EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.
Elektronika auta a technika........
776 829390
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

Martin.R píše:
martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.
martin ale s tym neskorym ohrievanim na tom nieco bude.. ja som to tiez spozoroval, hned po zaslepeni... nehovorim ze to trva extremne dlho ale je tam rozdiel urcite, mozno nie na kazdom aute a preto tu vznikaju polemiky jeden tvrdi ze sa zohrieva rovnako druhy ze neskor.. fakt je ze u mne ten rozdiel vidiet. ak mas nejake linky kde je popisane ako egr pracuje pls hodto sem nech vieme ako to vlastne je
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

mám taky zaslepeno a na ohřívání motoru jsem nepoznal rozdíl,termostat a předehřev když je v cajku tak se ohřeje na stejný vzdálenosti
Pašík B5
jirka octavia
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 01 úno 2011, 23:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka octavia »

vilozx6 píše:
jirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem
zaslep to,nič sa ti nezanesie,motor sa nezahrieva horšie-ani dlhšie,motor lepšie dýcha,tak ako človeku sa lepšie dýcha trebárs v prírode a nie v krčme,tak to isté motor-lepšie sa mu pradie keď nemá zasraté sanie atď atď 8)
ty mas zaslepeny to ALH?pokud ano menil jsi neco na softwaru?nebo ti to chybu nehazelo?
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

jirka octavia píše:
vilozx6 píše:
jirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem
zaslep to,nič sa ti nezanesie,motor sa nezahrieva horšie-ani dlhšie,motor lepšie dýcha,tak ako človeku sa lepšie dýcha trebárs v prírode a nie v krčme,tak to isté motor-lepšie sa mu pradie keď nemá zasraté sanie atď atď 8)
ty mas zaslepeny to ALH?pokud ano menil jsi neco na softwaru?nebo ti to chybu nehazelo?
Obidve auta mám zaslepené.Ano na oktawke mi to vypol chlapík cez VAG aby nesvietila kontrolka.Samozrejme to vyhodnocovalo ako chybu keď spaliny nevrácalo späť.Ohľadom zahrievania motora ešte toľko.Skús nechať kúrenie na studený vzduch a nie hneď na ohrev.Uvidíš rozdiel v rýchlosti nahriatí motora.prikladám foto ;)čistenie v spolupráci s brankar30,za čo ďakujem bratmObrázekObrázek :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

to vilozx6:

akymi chemikaliami si to cistil ze si dosiahol takeho super vysledku?
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

jjuriss píše:martin ale s tym neskorym ohrievanim na tom nieco bude.. ja som to tiez spozoroval, hned po zaslepeni... nehovorim ze to trva extremne dlho ale je tam rozdiel urcite, mozno nie na kazdom aute a preto tu vznikaju polemiky jeden tvrdi ze sa zohrieva rovnako druhy ze neskor.. fakt je ze u mne ten rozdiel vidiet. ak mas nejake linky kde je popisane ako egr pracuje pls hodto sem nech vieme ako to vlastne je
Tak přemejšlej naco tam ten egr je. Když pustíš část spalin z5 tak máš míň kyslíku, tudíž snížíš spalovací teplotu a máš míň oxidů dusíku (o což konstruktérum šlo, je to jen o emisích). Takže když to vemeš do totálního extrému tak by to mohlo bej i naopak. Uvědom si jaký množství těch vlažnejch spalin tam jde a zjistíš že na ohřev motoru to nemá žádnej vliv.
Nehledě na to že egr funguje jen v určitejch režimech práce motoru, proto jsem psal o osciloskopu.
Hodně zjednodušeně napsáno.

A jestli jde někomu o to aby se vlivem teplýho vzduchu v sání ohříval motor rychlejc, tak vyhoďte IC a FMIC a podobný nesmysli a zapojte to z turba rovnou do sání (noteeth) (noteeth) (noteeth) To pak bude teplíčko (LOL)
Elektronika auta a technika........
776 829390
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no newviem ale myslim si ze je rozdiel ked motor nasaje v zime pri - 10 vzduch-splainy o teplot +niekolko 100 stupnov ako cisty vzducho o teplote -10. fakt dlhsi ohrev si vsimlo viac ludi a pochybujem ze si to vymysleli a rozvna po zaslepeni egr
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

mam zeslepino tema dvou ma zaslepky a mam zaslepit jeste tu hadicku??
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

jjuriss píše:to vilozx6:

akymi chemikaliami si to cistil ze si dosiahol takeho super vysledku?
aceton ;) C6000
Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 07 úno 2011, 11:13, celkem upraveno 1 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
tomik1
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 28 led 2011, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomik1 »

já jsem to na octávce omezil jen přes vag a v menších otáčkach si auto přidá a porozjede se. třeba když dám za 2 a jedu jen tak šolich po uličkách tak to prostě samo trochu zrychlý.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5130
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

gabo00000 píše:stojim vo vykurovanej garazi ;) a prva krizovatka je po 3-4km
No tak začínáš na cca17 stupních tepla,to se jinak ohřeje než z -10 stupnů.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5130
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Martin.R píše:
martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.
Ty jsi to asi ani nikdy nezkoušel.Hádat se s tebou nebudu,máš na to jiný názor a brát ti ho nebudu.Nejsem sváteční řidič,denně jezdím.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
jurino
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 16 led 2011, 12:36
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od jurino »

skacpi píše:mám taky zaslepeno a na ohřívání motoru jsem nepoznal rozdíl,termostat a předehřev když je v cajku tak se ohřeje na stejný vzdálenosti
ja pozorujem dlhší ohrev keď mám v zime topenie na max .od začiatku štartovania.inak tiež nepozorujem dlhší ohrev :) či?
octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

na ducate ide cez egr voda a potom do kurenia cize tu vodu urcite ohrieva ale kukam jak puk ze co si tam mal ja ked som dal dole skrtiacu klapku tak tam boli sadze ale as taketo nie a vobec nie mastne proste na stenach boli sadze mozno za to ze tam funguje pri volnobehu egr len chvilu potom ostane zavrety az po kym netuknem do plynu haluz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“