FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

pekny, 230 chladic? jo okta, to je parada
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Byl jsem u live 69 podívat jse na vývoj fmic a instalaci a musím uznat,že to dělal dost pečlivě a kvalitně! DOBRÁ PRÁCE!!! :punk:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to live69: Mohol si sa stym viac pohrat, napr. ja som tu plastovu prepazku nevyrazal na celej strane ale iba vyrezal som vykruzovakom iba potrebne otvory. Vyzera to super a hlave nehadze bordel do naraznika. Takisto aj tu PP otvorenu mriezku som nahradil plnou z atmosferickej Octavie aby tam zbytocne nehadzalo bordel z cesty. Akurat som sa dobehol pretoze som si az na "mieste cinu" vsimol ze tie plne z atmosfer maju 3 pasiky tensie a tie z preplnovanych verzii maju 2 hrube pasiky. Tak teraz na PP strane mam 3 a na LP strane mam 2 pasikovu povodnu z TDI. Aj som ju chcel vymenit za tu troj pasikovu (stoji to par supiek), ale otec mi povedal nech to naschval necham tak, aby nejaky clovek znaly problematiky spekuloval preco to mam tak ako to mam. Nevyzera to zle skor zaujimavo, ale je to vec nazoru.
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Komplet sání s IC z ASZ

Příspěvek od Pejcha »

Hledal jsem tu a nic moc jsem nenašel ohledně ASZ.
Dotaz zní, má smysl dávat sání s IC z ASZ na Octavii 81kw? Zatím mám to co je v podpisu, do budoucna bych rád tak 170-180 koní a 400-450Nm krouťáku. Stačilo by to?
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

to TDI tech: boční plast mi tam jen drnčel takže ten to měl jasny a spodní překážel a stejně byl prasklej takže taky šel a k PP mřížce to mi fakt nevadí a hlavně nebudu zase hodinu vyřezávat jinou na ty denní píč..... (LOL)
To sou jiní záležitosti kterym bych se raději pověnoval jako je delší převodovka a tak než náká po.... mřížka to seš i na mě moc velkej detajlista :)


to Pejcha: Ladas má třeba ASZ cooler a má 170PS a 450Nm
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

to Live69: Jj, koukal jsem, to by mi stačilo. Spíš mi šlo o to, aby to v létě nebylo moc zdechlý. V čem je hlavní výhoda? O tolik větší mi ten IC nepřišel.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

no nevim jestli si nejak moc pomuzes, nekde jsem tu cetl ze ten IC z ASZ je velikostne stejny, akorat ma vetsi vyvody, nevim jestli to je 100% pravda, kdyztak at me opravi, a jinak vim zcela urcite ze loni v lete Ladas psal ze to musi jen lechtat , protoze to nestiha chladit v tech vedrech, takze jestli muzu z vlastni zkusenosti poradit , dej tam FMIC a mas pokoj, chlazeni zaruceno :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

jo origo je třeba 6cm tlusty a ASZ 8cm nebo tak nák nic moc rozdíl asi
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

Tak díky, já je porovnával podle obrázků z netu a nepřišel mi mezi nima markantní rozdíl. Tak se bude šetřit na FMIC, bude to nejlepší řešení.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

Ahoj mohl bych použít IC z lancer VIII nebo IX nevím přesně ten typ ale jsou to tyhle,mam to na VB a race520 ?? možná za delší čas bych dával hybrida.. zajímá mě jestli to by to fungovalo v poho.
Naposledy upravil(a) jarda123 dne 25 kvě 2012, 13:56, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jarda123 píše:Ahoj mohl bych použít IC z lancer VIII nebo IX nevím přesně ten typ ale jsou to tyhle,mam to na VB a race520 ?? možná za delší čas bych dával habrida.. zajímá mě jestli to by to fungovalo v poho.
Myslim si, ze s timhle tu asi moc lidi zkusenosti mit nebude. Nahod rozmery a foto, pak se da posuzovat.

OT: hebred, habrid ... co vy lidi mate stale s komolenim slova hybrid? ... To stoji za nakopani do heždí, pripadne haždí 8-)
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 kvě 2012, 15:55, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

asi myslel ze si bude davat Hagrida,toho vysokyho,tlustyho,fousatyho z Harryho Potera (LOL) (LOL)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

FMIC 700x180x65 plus vedení

Příspěvek od wentil »

Kdyby někdo chtěl cooler i s vedením tak je to k mání za dobrou cenu. Je to na leona 81kw. Nový jetý 5 minut:-) Myslím si že vedení by šlo i na golfíka,a octu. Cena 4000
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ake su nazory na IC s vyvodmi na jednej strane? na OC1 by sa taky hodil, ale ktovie aky to bude mat ucinok

mam vyhliadnute dva s vyvodmi na jednej strane s rozmermi: 550x180x65mm a 550x230x65.

ktory by bol vhodnejsi keby chcem z 1.9TDi 110PS ist na cca 150PS?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

myslím že když už vyvody na jednu stranu tak minimálně tu 230ku .......
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“