Stránka 5 z 6

Napsal: 19 lis 2012, 18:35
od mmozga
slovacek.milos píše:tu petku zachovej vratku i do čerpadla tam nechej dallší petkou dotankuj
tomuto nějak nerozumím :-)
proč další petkou dotankovat?

takže mam prostě strčit obě hadičky do petky-saci i vratnou..
na čerpadlo + 12 to je taky jasne a zkusit..

ale proč dotankovat??2l cca nestačí?

každopádně jak je možné že pokud tam nejde + 12V tak jakto že ten motor nastartuje??

Napsal: 19 lis 2012, 18:44
od slovacek.milos
aha

tak petka plná nafty tam je vratka i sání

vyšroubuješ stopventil vytáhneš pístek s pružinou našroubuješ stopventil a startuješ pak napiš nic víc ;)

Napsal: 20 lis 2012, 08:44
od honzas1
akorat to pak chcipni chcipaci klapkou :D

Napsal: 20 lis 2012, 10:28
od mmozga
honzas1 píše:akorat to pak chcipni chcipaci klapkou :D
joo to je jasné :-)

Napsal: 20 lis 2012, 11:37
od Lenorák
Zdraví všechny.
Mám podobný problém , auto při plném výkonu v kopci chvilku jede a pak najednou strácí výkon, když uberu vše je ok, už jednou jsem to řešil , vyměnil jsem naftoví filtr a nic tak jsem šel do nádrže a tam byla ucpaná spětma klapka. Ted se to ale vrátilo tak jsem si dal další kolo ale vše je zdáse v normálu. V hadici do čerpadla jdou občas bubliny , né moc ale jsou tam takže mi to asi přisává vzduch ale kudy? :-( Když jsem měl vyndanej ten koš z nádrže tak jsem zkusil jen tak pusou natáhnout a zdá se mi že to má docela velkej odpor , šlo to ale ztuha . Je to normální nebo to má jít z lehka? jediné co mě napadá je že by to mohlo přisávat tou spojkou na nádrži , je to možný?
Děkuji za každý názor , už jsem bezradnej.

Napsal: 20 lis 2012, 11:50
od mmozga
Hošíí tak problém vyřešen.vše je OK :-)

asi mě ukamenujete ale když jsem dnes vytahoval STOP ventil a chystal petku atd atd- napadlo mě že dám novou hadičku přímo z petky do čerpadla bez toho mého úžasného,zázračného balonku..auto jelo.když jsem chytl balonek a zkusil do něj po směru toku fouknout,světe divse-byl ucpanej..

!!!takže celej problém způsoboval mnou vychvalovanej Zkurv*nej balonek!!!!

jenže já ho tam potřebuju protože zpětná klapka v plováku v nádrži je špatná,nedrží takže koupim novej..

doufám že naposled děkuji všem kteří reagovali a nenechali mě v tom samotného!!
cením si toho moc!

Napsal: 20 lis 2012, 12:00
od mmozga
Lenorák píše:Zdraví všechny.
Mám podobný problém , auto při plném výkonu v kopci chvilku jede a pak najednou strácí výkon, když uberu vše je ok, už jednou jsem to řešil , vyměnil jsem naftoví filtr a nic tak jsem šel do nádrže a tam byla ucpaná spětma klapka. Ted se to ale vrátilo tak jsem si dal další kolo ale vše je zdáse v normálu. V hadici do čerpadla jdou občas bubliny , né moc ale jsou tam takže mi to asi přisává vzduch ale kudy? :-( Když jsem měl vyndanej ten koš z nádrže tak jsem zkusil jen tak pusou natáhnout a zdá se mi že to má docela velkej odpor , šlo to ale ztuha . Je to normální nebo to má jít z lehka? jediné co mě napadá je že by to mohlo přisávat tou spojkou na nádrži , je to možný?
Děkuji za každý názor , už jsem bezradnej.
hojas.auto mi dělalo to samé-způsoboval to bordel v nádrži a následné přicpání v plováku..
já jsem rozdělal plovák jak nejvíc šel,vysál komplet naftu z nádrže motorkem na ostřikovače,vytřel jsem ji čistou hadrou a pak vysál vysavašem kdyby tam náhodou zustali nějaké hrubé nečistoty.
pak jsem napojil motorek před palivák a protlačil obojí vedení od paliváku do nádrže taktéž tím motorkem.. vyměnil jsem palivák a od té doby jsem nikde bublinky v průhl.trubičce před čerpadlem neviděl..

co se týče zpětné klapky v plováku-mě nejde pusou profouknout ani tam,ani zpět.. musíš vzít třeba svařovací drát a zespoda trošku zatlačit na tu klapku(tím jí nadzvedneš) a potom kompresor a profouknout to proti směru toku.takhle mi z tama vyletěl špunt jako 6ka šroubek.

po nalití nafty,zalití vedení,paliváku a všeho by mělo jít před palivákem nasát pusou uplně snadno,lehce.aspon já to tak mám..nejde to samo ale není to vůbec problém..

zkusil bych tohle.vím že jsi to dělal ale já dokud jsem čistil jen plovák tak se mi tento problém objevoval co cca půl roku..
pak jsem vyčistil komplet vše VČETNĚ nádrže a je klid..

Napsal: 20 lis 2012, 13:23
od Lenorák
Mě ta spětná klapka jde asi stouž , jinak si nedovedu vysvětlit že to přisává vzduch. ještě zkusím jednou profouknout ten koš s tím že odkloním tu klapku a pak celé potrubý až k motoru, to jsem ještě nedělal no a pak uvidím , pouhým okem se zdá že tam nic není , .
Díky moc za radu , pak písnu jak to dopadlo :-)

Napsal: 20 lis 2012, 16:48
od Lenorák
Tak jsem všecho prošel , profoukal a nic pořád stejný , je tam ten vzduch pořád. na volnoběh jde jenom sem tam bublina ale při plným plynu je jich tam fůra cca . půl na půl

Napsal: 20 lis 2012, 17:14
od mmozga
to je dost..

zkusil jsi tomu dát napít z petky?? aspoň zjistíš jestli je někde problém ve vedení nebo ne..
bráchovi to na vitu taky přisávalo falešnej vzduch ale v takovým množství že to skoro nejelo do kopce..
každopádně zkusil bych tu petku a potom jít po těch rychlospojkách.dvě jsou na plováku a dvě jsou před palivákem..podle mě tam nikama jinama vzduch jít nemůže.
to by musela být jinak vyloženě naprasklá nějaká hadička/trubička ale to by kapala nafta..

Napsal: 20 lis 2012, 18:09
od Lenorák
jo to jsem zkoušel, problém je v potrubí . celé jsem to natlakoval od filtru do nádrže a ty rychlospojky netečou, dal jsem i zpátečku do kanystru aby mi to nevracelo ten vzduch do filtru (filtr jsem utěsnil aby to mohlo sát) a stejně jdou bubliny :-) asi koupím ty spojky a pak uvidím , je to nějaký zakletý :-)

Napsal: 20 lis 2012, 23:37
od xkain
Lenorák píše:jo to jsem zkoušel, problém je v potrubí . celé jsem to natlakoval od filtru do nádrže a ty rychlospojky netečou, dal jsem i zpátečku do kanystru aby mi to nevracelo ten vzduch do filtru (filtr jsem utěsnil aby to mohlo sát) a stejně jdou bubliny :-) asi koupím ty spojky a pak uvidím , je to nějaký zakletý :-)
mne to taky kdysi bublinkovalo, tak jsem to vyřešil následovně:
Od nádrže až k filtru i mezi filtrem a čerpadlem nové palivové hadičky semperit, noví palivák a ventil, no a v sacím koši jsem měl na sací trubučce zpuchřelej Okroužek... od těch dob bublinky nemám

Napsal: 21 lis 2012, 18:34
od mmozga
xkain píše:
Lenorák píše:jo to jsem zkoušel, problém je v potrubí . celé jsem to natlakoval od filtru do nádrže a ty rychlospojky netečou, dal jsem i zpátečku do kanystru aby mi to nevracelo ten vzduch do filtru (filtr jsem utěsnil aby to mohlo sát) a stejně jdou bubliny :-) asi koupím ty spojky a pak uvidím , je to nějaký zakletý :-)
mne to taky kdysi bublinkovalo, tak jsem to vyřešil následovně:
Od nádrže až k filtru i mezi filtrem a čerpadlem nové palivové hadičky semperit, noví palivák a ventil, no a v sacím koši jsem měl na sací trubučce zpuchřelej Okroužek... od těch dob bublinky nemám
to nasere :-)
aspoň máš vše v novotě a můžeš se spolehnout..

Napsal: 21 lis 2012, 23:17
od xkain
mmozga píše:
xkain píše:
Lenorák píše:jo to jsem zkoušel, problém je v potrubí . celé jsem to natlakoval od filtru do nádrže a ty rychlospojky netečou, dal jsem i zpátečku do kanystru aby mi to nevracelo ten vzduch do filtru (filtr jsem utěsnil aby to mohlo sát) a stejně jdou bubliny :-) asi koupím ty spojky a pak uvidím , je to nějaký zakletý :-)
mne to taky kdysi bublinkovalo, tak jsem to vyřešil následovně:
Od nádrže až k filtru i mezi filtrem a čerpadlem nové palivové hadičky semperit, noví palivák a ventil, no a v sacím koši jsem měl na sací trubučce zpuchřelej Okroužek... od těch dob bublinky nemám
to nasere :-)
aspoň máš vše v novotě a můžeš se spolehnout..
ani ne, já ty hadice měnil už jen preventivně, filtr taky, no a nevím, jak na jinejch tdičkách, ale na sharanu to je skoro co metr, to nesmyslnej spoj, že vede trubka, pak 15cm hadička a pak zase trubka, takhle těch spojů tam bylo celkem dost, teď jsou jen na nádrži a u filtru a vím, že tady už problém mít nebudu:o)

Napsal: 22 lis 2012, 10:34
od mmozga
xkain píše:
ani ne, já ty hadice měnil už jen preventivně, filtr taky, no a nevím, jak na jinejch tdičkách, ale na sharanu to je skoro co metr, to nesmyslnej spoj, že vede trubka, pak 15cm hadička a pak zase trubka, takhle těch spojů tam bylo celkem dost, teď jsou jen na nádrži a u filtru a vím, že tady už problém mít nebudu:o)
tak to jo.. to jsem nevěděl že je tam tolik spojů.to by potom možná vysvětlovalo ty jeho stálé bublinky..