no vagem nic jak jsem psal, kde ten termo test seženu a jaký kábl, mám to pro zajímavost prostě na ponku do pondělka pak se na to vyprdnu dík milošMarek_A4 píše:Jedna síce je, ale ked sa napichnes na nesprávny PIN tak Aj tam musíš napichnut na zrkadlovy obraz oproti zásuvke v aute..slovacek.milos píše:tak když máš plus mínus tak už hledáš jen KL linku a taje jedna i zrkadlovo obrátenáMarek_A4 píše:Hoši neabudajte ale na to, že do koncovky VAG kabliku to musíte zapojiť zrkadlovo obratene
A neskusaj to VAGom..potrebuješ webasto thermo test..
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Webasto thermo test najdeš tu : http://www.techwebasto.com/heater_thermo_test.htmslovacek.milos píše: no vagem nic jak jsem psal, kde ten termo test seženu a jaký kábl, mám to pro zajímavost prostě na ponku do pondělka pak se na to vyprdnu dík miloš
Stiahni si najnovšiu verziu 2.13
A kablik, klasicky VAG KKL a napichnes K line na w-bus PIN bufiku, +, - a frčíš
CAHA 125 kW TDI CR
Tak snad nejsem úplně vymaštěnej, abych to zapojil špatně, ne? 

Plus a mínus na baterku, ten zbylej drátek na žlutej kablík od Webasta. Pustím Thermo Test 2.08 en a nic.


Plus a mínus na baterku, ten zbylej drátek na žlutej kablík od Webasta. Pustím Thermo Test 2.08 en a nic.

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odblokovat to ide napr. VAS-om. Kamarat elekjtrikar, co mi to montoval, to tym odblokovaval, ked mu nesla nafta. Ked sa 5x nerozhori, jednotka sa zablokuje. takze vzdy vymazal chybu horenia a jednotka sa nebloklacacaminek píše:Ja mam vag kabel zapojenej na piny ktere jsem popsal vyse a spojuju se programem thermo test a nemam problem az na zablokovanou jednotku z duvodu prehrati..... Neresil to nahodou uz nekdo? Nekde jsem to tady cetl ale nevim jak to dopadlo.... jestli me nekdo nejakou zkusenost tak hodte prosim info diky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Děkuju za info, zítra vyzkouším. Stáhl jsem i nový software, tak to třeba rozchodím. Nepotřebuji to nijak nutně, ale je dobrý být připravenMarek_A4 píše:Tak skús ten zlty od webasta napichnut na L line (15 PIN)
A máš to analóg alebo w-bus bufik..?
Analóg má diagnostiku na PINe 2 a w-bus má diag na PINe 1
Jináš těžko říct, zda mám analog nebo w-bus. Poznám to z něčeho? Bufík je původem z T5, jednotka je z TT-E. Měl jsem problém, že jsem koupil TT-E s uraženou "fitinkou" pro výfuk, tak jsem koupil za levno TT-C z T5 a přehodil jsem jednotky.


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
