Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám pocit, že už jsem to řešil, skákaly tam taky takový nesmyslný hodnoty a bylo to čidlem, samozřejmě nejlepší by to bylo dát na oscloskop, nepíšeš co je to za auto, ještě by mohl být problém s vačkovým kolem, jsou dva typy, ale to myslím, že blbě startuje a hlavně by se asi tak neměnily ty hodnoty
OII BXE,no ono ta hodnota se skoro nemění,sem tam skočí menší cca 45 taky nesmysl.Huml píše:mám pocit, že už jsem to řešil, skákaly tam taky takový nesmyslný hodnoty a bylo to čidlem, samozřejmě nejlepší by to bylo dát na oscloskop, nepíšeš co je to za auto, ještě by mohl být problém s vačkovým kolem, jsou dva typy, ale to myslím, že blbě startuje a hlavně by se asi tak neměnily ty hodnoty
Vysoká spotřeba
Zdravím, diskuze o rozvodech přečteny, motor BLS najeto: 350000km, před výmněnou vačky spotřeba dlouhodobá 5,5, po výmněně spotřeba 7,0, rozvody byli na 4,4, dali se na 0 a spotřeba 8,5, má smysl zkoušet ještě třeba -2? Rozvody mají 85000km a 5 let...Děkuji, všechno ostatní jede jak má.
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
Vysoká spotřeba
Zdravím, diskuze o rozvodech přečteny, motor BLS najeto: 350000km, před výmněnou vačky spotřeba dlouhodobá 5,5, po výmněně spotřeba 7,0, rozvody byli na 4,4, dali se na 0 a spotřeba 8,5, má smysl zkoušet ještě třeba -2? Rozvody mají 85000km a 5 let...Děkuji, všechno ostatní jede jak má.
Škoda Octavia II FL 2009 1.9TDi 77kw-BLS-DSG
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
VW Touran 1.9TDi 74kw
VW Golf mk5 2.0TDi
VW Golf Mk3 GTD Movie
ahoj, tak se nám včera povedly dostat rozvody na vw touareg 2,5 128kw 5 válec na hodnotu po zahřátí 0,98 stupně,ale doba vstřikování, odchylka je všude - 18, -36 atd. Takže Bud ještě jednou to rozebrat a přiblížit se k nule a nebo seřídit vstřikovače ? popřípadě má vliv jen posunutí vačky zpět/ dopředu na stupně synchronizace a na odchylku těch vstřikovačů ? Díky Ono je to docela mazec to udělat.
Alu kola | Elektrony pro vaše auto 

Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Ahoj, Čau, přicházím na vás s otázkou, mám Passata B6 BMP 2.0tdi 103kw DPF, měnil jsem rozvody a chtěl bych se zeptat, po výměně rozvodu jsem auto napíchl na VAG a koukal na nastavení rozvodu (s běžícím motorem) při studeném startu mi VAG ukazuje v měřených hodnotách na kanále 4 a 4 poli synchronizaci vačky která je 0, spotřeba na volnoběh je 0,4l-0,5l, ale když se auto zahřeje, napíchnu auto znova na VAG a podívám se na měřené hodnoty na kanále 4 tak ve 4 poli mi naskočí -6,8 což je špatně když rozmezí správné synchronizace vačky je -6 až 6, spotřebu mám stále stejnou 0,4l-0,5l. Hledal jsem skoro všude kde jsem dokázal a na nic jsem nepřišel, vás zkušenějších bych se chtěl zeptat na jedno, mám se pokoušet o synchronizaci vačky a dostat se na hodnotu 0 nebo alespoň na 0,5? Děkuji mnohokrát za odpověď. Ať to jezdí! :)
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
A ty rozvody byly dělané na přípravky, tedy aretace kliky hřebínkem a vačka na kolík?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Kolo vačky bylo zaaretované, ale kolo kliky nebylo, mohlo by to být tím?
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Určitě bych aretoval oboje.
Re: Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Dnes jsem raději zkontroloval zdali při zaaretované vačce sedí značky na klice a na přípravku a sedí krásně… hodnota natočení v kanále 4 v umístění MOTOR je 0.0 ale přijde mi to nějaké líné, netáhne tak jako předtím, tímto jsem vyloučil špatně nasazeny rozvodový řemen, ale jelikož mám hodnotu natočení 0.0 tak už nevím proč netáhne tak jako dříve, za každý nápad budu rád díky