FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Byl jsem u live 69 podívat jse na vývoj fmic a instalaci a musím uznat,že to dělal dost pečlivě a kvalitně! DOBRÁ PRÁCE!!! 

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
to live69: Mohol si sa stym viac pohrat, napr. ja som tu plastovu prepazku nevyrazal na celej strane ale iba vyrezal som vykruzovakom iba potrebne otvory. Vyzera to super a hlave nehadze bordel do naraznika. Takisto aj tu PP otvorenu mriezku som nahradil plnou z atmosferickej Octavie aby tam zbytocne nehadzalo bordel z cesty. Akurat som sa dobehol pretoze som si az na "mieste cinu" vsimol ze tie plne z atmosfer maju 3 pasiky tensie a tie z preplnovanych verzii maju 2 hrube pasiky. Tak teraz na PP strane mam 3 a na LP strane mam 2 pasikovu povodnu z TDI. Aj som ju chcel vymenit za tu troj pasikovu (stoji to par supiek), ale otec mi povedal nech to naschval necham tak, aby nejaky clovek znaly problematiky spekuloval preco to mam tak ako to mam. Nevyzera to zle skor zaujimavo, ale je to vec nazoru.
Komplet sání s IC z ASZ
Hledal jsem tu a nic moc jsem nenašel ohledně ASZ.
Dotaz zní, má smysl dávat sání s IC z ASZ na Octavii 81kw? Zatím mám to co je v podpisu, do budoucna bych rád tak 170-180 koní a 400-450Nm krouťáku. Stačilo by to?
Dotaz zní, má smysl dávat sání s IC z ASZ na Octavii 81kw? Zatím mám to co je v podpisu, do budoucna bych rád tak 170-180 koní a 400-450Nm krouťáku. Stačilo by to?
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
to TDI tech: boční plast mi tam jen drnčel takže ten to měl jasny a spodní překážel a stejně byl prasklej takže taky šel a k PP mřížce to mi fakt nevadí a hlavně nebudu zase hodinu vyřezávat jinou na ty denní píč..... 
To sou jiní záležitosti kterym bych se raději pověnoval jako je delší převodovka a tak než náká po.... mřížka to seš i na mě moc velkej detajlista
to Pejcha: Ladas má třeba ASZ cooler a má 170PS a 450Nm

To sou jiní záležitosti kterym bych se raději pověnoval jako je delší převodovka a tak než náká po.... mřížka to seš i na mě moc velkej detajlista

to Pejcha: Ladas má třeba ASZ cooler a má 170PS a 450Nm
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
to Live69: Jj, koukal jsem, to by mi stačilo. Spíš mi šlo o to, aby to v létě nebylo moc zdechlý. V čem je hlavní výhoda? O tolik větší mi ten IC nepřišel.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
no nevim jestli si nejak moc pomuzes, nekde jsem tu cetl ze ten IC z ASZ je velikostne stejny, akorat ma vetsi vyvody, nevim jestli to je 100% pravda, kdyztak at me opravi, a jinak vim zcela urcite ze loni v lete Ladas psal ze to musi jen lechtat , protoze to nestiha chladit v tech vedrech, takze jestli muzu z vlastni zkusenosti poradit , dej tam FMIC a mas pokoj, chlazeni zaruceno 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Tak díky, já je porovnával podle obrázků z netu a nepřišel mi mezi nima markantní rozdíl. Tak se bude šetřit na FMIC, bude to nejlepší řešení.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
Ahoj mohl bych použít IC z lancer VIII nebo IX nevím přesně ten typ ale jsou to tyhle,mam to na VB a race520 ?? možná za delší čas bych dával hybrida.. zajímá mě jestli to by to fungovalo v poho.
Naposledy upravil(a) jarda123 dne 25 kvě 2012, 13:56, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
VW caddy SDI pracant
O3 RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Myslim si, ze s timhle tu asi moc lidi zkusenosti mit nebude. Nahod rozmery a foto, pak se da posuzovat.jarda123 píše:Ahoj mohl bych použít IC z lancer VIII nebo IX nevím přesně ten typ ale jsou to tyhle,mam to na VB a race520 ?? možná za delší čas bych dával habrida.. zajímá mě jestli to by to fungovalo v poho.
OT: hebred, habrid ... co vy lidi mate stale s komolenim slova hybrid? ... To stoji za nakopani do heždí, pripadne haždí

Naposledy upravil(a) Forest dne 25 kvě 2012, 15:55, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
FMIC 700x180x65 plus vedení
Kdyby někdo chtěl cooler i s vedením tak je to k mání za dobrou cenu. Je to na leona 81kw. Nový jetý 5 minut:-) Myslím si že vedení by šlo i na golfíka,a octu. Cena 4000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
ake su nazory na IC s vyvodmi na jednej strane? na OC1 by sa taky hodil, ale ktovie aky to bude mat ucinok
mam vyhliadnute dva s vyvodmi na jednej strane s rozmermi: 550x180x65mm a 550x230x65.
ktory by bol vhodnejsi keby chcem z 1.9TDi 110PS ist na cca 150PS?
mam vyhliadnute dva s vyvodmi na jednej strane s rozmermi: 550x180x65mm a 550x230x65.
ktory by bol vhodnejsi keby chcem z 1.9TDi 110PS ist na cca 150PS?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF