FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
Ten hluk nesposobuje ani tak ten IC ale to ze vacsinou kazdy ten FMIC aj vedenie k nemu prichyti "na tvrdo" o karoseriu a vybracie z motora sa prenasaju po skelete az do kabiny jedna radost. Sam to tak mam a v asi 1900-2500ot. je to na mozog, ale zvykol som si uz nato. Prerabat na silentbloky sa mi to uz nechce, to trebalo hned pri montazi.
Tak je pravda ze to mám vedenépres motorovou skřín, první trubka která vede od turba a je napojená na origo plast trubku za pravým kolem mám uchycenou na orig spodním držáku od původního cooleru. Ta vedená motorem je od ic 2x spojená gumovou tlakovou hadicí, a 2x držák na předním čele plus koleno originál u sání. Je pravda že jezdím bez krytů motoru, ale je to nezvyklé aby mi to hučelo.Pomůže podložit držáky nejakou pružnou gumou? aby se to tolik neodráželo?
Oproti sériovému to bude lépe chladit. Mám 81 KW + Sofw, váha egr off a je to stejný.Možná zpomalený náběh, ale fakt sem nic nepoznal.Zachoval sem vnitřní průměr trubek 55mm. Chtěl sem nechat origo, ale to se dost přehřálo až mi spodní příruba ulítla takže sem tam dal velkej. Origo teplota vzduchu byla při normální jízdě 75 stupnů a při zátěži cca 95 a to sem neměřil při 200km rychlosti. S novym mi spadla 35 stupnu, kdy bylo venku 25stupnuVmirda píše:jak se motor chova s vetsim IC ? myslim tim jak se zmeni prubeh oproti seriovemu IC, je to znatelny?..... dikas
to je hodne slusny ja mam 66kw ALH, egr,kat off + soft a je citi ze to chce chladnejsi vzduch, kdyz to ochladis jede to super, kdyz je teplo dost se to plazi, dik za info ,wentil píše:Oproti sériovému to bude lépe chladit. Mám 81 KW + Sofw, váha egr off a je to stejný.Možná zpomalený náběh, ale fakt sem nic nepoznal.Zachoval sem vnitřní průměr trubek 55mm. Chtěl sem nechat origo, ale to se dost přehřálo až mi spodní příruba ulítla takže sem tam dal velkej. Origo teplota vzduchu byla při normální jízdě 75 stupnů a při zátěži cca 95 a to sem neměřil při 200km rychlosti. S novym mi spadla 35 stupnu, kdy bylo venku 25stupnuVmirda píše:jak se motor chova s vetsim IC ? myslim tim jak se zmeni prubeh oproti seriovemu IC, je to znatelny?..... dikas
jeste jaky mas chladic?
No já sem koupil 700x180x65 původně sem to chtěl prodat protože mě fakt nebavilo se stím dělat. Ale když prdnul orig nezbylo nic jiného... U toho leona s top sport nárazníkem na to nešel vůbec vzduch. JJ je pravda že to asi pojede o něco málo líp než před tím. Tak rozdíl těch teplot před a po je fakt velkej rozdíl. Já byl právě v německu a když je neomezená rychlost tak to člověk prostě zkusí.Tak při 190tce orig proste nevydržel:-D
Jediné co je nevyhodou je trochu hlučnost ale musí si stím člověk asi vyhrát aby to nerezonovalo. Jinak kdyby někdo scháněl velké GBS spony ať v seznamu najde GARANCE slavičín. Ceny zapakatel.
Jediné co je nevyhodou je trochu hlučnost ale musí si stím člověk asi vyhrát aby to nerezonovalo. Jinak kdyby někdo scháněl velké GBS spony ať v seznamu najde GARANCE slavičín. Ceny zapakatel.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5094
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5