Napsal: 05 úno 2010, 20:54
A mas vybrane spravne auto a spravnu jednotku?
Sprav log vahy vzduchu,tlaku turba a davky paliva - SPOLU. A zapni aj otacky motora.Som na to moooooc zvedavy.sikin1987 píše:tak dobre zmenil sme nejaky casovani ve spravci a jede to hodil bych foto hodnot. jen vam reknu ze sme vymazal chyby a auto najednou jelo uplne jinak
Tak tedy. Moje řídící jednotka airbagů v autě je a dokonce je celý komplet bagů funkční. Chyba tedy nebyla v autě,ale někde mezi sedadlem a počítačem (měl jsem ho na klíně). V sobotu jsem měl tu čest ( při otevírání nového servisu pro alfice ) mluvit s člověkem, který se diagnostikou živí a dostal jsem ponaučení. To, co jsem až doposud považoval za diagnostický konektor pro airbagy byl pro klimatizaci a ten správný se schovával o kousek výš.Botas píše: Jinak já jsem byl se zkouškou airbagů neúspěšný - nepřipojeno. Ale chyba bude nejspíš v autě.

Rychlost zůstává stejná. Používám klasický USB/COM převodník.jurki888 píše:kurna mne sa to nechce spojit z airbagmi mam alfau 156 2.4jtd rok 98 aku mas nastavenu rychlost na kably?a tie ostatne veci?mas usb alebo com
Aky typ RJ baglov mas v aute?jurki888 píše:kurna mne sa to nechce spojit z airbagmi mam alfau 156 2.4jtd rok 98 aku mas nastavenu rychlost na kably?a tie ostatne veci?mas usb alebo com
Tak sa sem pochval s tymi hodnotami. Kolko ti dava vaha a turbo?sikin1987 píše:tak tlak turba mam v norme,tlak cerpadla v norme a vaha vzduchu v norme.
Takze konec s debatama. vyjezdim ted nadrz a vyzkousim ruzny paliva znova abych presvedcil see aj vas ze SHELL neni nic extraoproto AGIP nebo BENZINE. vstriky se vycisti v petroleji a vci pro to uz neudelam
Este nie,je zima.jurki888 píše:to prave neviemem neni tam dobre vydiet ty si to uz alfik skusal?bol som aj na examiner a tam sa to v pohode spojilo