Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To nevim, zatim jsem nic moc nezjišťoval, ale moje příznaky odpovídají popisovaným příznakům načatýho setrváku. Vibrace jsou jen při plným zátahu při nějakejch 1700 - 1900 ot. Jinak ne. Pokud to vezmu u huby hned od jedničky, kdy se vibrace neprojevujou a pořádně to roztáčím, takže řadím do vyšších otáček, tak je to v klídku. Řek bych, že poloosy by se ozývaly i jindy, než v tomhle specifickým případě.
to je cena jen za setrvák po vrácení starého dílu kdyžtak pěkný jetý set mám a setrvák+nová originál sada je taky...aughostino píše:s tym pocitam, budem to riesit az niekedy na jar, nebudes mat do vtedy nejake sady?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Měl bych hloupý dotaz
budu teď na svým G3 AFN 81kw měnit převodovku, tak jsem přemýšlel, že bych rovnou preventivně vyměnil i spojku za jednohmotu, přeci jen origo dvouhmota už má 270t. km na krku.
Chtěl bych, aby to bylo už "na vždy", říkal jsem si tedy, že koupím novou sadu Sachs + nechám přeobložit HDS57. Tak jsem koukal na to co to stojí a nová sada Sachs na 1Z 66kw stojí 2.650Kč, na VR6 4.565Kč, a na ATD 74kw stojí 5.323Kč.
1. Otázka zní: v čem je ta sada ATD lepší oproti 1Z, že stojí 2x tolik? Co jsem koukal, tak podle obrázku vypadá 1Z lamela o dost bytelněji než VR6. A zase ATD lamela vypadá, že má více zpevněný střed, než ta 1Z.
2. otázka: radši dát novou sadu Sachs na 1Z 66kw, nebo jetou sadu z ATD 74kw? Oboje s obložením HDS57, cenově to vychází +- stejně
Auto je sériovka 81kw, budu dávat jen trysky 764, časem možná chip, ale jak říkám, chci to mít už "navěky"

Chtěl bych, aby to bylo už "na vždy", říkal jsem si tedy, že koupím novou sadu Sachs + nechám přeobložit HDS57. Tak jsem koukal na to co to stojí a nová sada Sachs na 1Z 66kw stojí 2.650Kč, na VR6 4.565Kč, a na ATD 74kw stojí 5.323Kč.
1. Otázka zní: v čem je ta sada ATD lepší oproti 1Z, že stojí 2x tolik? Co jsem koukal, tak podle obrázku vypadá 1Z lamela o dost bytelněji než VR6. A zase ATD lamela vypadá, že má více zpevněný střed, než ta 1Z.
2. otázka: radši dát novou sadu Sachs na 1Z 66kw, nebo jetou sadu z ATD 74kw? Oboje s obložením HDS57, cenově to vychází +- stejně
Auto je sériovka 81kw, budu dávat jen trysky 764, časem možná chip, ale jak říkám, chci to mít už "navěky"

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ta ATD bude mít silnější střed a zdvojený pružiny než 1Z a VR6 jinak to bude vesměs stejný (ta 1Z sachs sada co jsi našel je za luxusní peníz) a mimochodem nechceš origo set se starším setrvákem+nová lamela přítlačák a ložisko kdyžtak mám skladem jen si dokoupíš šrouby...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
čau pánové od kámoše teď mam za dobrej peníz lamelu s hds a přtlačák číslo lamely je LUK 038141032 na přitlačáku jsem žadné schopné čislo nenašel marodím tak to nemam kde omejt ale vzhledově vypada přesne takto http://www.cc-autodily.cz/viko-spojky-1 ... el=OCTAVIA takže ted už k tomu sehnat jen setrvák z atd a musí to sedět na auto z popisu. ještě dotaz da se nějak rozpoznat hds od normálniho obložení?
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Dvouhmotu od sachsu a přeobložit lamelu HDS materiálemsklenička píše:Dobrý den, mohu poprosit o radu, potřebuju na alhambru 96kw asz spojku, jaká je lepší volba, je tam daná dvouhmota luk, nebo je kvalitnější sachs a nebo jednohmotu od valea, diky za odpověď.
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Ahojte, chcem sa opytat aky je fyzicky rozdiel medzi sadami spojky LUK 600003900 a LUK 600003800. Su to sady na passat 1.9tdi 96kW,6Q, AVF.
Viem, ze ta prva je od VIN 3B-2-000001 a druha do VIN 3B-1-600000, ale zaujima ma co sa menilo a ci je mozne napriklad sadu LUK 600003800 namontovat do auta s VIN od 3B-2-000001, keby sa menila komplet cela sada aj so zotrvakom. Zaujima ma ci tam je zmeneny uchyt alebo v com je vlastne rozdiel rozdiel.
Pytam sa na rozdiel medzi sadami LUK ale v skutocnosti chcem kupit SACHS a ten sadu ani zotrvak pre auto s VIN od 3B-2-000001 vobec nerobi, len pre VIN do 3B-1-600000
. Preto zhanam potencialne rozdiely medzi sadami LUK, aby som vedel urcit kde je vlastne rozdiel a co teda by tomu SACHSU vadilo. Co je na motore/spojke/nejakych uchytoch ine?
Ten SACHS zotrvak ma oznacenie SACHS 2294 000 824 a sada obsahujuca lozisko, pritlacak a lamelu ma oznacenie SACHS 3000 951 034.
A preco chcem SACHS? Udajne ma pevnejsi pritlacak a vydrzi o dost dlhsie. Nechcem kupit zlu spojku, ale ked sa mozem opytat radsej sa opytam za cielom kupit spojku kvalitnejsiu.
tono
Viem, ze ta prva je od VIN 3B-2-000001 a druha do VIN 3B-1-600000, ale zaujima ma co sa menilo a ci je mozne napriklad sadu LUK 600003800 namontovat do auta s VIN od 3B-2-000001, keby sa menila komplet cela sada aj so zotrvakom. Zaujima ma ci tam je zmeneny uchyt alebo v com je vlastne rozdiel rozdiel.
Pytam sa na rozdiel medzi sadami LUK ale v skutocnosti chcem kupit SACHS a ten sadu ani zotrvak pre auto s VIN od 3B-2-000001 vobec nerobi, len pre VIN do 3B-1-600000

Ten SACHS zotrvak ma oznacenie SACHS 2294 000 824 a sada obsahujuca lozisko, pritlacak a lamelu ma oznacenie SACHS 3000 951 034.
A preco chcem SACHS? Udajne ma pevnejsi pritlacak a vydrzi o dost dlhsie. Nechcem kupit zlu spojku, ale ked sa mozem opytat radsej sa opytam za cielom kupit spojku kvalitnejsiu.

tono
2.0 TDI
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda je rozumné a jestli to jde(četl jsem a slyšel rozporuplné odpovědi) vyměnit dvouhmotu za jednohmotu u Škoda Octavia II 2.0 TDI-PD BKD 103kw..Pokud ano a někdo zde nabízí sadu komplet spajka+setrvák, kde možno koupit?:)
Martin
Martin
Golf ALH
Ahoj,potrebuju radu zkusenych,mam golf 4 Alh 66kw a mam v haji asi setrvacnil protoze to docela dost vibruje a motor ma divny zvuk kdyz dojizdim a mam vyrazeny kvalt. Nevim jestli tam mam dvouhmotu nebo jednohmotu a popripadne jaky prumer...chtel bych koupi nejaky levne jety komplet pokud to bude mozne. Diky za pomoc
Re: 2.0 TDI
ne dej dvojhmotucapirex píše:Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda je rozumné a jestli to jde(četl jsem a slyšel rozporuplné odpovědi) vyměnit dvouhmotu za jednohmotu u Škoda Octavia II 2.0 TDI-PD BKD 103kw..Pokud ano a někdo zde nabízí sadu komplet spajka+setrvák, kde možno koupit?:)
Martin
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!