Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
martin ale s tym neskorym ohrievanim na tom nieco bude.. ja som to tiez spozoroval, hned po zaslepeni... nehovorim ze to trva extremne dlho ale je tam rozdiel urcite, mozno nie na kazdom aute a preto tu vznikaju polemiky jeden tvrdi ze sa zohrieva rovnako druhy ze neskor.. fakt je ze u mne ten rozdiel vidiet. ak mas nejake linky kde je popisane ako egr pracuje pls hodto sem nech vieme ako to vlastne jeMartin.R píše:Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01 úno 2011, 23:36
ty mas zaslepeny to ALH?pokud ano menil jsi neco na softwaru?nebo ti to chybu nehazelo?vilozx6 píše:zaslep to,nič sa ti nezanesie,motor sa nezahrieva horšie-ani dlhšie,motor lepšie dýcha,tak ako človeku sa lepšie dýcha trebárs v prírode a nie v krčme,tak to isté motor-lepšie sa mu pradie keď nemá zasraté sanie atď atďjirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem
Obidve auta mám zaslepené.Ano na oktawke mi to vypol chlapík cez VAG aby nesvietila kontrolka.Samozrejme to vyhodnocovalo ako chybu keď spaliny nevrácalo späť.Ohľadom zahrievania motora ešte toľko.Skús nechať kúrenie na studený vzduch a nie hneď na ohrev.Uvidíš rozdiel v rýchlosti nahriatí motora.prikladám fotojirka octavia píše:ty mas zaslepeny to ALH?pokud ano menil jsi neco na softwaru?nebo ti to chybu nehazelo?vilozx6 píše:zaslep to,nič sa ti nezanesie,motor sa nezahrieva horšie-ani dlhšie,motor lepšie dýcha,tak ako človeku sa lepšie dýcha trebárs v prírode a nie v krčme,tak to isté motor-lepšie sa mu pradie keď nemá zasraté sanie atď atďjirka octavia píše:Ahoj chlapi.Mam dotazy na vas.
1-da se u O1 66kW ALH r.v 2004 zaslepit EGR aniz by jsem musel resit software?
2-kam jde onen teply vzduch kdyz je zaslepeno?
3-vyresim zaslepenim ze nehrozi zaneseni lopate turba?
Diky vsem




vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Tak přemejšlej naco tam ten egr je. Když pustíš část spalin z5 tak máš míň kyslíku, tudíž snížíš spalovací teplotu a máš míň oxidů dusíku (o což konstruktérum šlo, je to jen o emisích). Takže když to vemeš do totálního extrému tak by to mohlo bej i naopak. Uvědom si jaký množství těch vlažnejch spalin tam jde a zjistíš že na ohřev motoru to nemá žádnej vliv.jjuriss píše:martin ale s tym neskorym ohrievanim na tom nieco bude.. ja som to tiez spozoroval, hned po zaslepeni... nehovorim ze to trva extremne dlho ale je tam rozdiel urcite, mozno nie na kazdom aute a preto tu vznikaju polemiky jeden tvrdi ze sa zohrieva rovnako druhy ze neskor.. fakt je ze u mne ten rozdiel vidiet. ak mas nejake linky kde je popisane ako egr pracuje pls hodto sem nech vieme ako to vlastne je
Nehledě na to že egr funguje jen v určitejch režimech práce motoru, proto jsem psal o osciloskopu.
Hodně zjednodušeně napsáno.
A jestli jde někomu o to aby se vlivem teplýho vzduchu v sání ohříval motor rychlejc, tak vyhoďte IC a FMIC a podobný nesmysli a zapojte to z turba rovnou do sání




Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
acetonjjuriss píše:to vilozx6:
akymi chemikaliami si to cistil ze si dosiahol takeho super vysledku?

Naposledy upravil(a) vilozx6 dne 07 úno 2011, 11:13, celkem upraveno 1 x.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5130
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5130
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ty jsi to asi ani nikdy nezkoušel.Hádat se s tebou nebudu,máš na to jiný názor a brát ti ho nebudu.Nejsem sváteční řidič,denně jezdím.Martin.R píše:Tak si připoj osciloskop za jízdy k N18 ať zjistíš jak egr funguje. Něco si přečti o tom proč tam vůbec ten blbej ventil je a co se děje ve válci když do něj pustíš část spalin z5 a proč se tam vůbec pouštěj. Pak tady nebudeš psát nesmysli že se ti motor ohřívá o 15km dýl, to je způsobeno uplně něčim jinym.martinsidlo píše:Když zaslepíš bude se to pomaleji zahřívat,u mě o cca 15km (jde do sání jen studený vzduch místo teplejšího čurbesu) a v nízkých ot.při rozjezdu to lépe zatáhne,v létě s klimou to poznáš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ja pozorujem dlhší ohrev keď mám v zime topenie na max .od začiatku štartovania.inak tiež nepozorujem dlhší ohrevskacpi píše:mám taky zaslepeno a na ohřívání motoru jsem nepoznal rozdíl,termostat a předehřev když je v cajku tak se ohřeje na stejný vzdálenosti

octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
na ducate ide cez egr voda a potom do kurenia cize tu vodu urcite ohrieva ale kukam jak puk ze co si tam mal ja ked som dal dole skrtiacu klapku tak tam boli sadze ale as taketo nie a vobec nie mastne proste na stenach boli sadze mozno za to ze tam funguje pri volnobehu egr len chvilu potom ostane zavrety az po kym netuknem do plynu haluz