zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33892
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mir77 píše:Ten sviňskej PIN nejde z tý zásuvky ven a já nemám žádnej jinej, abych si vyvedl další kablík. Je to nějakej fígl, jak ho uvolnit?
jsou na to spešl kleště chce to právě jinej rozřezat a nastudovat co vyhnout aby šel ven ;)
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Nezkoušel jste někdo smazat tu chybu o přehřátí připojením řídící jednotky webasta na can zběrnici T5-ky a přes vag ho smaznout???
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

slovacek.milos píše:jsou na to spešl kleště chce to právě jinej rozřezat a nastudovat co vyhnout aby šel ven ;)
No, o těch kleštích vím, ale to je mi teď prd platný :) A řezat se mi to moc nechce, když nemám jinej ten sráč. Ještě to jednou zkusím napojit na tu K-Linu a jestli to nepůjde, tak ten drát z toho vypiluju ven.
Asi jediný řešení takhle po domácku :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

No, tak se mi ho podařilo vypreparovat ven. Dal jsem ho do tý patnáctky, ale musím podotknout, že ta koncovka to asi odnesla při preparaci, takže moc dobře nedržela. Každopádně kontakt si myslím, že tam nakonec byl.
Zapojil jsem napájení zásuvky, KKL kabel, pak do PC, zapnul jsem Thermo Test, nastavil COM port shodný s tím KKL kabelem a dal jsem automaticky najít zařízení a... NIC.
Takže už nevím co s tím. Teď už asi nebudu tvořit nic. Musím sehnat novou zásuvku, znovu to napinovat, protože tohleto je hnus.
Každopádně přemýšlím, jestli nedělám chybu někde jinde. Co bufík? Ten snad u diagnostiky běžet nemusí? Nebo zapalování? Já vycházím z toho, že to má být autonomní systém a tak není důvod, aby se předem zapnul, nebo aby byl klíček na jedničce. Každopádně to je už poslední věc, která mě napadá.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Pohlad na OBD2 (KKL) koncovku testovacieho kablu...zamerne som ju zrkadlovo otocil, aby to bolo ako pohlad do koncovky kablu (nie ako do zasuvky)

Obrázek

* Kostu treba pouzit 5 (komunikacnu) a musi byt spolocna pre bufik aj pre kabel

* (+)12V na 16

* a K line uz som si nie isty ci 7 alebo 15, ale jedna na 100% funguje s W-Bus na bufiku

Analogove maju diag pin2 a W-bus maju diag pin1
CAHA 125 kW TDI CR
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

nezkousel jsi odblokovat toho bufika z t5 pripojenim ho na can v t5 a smazat tu chybu pres vag
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Marek_A4 píše: * Kostu treba pouzit 5 (komunikacnu) a musi byt spolocna pre bufik aj pre kabel
Tak to bude ono. Já to kostřil na pin 4. Vypadá to, že se přece jen k tomu problému dostanem :) Jen někde musím sehnat funkční zásuvku a napinovat jí. Zkusím to během tejdne a pak dám vědět jak jsem dopadl ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Tak dneska pujdem zase pokusovat a pripojime blokle webasto na can octavky II a zkusime to smazat wagem pokud to nepujde na zitra mam domluvenou T5-ku tak snad bude problem brzo vyresen :D
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

cacaminek píše:nezkousel jsi odblokovat toho bufika z t5 pripojenim ho na can v t5 a smazat tu chybu pres vag
keby som mal nejaky T5 multivan, tak sa to urcite oplati skusit...
CAHA 125 kW TDI CR
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

cacaminek píše:Tak dneska pujdem zase pokusovat a pripojime blokle webasto na can octavky II a zkusime to smazat wagem pokud to nepujde na zitra mam domluvenou T5-ku tak snad bude problem brzo vyresen :D
Daj vediet ako to dopadlo, ci uz s tou OII alebo v tej T5..
CAHA 125 kW TDI CR
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Multivan bude zitra premyslel jsem nad tim a kdyz odejde teplotni cidlo tak tam taky naskacou nesmyslne teploty tak se to preci musi dat nejak smazat
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Hlavne budete potrebovat HEX-CAN kabel, aby si sa dostal do toho bufiku cez CAN...bude treba dat prisposobenie v RJ bufiku a ( neviem presne ale ktory kanal) a tam prepisat hodnotu (0-1) Pri napojeni nezamiesajte CAN HIGH a CAN LOW...inak to nebude komunikovat...
CAHA 125 kW TDI CR
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

Tak zatim nic ani s octavkou a ani s passatem B5 se nam nepodarilo spojit s ridici jednotkou bufiku u octavky to bylo uplne mrtvi a u pasata bylo aspon na vyber nezavisle topeni ale nespojilo se to skoda no :( (wallbash)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Kdyby jsi se nejdřív trochu kouknul po forech tak by jsi zjistl že T5ka není zrovna dobrej nápad...já vím je za dobrý peníze...ale pak..hm..
cacaminek
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 10 úno 2012, 13:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od cacaminek »

No to topeni rozjet problem neni rozjel jsem ho na ponku ve sveraku ale ono rychle ohralo kybl vody a nez se odstavilo tak zacala voda varit a pak se zablokovalo jinak je to dobrej bufik za pekny penize
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“