dálky htm 100 a vw číslo konektoru ?
je nutné tam dát i snímač vnitřní teploty v autě nebo to pojede i bez toho?
příp. jestli se liší Y kabel od dálky t91..díky
Napsal: 23 led 2012, 10:30
od lubomt
Al ake auto a mas len prihrievac alebo plne kurenie?
Napsal: 23 led 2012, 14:24
od kubiss
lubomt píše:Al ake auto a mas len prihrievac alebo plne kurenie?
jestli se ptáš ohledně mého dotazu na dálku tak je pro thermo top Z/C origo z audi a6
Napsal: 23 led 2012, 16:15
od lubomt
Aky rok A6? Ak od 2004 hore, tam nepotrebujes nic, len zapojenie. Kdesi ho mam... Tam je plnohodnotne kurenie a to reaguje na dialkove s riadiacou, je jedno ci skoda, vw...
Napsal: 25 led 2012, 19:10
od Jirka800
řeším problém s svým webast. C na octavii I se slabým výkonem. jen se chci zeptat, když to ráno připojím na diagnostiku a venku je třeba 0 stupnu a nechám to běžet bez ventilátoru na plnej knedlík 15min. na kolika stupních bych měl být. nebo za 30 minut to je jedno jen abych věděl zhruba za jak dlouho se to má ohřát(ve stupních), jestli jste to teda někdo zkoušel. jinak ttC je bez chybových hlášek, pumpa jede, plamen hoří, nečudí ale třeba jak dneska bylo -6stup tak po dvaceti minutách pořád z topení studeno, hadice vlažné, čerpadlo dávkuje- okna sem nemohl doškrábat

no na prd.
Napsal: 25 led 2012, 22:08
od lubomt
Ty mas iba prihrievanie motora? Inak malo by to vraj vykurit za 10-15min. Odskusane to este nemam, lebo v golfe mam vadnu trubicu...
Napsal: 26 led 2012, 00:04
od mir77
Při tý nule za 15 min je v kabině teplo, když mám větrák na dvojku a ofuk na sklo. Jak je -15°C, tak je tam tak vlažno a motor zrovna moc teplej neni. Mám TTE.
Napsal: 26 led 2012, 00:48
od lubomt
v piatok vo webaste menim horak, tak potom vyskusam.
Napsal: 26 led 2012, 16:36
od Jirka800
předehřev motoru nemám. dneska zkusím připojit čerpadlo na flašku a uvidím co mě to sežere za nějakej čas, jestli není problém v čerpadle že by dávalo málo. jinak v autě bych měl teplo tak za hodinu a kdo ví jestli...
Napsal: 26 led 2012, 16:59
od lubomt
Ak mas vykurovanie vnutra auta, tak mas automaticky aj vyhrievanie motora. Vsak zohrieva vodu
Napsal: 26 led 2012, 17:43
od najmis
Já mám ted třeba spínání větráku docela posunutý(cca po 7 min.) ale i tak nepočítej že při -15C tam budeš mít 20C a motor na 80C Duvod je jednoduchej-prostě MRÁZ a to topení musí prohřát hromadu železa v motoru a to jsou nějaký ztráty tepla a taky si vem jak je celá palubka a vedení vzduchu prochladlý..taky sežere něco tepla, než začne foukat opravdu teplej vzduch.Jinak kolik KW máš to topení a jakou diag. se to napíchlo..co čerpadlo jak rychle cvaká při plném výkonu bufíku?Pokud čerpadlo dávkuje muže bejt už načatá ta drátěnka..
Napsal: 26 led 2012, 18:04
od mir77
S tím okamžikem, kdy spustí větrák v kabině, se dá hejbat? Případně jak prosím? Přes diag?
Napsal: 26 led 2012, 19:14
od najmis
Už sem to v jednom vláknu kolem topení popisoval...Mám manual klimu což je v tomhle případě lepší (mín nákladný) takže po sepnutí webasta mám vzanej + kterej je na 2. rychlost větráku..v cestě je časové relé.
Tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 9&start=15
Napsal: 26 led 2012, 20:51
od mir77
Aha, děkuju. Já měl za to, že jednotka od Webasta spustí větrák sama při dosažení určitý teploty vody v okruhu.