
Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
re
Treba si dat pozor na takyto priebeh grafu kde je kratko pred dosiahnutim maximalnych otacok merania vidiet namiesto poklesu vykonu jeho narast ktory ak nie je sposobeny doladenim cipu ide povacsinou o dosledok nadmerneho splynovania motoroveho oleja na kruzkoch ktore je nasavane do sania. Dokonca to islo az tak daleko ze sa niektory vyrobcovia zatazovych brzd rozhodli pridat do sortimentu snimac prietoku na strane odvetrania skrine a tymto predchadzat vaznym porucham motora pocas merania.riki18 píše:Finalna uprava)) NO SMOKE!!!
Takisto je dolezite sledovat teplotu oleja pretoze PD olej nie je nic extra a jeho teplotna odolnost je velmi povazliva uz len z dovodu je ide iba o 5W/40 ba dokonca niektore maju specifikaciu 5W/30 ale maju dodatocne aditiva pre PD. Po lopate povedane ide o oleje na znizenie spotreby ale nie o oleje na ktore mozete ficat z vykonom 2x vyssim. Olej typu 10W/50, 10W/60 alebo 15W/50 je daleko lepsou volbou.
...to be or not to be... - faster

Poslena uprava na aute



Je to asi 10 soft v aute

Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm
Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm
)
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm

400m - 15,3 sek
Na predaj!
Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm

Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
ta 4kola v podpisu:
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
http://fabiator.sweb.cz//fabiator_dyno.jpg
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele: