Stránka 5 z 5
Napsal: 14 led 2014, 21:12
od sikin1987
ja kupuju lybru akorat resim jestli pripaltit za dotazenou s italie nebo vzit ohnilou svini z DE.
stilo bych bral kdyby nebylo uvnitr takove silene strohe a nekvalitni
Napsal: 14 led 2014, 22:00
od jericho-3
A v čem je nekvalitní? Já měnil přes víkend turbo na JTD , je to kombík, za kterým tahají vlek kolikrát plný cementu, mají ho jako dělníka na stavbě, mělo na tachometru 245000 km, olej měl najeto přes 30000km a motor jde jako housličky.. Turbo se zadřelo, protože bylo přicpané sítko v přívodu oleje..Co víc by si mohl člověk přát? Já jít do jiného auta, tak jdu do 3 dveřového Stila s benz. motorem a na ostatní sráče seru , včetně koncernu..
Jo, měnil jsem jim ještě dřív silentbloky v zadní nápravě, protože terén nemají rády a tak to tlouklo..
Napsal: 15 led 2014, 17:39
od sikin1987
mluvim o interieru jinak zvenku vypada stilo luxusne. motorove neresim je to proste JTD. prave protoze kamos ma najeto na JTD 77kw 596 tis chci JTD sam sem rozebral muj motor a videl sem jaky bylo opotrebeni skoda vyhazovat do sberu.
ja mam zalusk na tudle
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
volal sem s nema 15 minut a tvrdi mi,ze to ma proste tolik najeto,ze si to muzu zkontrolovat ve fiatu i diagnostikou,ale tomu asi nikdo neverime u nafty. dneska sem byl na jendu lybru co mela na budiku 157 tis a chteli 45 tis takm sem to prosel zjistil asi 20 zavad a nabidl 15 tis stim,ze mela aspon 450 tis najeto
Napsal: 16 led 2014, 02:24
od Miki2t
Minule prisel deda s lybrou 110kw v plne palbe, a tak krasnou lybru jsem dlouho spis nikdy nevidel. Ptal jsem se ho jestli by ji neprodal (ze bych si ji koupil i kdyz male auta moc nemusim) a deda rika ze ji koupil pred pul rokem za 120tkc ze ji nehodla prodavat.
Napsal: 16 led 2014, 12:43
od sikin1987
dobre, ale to auto aj kdyz bude pozlacene proste tu cenu nema vseci se toho boji. Ptal sem se zakaznika co ma vrakac jstli to nekdy mel na dily a rikal,ze se smichem,ze jednu dotahly z IT na kseft a nemohli ju pul roku prodat za 40 a byla to 2004 v top stavu(nevim nevidel sem co je top stav:D)
me se to proste libi ten vnitrek je neodolatelny a pokud je i ten podvozek jak se pise,tak to je presne co chci pohodlne auto s dobryma jizdnima vlastnostma. Ja zkousel jen alfu 156 a ten zatah 2,4rky odspoda je neskutecny i bez chipu
nejste nahodou nekdo z Vrchlabi?:D ono jet tam pro to je pekne napytel nema to cesky papiry a bud poslu zalohu,ze to udelaji a vemu to nebo si udelam vylet jen tak k hovnu.
a nebo vzit radej z Prahy za min penez auto co vim co se kdy delalo,ale bohuzel prahy a lemy se musi udelat
Napsal: 16 led 2014, 18:18
od jericho-3
Tak jak jede 2,4 JTD, o tom se může koncernu jen zdát. Dělám teď 13 letý stroj a jsem unešen, po delší době jsem do toho zase sedl...Bývalý majitel ani neví co je to nouzový režim, motor je prostě radost...
Napsal: 17 led 2014, 12:34
od sikin1987
libi se mi jak kazdej chvali jen svoje a na ostatni haze spinu.To aj kazdej muj mechos kdyz reknu fiat vysmeje se mi a rika az bdues neco opravovat tak i rikej,ze se fiat nesere. Ale kdyz jim rkenu,ze JTD vydrzi vic jak rotacka,tak nemaji co rict. Ja mam rad fiaty jako koncern celkove a koncern VW taky a je to samozrejme nebe a dudy u obou najdu spoustu vyhod a nevyhod.
kdyz budu chtit najit octavii s podobnou vybavou jako je lybra musimd at za stejny rok 120 tis a budu jezdit za 4,5 l,ale projdu o super jizdni vlastnosti a nadherny zvuk motoru. o sile nemluvimprotoze na TDi 81 hodim lepsi trysky a chip a pojede to aj lip aj s malym turbem.
dokonce se divam aj na mereny 2,4 JTd,ale toho uz je tak malo,ze to v dobrem stavu nesezenu a jizdni vlastnosti to ma desne.
Napsal: 17 led 2014, 18:15
od jericho-3
Já jsem byl vždy zastáncem německé techniky, ale jezdím ve Fiatu..ale doufám, nejsem ta liška..

Napsal: 17 led 2014, 18:27
od jericho-3
Jsou různé názory a každý má na to právo. Pravda je někde uprostřed, ale velkou roli hrají osobní zkušenosti a rodina. Táta měl škodovku, sráč, který nevynikal téměř v ničem, ale jezdil..Osobně mám zato, že nejpovednější na svou dobu byla š 1000 MB a že řada š 120 byl průser.Ale všeobecně vzato německé výrobky mají něco do sebe, ale jsou někdy zbytečně komplikované a poslední dobou ne moc chytré. To co předvádí Audi se svými šestiválci je hanba. Fiat byl většinou chytrý a při opravách to bylo znát. Mě by koncern nesměl do baráku jen kvůli debilní dvouhmotě, soustavě hadiček, čudlíků a změti nesmyslů v motorovém prostoru. Abych si cvičně před obědem vyndaval turbo a řešil nějaký nouzák, popřípadě měnil vačky a hydra a trnul, že se mi motor zadře, a preventivě honil koumáky, kteří německý technický nesmysl opravi , to teda ne. Nevím, proč bych měl cpát koncernu další prachy za jejich průser. Rotačka byl jejich poslední dieselový úspěch...Stačí si přečíst co se řeší za problémy na forech Fiatů a koncernu co se týče dieselových motorů a odpověď je nasnadě..Ale pomluva a pověra má dlouhé trvání , takže to bude neustálé dilema..

Napsal: 17 led 2014, 19:26
od sikin1987
jako ja touzim po motoru 2,4 JTD,ale koupit si ho v aute alfa 156:D by byla treba sebevrazda. proto mam vybrane auto :(lybru),kde jsou zanovni brzdy -desky,kotouce obe napravy, zadni naprava z bouracky najeto 100 tis, opredni ramena,tycky,cepy po vymene, servopumpa,altik po repasu, vaha vzduchu, turbo taky zanovni takze kdyz odejde starter pohoda horis kdyz treba hadice turba,protoze nahrady se prestaly vyrabet a dokonce ani fiat treba na motor 1,9 JTD 74 KW prej nema ted to nahani jeden borec a jsou pouze na 77 kw. chladice se daji splasit a prevodovky taky motor by mel mechanicky vydrzet zadne podelane hydrostely, vacky se nestouhaji ulozeni je taky docela poctive, tesneni pod hlavou u JTD rozhodne x krat min fouka nez u PD ci rotacky
horsi to je celkove s italskym autem elektronicke veci jako cidla(nemyslim vacky, kliky apd) jsou problem zato treba na koncern VW koupis aj ruzny servomotorky do klimatronicu,stahovacky uplne vpohode a levne nevim jak bych zhanel stahovacku na lybru v nahrade. My je teda dostupne nemame nikde v polsku.
Napsal: 17 led 2014, 23:04
od sikin1987
tak sem na mrtvem bode borec mi napsal,ze mi auto neproda a to sem ho ani nijak nestahoval na cene. z bazaru se mi moc lybra nechce brat navci tam jsou 2 jedna co sem ukazoval co vyjde dost draho a nebo druha za 42,ale taj je taky ohnila a hodne zubozena. dival sem se aj na mobile.de nasel sem par co by se daly vzit,ale nemam predstavu kolik muze stat dotazeni 800 km