FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

podla tabuliek su to rozmery chladiacej plochy
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Hlučnost

Příspěvek od wentil »

Zdravím, je možné že je to s velkým FMIC hlučnější?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ten hluk nesposobuje ani tak ten IC ale to ze vacsinou kazdy ten FMIC aj vedenie k nemu prichyti "na tvrdo" o karoseriu a vybracie z motora sa prenasaju po skelete az do kabiny jedna radost. Sam to tak mam a v asi 1900-2500ot. je to na mozog, ale zvykol som si uz nato. Prerabat na silentbloky sa mi to uz nechce, to trebalo hned pri montazi.
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

Tak je pravda ze to mám vedenépres motorovou skřín, první trubka která vede od turba a je napojená na origo plast trubku za pravým kolem mám uchycenou na orig spodním držáku od původního cooleru. Ta vedená motorem je od ic 2x spojená gumovou tlakovou hadicí, a 2x držák na předním čele plus koleno originál u sání. Je pravda že jezdím bez krytů motoru, ale je to nezvyklé aby mi to hučelo.Pomůže podložit držáky nejakou pružnou gumou? aby se to tolik neodráželo?
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vmirda »

jak se motor chova s vetsim IC ? myslim tim jak se zmeni prubeh oproti seriovemu IC, je to znatelny?..... dikas
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

Vmirda píše:jak se motor chova s vetsim IC ? myslim tim jak se zmeni prubeh oproti seriovemu IC, je to znatelny?..... dikas
Oproti sériovému to bude lépe chladit. Mám 81 KW + Sofw, váha egr off a je to stejný.Možná zpomalený náběh, ale fakt sem nic nepoznal.Zachoval sem vnitřní průměr trubek 55mm. Chtěl sem nechat origo, ale to se dost přehřálo až mi spodní příruba ulítla takže sem tam dal velkej. Origo teplota vzduchu byla při normální jízdě 75 stupnů a při zátěži cca 95 a to sem neměřil při 200km rychlosti. S novym mi spadla 35 stupnu, kdy bylo venku 25stupnu
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vmirda »

wentil píše:
Vmirda píše:jak se motor chova s vetsim IC ? myslim tim jak se zmeni prubeh oproti seriovemu IC, je to znatelny?..... dikas
Oproti sériovému to bude lépe chladit. Mám 81 KW + Sofw, váha egr off a je to stejný.Možná zpomalený náběh, ale fakt sem nic nepoznal.Zachoval sem vnitřní průměr trubek 55mm. Chtěl sem nechat origo, ale to se dost přehřálo až mi spodní příruba ulítla takže sem tam dal velkej. Origo teplota vzduchu byla při normální jízdě 75 stupnů a při zátěži cca 95 a to sem neměřil při 200km rychlosti. S novym mi spadla 35 stupnu, kdy bylo venku 25stupnu
to je hodne slusny ja mam 66kw ALH, egr,kat off + soft a je citi ze to chce chladnejsi vzduch, kdyz to ochladis jede to super, kdyz je teplo dost se to plazi, dik za info ,

jeste jaky mas chladic?
wentil
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 08 zář 2011, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentil »

No já sem koupil 700x180x65 původně sem to chtěl prodat protože mě fakt nebavilo se stím dělat. Ale když prdnul orig nezbylo nic jiného... U toho leona s top sport nárazníkem na to nešel vůbec vzduch. JJ je pravda že to asi pojede o něco málo líp než před tím. Tak rozdíl těch teplot před a po je fakt velkej rozdíl. Já byl právě v německu a když je neomezená rychlost tak to člověk prostě zkusí.Tak při 190tce orig proste nevydržel:-D
Jediné co je nevyhodou je trochu hlučnost ale musí si stím člověk asi vyhrát aby to nerezonovalo. Jinak kdyby někdo scháněl velké GBS spony ať v seznamu najde GARANCE slavičín. Ceny zapakatel.
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

čau, mám dotaz, zda bude stačit průměr trubek IC 51mm (vně) nebo to mám udělat ve větším? hraje to v něčem roli?

Je to na max 200hp

Dík
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

origo vedenie je 60mm
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Tak jsem to konečně předělal z 60 na 50 a spokojenost, už to má spodek krásnej... přidávám foto pro inspiraci

Obrázek
Obrázek
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

mas to pekny ,je videt ze jsi si stim vyhral :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

čau, mám takovej dotaz, můžu dočasně jezdit bez IC? propojil bych to trubkou(samozdřejmě B čidlo bych zachoval) Jak se to bude projevovat?

je to na fabii, původní IC je mrtvý, FMIC se mi do nárazníku nevejde, takže musím někde splašit Vrs nárazník.

Motor ATD vše zatím serie

Díky
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V zimě,když to nebudeš honit to chvilku asi vydrží.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

v zime jezdim s FMIC na 90% zahalenym a bez problemu, ale nijak to nehonim
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“