diky za odpovedi.Pak tedy nechapu proc to nekdo zaslepuje kdyz to nezabrani zajebani turba.Kvuli cistemu sani?Tomu se da predejit nebo minimalne snizit stylem jizdy a palivem ne?chiptuning píše:ja ti na to odpovimjirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem
1 ano,pokud mas kontrolku emisi tak se ti rozsviti a v ecu bude zaznamenana chyba nedostatecny prutok egr
2 jde tam odkud puvodne prisel tj do vyfuku
3 ne
je to vec kazdeho at si dela co chce , ale je to spise vec mody vsichni si do podpisu pisou egr of jako kdyby to byla nejaka uprava za 3mega a ostatni to vidi a chteji to taky / hlavne proto ,protoze to nic nestoji / takova davova manie , ja se tuningu venuji uz dost let , ale nikdy jsem na svem aute egr nezaslepil a mel jsem jich dost , maximalne omezil v sw
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01 úno 2011, 23:36
ja nad tim taky premyslel zaslepit nebo ne taky jsem uz po druhe cistil sani a pekny hnus ale po vycisteni auto jede trosku lip ale po nejakem case jsem to musel delat znova a to same
tak nevim jestli zaslepit nebo ne kdyz se zaslepi zase bude ciste sani ale si myslim ze vykon bude nizsi podle me zas vycistrit porohy a egr neni nic sloziteho 


vw golf iv tdi 81kw-puky TT-powerbox, kat off,egr off,3cm dolu, R17
seat ibiza tdi pd 96kw
seat ibiza tdi pd 96kw
Vše je jen o stylu jízdy. Auto který nikdy nevidělo víc jak 2000 ot. bude mít zasraný sání. Zaslepenim se tomu dá předejít, ale turbo se bude zasírat pořád stejně. Je jedno jestli jde část spalin do sání nebo vše do vejfuku, stejně to pak všechno tim vejfukem musí projít ven a jestli se blbym režimem jízdy nemaj lopaty turba šanci hejbat v plnom rozsahu tak zkameněj tak jako tak a nepomůže mu ani svěcená voda.
Zahřejvání mtoru je taky věc stylu jízdy a dalších faktorů jako je stav cladícího okruhu..... EGR na to nemá skoro žádnej vliv a jestli někdo tvrdí že se mu to s egr off ohřívá pomalejc tak kecá a neví jak tdi funguje.
Zahřejvání mtoru je taky věc stylu jízdy a dalších faktorů jako je stav cladícího okruhu..... EGR na to nemá skoro žádnej vliv a jestli někdo tvrdí že se mu to s egr off ohřívá pomalejc tak kecá a neví jak tdi funguje.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
zaslep to,nič sa ti nezanesie,motor sa nezahrieva horšie-ani dlhšie,motor lepšie dýcha,tak ako človeku sa lepšie dýcha trebárs v prírode a nie v krčme,tak to isté motor-lepšie sa mu pradie keď nemá zasraté sanie atď atďjirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ja denne jazdim do roboty a presne viem ze ked dôjdem na prvu krizovatku tak mam vodu na 70, a jazdim stale rovnako, v dedine v 2ke tempomat 30Km/h a potom 95-100km/h takisto na tempomate a auto sa po zaslepeni zohrieva na vlasok rovnako... jedna vec je teoria, aj ja by som povedal ze teple vyfukove plyny motor skôr zahreju ale prax jednoznacne tvrdi ze to nema na to vplyvmartinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5098
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ty stojíš v garáži nebo máte první křižovatku až v hlanom mestě.gabo00000 píše:ja denne jazdim do roboty a presne viem ze ked dôjdem na prvu krizovatku tak mam vodu na 70, a jazdim stale rovnako, v dedine v 2ke tempomat 30Km/h a potom 95-100km/h takisto na tempomate a auto sa po zaslepeni zohrieva na vlasok rovnako... jedna vec je teoria, aj ja by som povedal ze teple vyfukove plyny motor skôr zahreju ale prax jednoznacne tvrdi ze to nema na to vplyvmartinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
stojim vo vykurovanej garazi
a prva krizovatka je po 3-4km

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Zdravim pani!
tak EGR mam zaslepene uz aj ja. po zaslepeni zistene niektorych skutocnosti:
-zohriatie motora v minusovych teplotach trva dlhsie
-spotreba isla mierne hore
dalej si kladiem otazku, ci sa viac nenamaha katalizator, pretoze aj smrad spalenej nafty z vyfuku je iny ako bol pred zaslepenim / vtedy bol viac kysly/
-zvysenie vykona nepocitene, skor by som povedal ze o malinko horsi zaber/subjektivny nazor/
no a dalsia otazku ktoru si kladiem, a keby mi to skusil niekto aj kvalitne vysvetlit:
cisto teoreticky ak je N18 v haji tym padom nepridava spaliny spat do sania a tym sa ti moze znizit vykon reps. dat auto do nudzoveho rezimu? popripadne ked je N18 vadny vypise to chybu vo vagu.
Ako je teda mozne ze ak mame EGR zaslepeny len zarazkami na vyfukovom a sacom potrubi, N18 mi teda nema co pridavat do sania, a riadiaca jednotka to nevyhodnoti ako chybu, pretoze vypis zavad je cisty, pritom je to v podstate to iste ako ked je N18 v haji /nepridava spaliny do sania/ a ked je egr zaslepene /tiez nepridava spaliny/. Nemoze to riadiacka vyhodnotit ako chybu a dat auto do nudzoveho resimu bez vypisania zavady? tak ako pise clen hobby:
Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat
tak EGR mam zaslepene uz aj ja. po zaslepeni zistene niektorych skutocnosti:
-zohriatie motora v minusovych teplotach trva dlhsie
-spotreba isla mierne hore
dalej si kladiem otazku, ci sa viac nenamaha katalizator, pretoze aj smrad spalenej nafty z vyfuku je iny ako bol pred zaslepenim / vtedy bol viac kysly/
-zvysenie vykona nepocitene, skor by som povedal ze o malinko horsi zaber/subjektivny nazor/
no a dalsia otazku ktoru si kladiem, a keby mi to skusil niekto aj kvalitne vysvetlit:
cisto teoreticky ak je N18 v haji tym padom nepridava spaliny spat do sania a tym sa ti moze znizit vykon reps. dat auto do nudzoveho rezimu? popripadne ked je N18 vadny vypise to chybu vo vagu.
Ako je teda mozne ze ak mame EGR zaslepeny len zarazkami na vyfukovom a sacom potrubi, N18 mi teda nema co pridavat do sania, a riadiaca jednotka to nevyhodnoti ako chybu, pretoze vypis zavad je cisty, pritom je to v podstate to iste ako ked je N18 v haji /nepridava spaliny do sania/ a ked je egr zaslepene /tiez nepridava spaliny/. Nemoze to riadiacka vyhodnotit ako chybu a dat auto do nudzoveho resimu bez vypisania zavady? tak ako pise clen hobby:
Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat
TAK DNES JSEM TAKY ZASLEPIL EGR A CHTEL JSEM SE ZEPTAT ZASLEPIL JSEM TEMA DVOUMA ZASLEPKAMI A MAM JESTE NECO ZASLEPOVAT TADY STE PSALY NECO O JAKY HADICCE?? TAK NEVÍM
Naposledy upravil(a) jarda123 dne 06 úno 2011, 19:04, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
VW caddy SDI pracant
O3 RS