motor 1,6tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Este nejaku dobu to asi budu zachranovat japonci a korejci, ale uz aj tam sa to pomaly zacina pri benzine odklanat od atmosferickych k turbomotorom.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

roman1648 píše:
PepaZima píše:
Bobanius píše:No tak mi teda řekněte co jsi mám koupit do budoucna, po mojí rotačce. Jen doufám že bude ještě dlouho sloužit, mám na ní 280000 a myslím že je ještě v dobré kondici.
Atmosferu - zadne vstriky, dpf, vysokotlake cerpadlo, egr, dvouhmota ci dokonce vstrikovani mocoviny. Moderni commonrail = nehorazne predrazene dily a opravy pri vyssi kilometrazi jak 150tis km. Po prodeji me OKI jdu do atmosfery. Odradil mne od toho samotny koncern, ktery stavi lidi pred tim, ze nemaji jinou volbu: nehorazne predrazene dpf, egr, vstriky continental co nejdou komplet repasovat atd... Proto jsem vykuchal dpf + egr + chip na 137 koni. Auto nekouri vubec. Nerikam, ze je to spravne, ale pokud by koncern vyrazne slevil ty hnusne predrazene dily, tak dpf+egr necham. Dokud koncern bude predvadet to co predvadi, tak prijde moment, kdy lide prestanou kupovat diesely a pujdou do neceho mene sloziteho a nebo pokud konkurence slevni dily tak budou kupovat jinde, dle meho nazoru. A jeste pokutovat 50tis kc za to ze je vykuchany dpf plus donutit lidi, aby si kupovaly ty nehorazne drahe dpf je stokrat horsi nez odstranit dpf. No, kouri auto, dame mu spunt... je cloveku ouvej, nasypeme ho antibiotikama, resime dusledky, nikoliv priciny...
Akorát ještě najít nějakého výrobce té atmosféry, pokud teda nemluvíš o 20 let starém autě nebo o benzínu (rofl)
Jo, spolehlive atmoafery nastesti jeste existuji a nemusi byt ani priliz stare...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

octaviask píše:moderny benzin na tom nie je o nic lepsie..precitajte si o 2.0 TFSI a ste na tom istom... (LOL)
2.0 TFSI je sama kapitola pro sebe
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Za poslednych 20 rokov ceny novych aut vzhladom k prijimom isli dost dolu = stal sa z nich relativne bezny spotrebny tovar. Pre automobilku je nezaujimave aby auto vydrzalo viac ako 300-400 tkm a takych mozno 10 r. To som tie cisla mozno aj prehnal. Materialovo konstrukcne riesenie tomu zodpoveda, ked k tomu pridas povinne eu-k.vitka tak zacina byt aj 4rocna jazdenka velmi rizikovy biznis. Vyrobca samozrejme aj cenami nahr. dielov motivuje radsej pozerat po novom. Je to smutne ale najvyhodnejsie bude zachvilu auto ktore nevlastnis (car-sharing, operativny lizing) proste forma najmu kde si kupis sluzbu a co je za tym ta nezaujima je to riziko niekoho ineho.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

dibarbora píše:
Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Za poslednych 20 rokov ceny novych aut vzhladom k prijimom isli dost dolu = stal sa z nich relativne bezny spotrebny tovar. Pre automobilku je nezaujimave aby auto vydrzalo viac ako 300-400 tkm a takych mozno 10 r. To som tie cisla mozno aj prehnal. Materialovo konstrukcne riesenie tomu zodpoveda, ked k tomu pridas povinne eu-k.vitka tak zacina byt aj 4rocna jazdenka velmi rizikovy biznis. Vyrobca samozrejme aj cenami nahr. dielov motivuje radsej pozerat po novom. Je to smutne ale najvyhodnejsie bude zachvilu auto ktore nevlastnis (car-sharing, operativny lizing) proste forma najmu kde si kupis sluzbu a co je za tym ta nezaujima je to riziko niekoho ineho.
Sak ono dojde na VW... Nemluvim o dieselgate ale hlavne o ty drahe dily... Myslim si, ze lidem dojde brzy trpelivost... Kdo bude chtit davat za posrane vstriky 30 tis s praci, dpf 16tis, EGR 10 tis, dvouhmota 15 tis a jeste jsem nepocital cerpadlo... To jsem pocital uplne nejlevnejsi variantu... Nejvetsi casovanou nevyzpytatelnou bombou jsou ty vstriky...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Ono asi jak se to vezme a na jak dlouho clovek chce karu. Pokud bych mel strategii koupit neco co ma do 30 tis najeto, planoval bych stim najet celkove 100 tis vcetne jeste se zarukou a pak to strelit, tak bych klidne do dieselu sel. Pri takove kilometrazi, pokud se k tomu clovek chova tak jak ma, tak se celkem nema co vaznejsiho posrat...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

PepaZima píše:
Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Ono asi jak se to vezme a na jak dlouho clovek chce karu. Pokud bych mel strategii koupit neco co ma do 30 tis najeto, planoval bych stim najet celkove 100 tis vcetne jeste se zarukou a pak to strelit, tak bych klidne do dieselu sel. Pri takove kilometrazi, pokud se k tomu clovek chova tak jak ma, tak se celkem nema co vaznejsiho posrat...
V mem pripade, kdy jsem kupoval auto ktere melo 160 tis km a s myslenkou jak skvele to auto je, tak jsem nevedel co me bude cekat... Hlavne s cenou tech "nejhlavnejsich" dilu
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

A pak se lidí divy že v dvojkovym superbu je nejlepší motor 3.6, který sice jezdí plusminus za 10 ale údržba... :)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20323
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

PepaZima píše:
dibarbora píše:
Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Za poslednych 20 rokov ceny novych aut vzhladom k prijimom isli dost dolu = stal sa z nich relativne bezny spotrebny tovar. Pre automobilku je nezaujimave aby auto vydrzalo viac ako 300-400 tkm a takych mozno 10 r. To som tie cisla mozno aj prehnal. Materialovo konstrukcne riesenie tomu zodpoveda, ked k tomu pridas povinne eu-k.vitka tak zacina byt aj 4rocna jazdenka velmi rizikovy biznis. Vyrobca samozrejme aj cenami nahr. dielov motivuje radsej pozerat po novom. Je to smutne ale najvyhodnejsie bude zachvilu auto ktore nevlastnis (car-sharing, operativny lizing) proste forma najmu kde si kupis sluzbu a co je za tym ta nezaujima je to riziko niekoho ineho.
Sak ono dojde na VW... Nemluvim o dieselgate ale hlavne o ty drahe dily... Myslim si, ze lidem dojde brzy trpelivost... Kdo bude chtit davat za posrane vstriky 30 tis s praci, dpf 16tis, EGR 10 tis, dvouhmota 15 tis a jeste jsem nepocital cerpadlo... To jsem pocital uplne nejlevnejsi variantu... Nejvetsi casovanou nevyzpytatelnou bombou jsou ty vstriky...
Myslis ze na jiny znacky je to levnejsi ? Myslim ze vstriky,DPF a dvouhmota bude rana u kazdeho vyrobce,jeste jsem dvouhmotu za 2000 nevidel...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20323
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

PepaZima píše:
dibarbora píše:
Domecek píše:já už jsem z těch novejch křápů taky bolavej, chtěl jsem si koupit novější káru, ale taky nevím co. Všechno co znám a líbí se mi tak jsou to právě takovýhle sráče.
Za poslednych 20 rokov ceny novych aut vzhladom k prijimom isli dost dolu = stal sa z nich relativne bezny spotrebny tovar. Pre automobilku je nezaujimave aby auto vydrzalo viac ako 300-400 tkm a takych mozno 10 r. To som tie cisla mozno aj prehnal. Materialovo konstrukcne riesenie tomu zodpoveda, ked k tomu pridas povinne eu-k.vitka tak zacina byt aj 4rocna jazdenka velmi rizikovy biznis. Vyrobca samozrejme aj cenami nahr. dielov motivuje radsej pozerat po novom. Je to smutne ale najvyhodnejsie bude zachvilu auto ktore nevlastnis (car-sharing, operativny lizing) proste forma najmu kde si kupis sluzbu a co je za tym ta nezaujima je to riziko niekoho ineho.
Sak ono dojde na VW... Nemluvim o dieselgate ale hlavne o ty drahe dily... Myslim si, ze lidem dojde brzy trpelivost... Kdo bude chtit davat za posrane vstriky 30 tis s praci, dpf 16tis, EGR 10 tis, dvouhmota 15 tis a jeste jsem nepocital cerpadlo... To jsem pocital uplne nejlevnejsi variantu... Nejvetsi casovanou nevyzpytatelnou bombou jsou ty vstriky...
Myslis ze na jiny znacky je to levnejsi ? Myslim ze vstriky,DPF a dvouhmota bude rana u kazdeho vyrobce,jeste jsem dvouhmotu za 2000 nevidel...
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Mít takové potěšení z provozu auta jako vy tak si koupím velblouda.:-)
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

roman1648 píše:
PepaZima píše:
dibarbora píše: Za poslednych 20 rokov ceny novych aut vzhladom k prijimom isli dost dolu = stal sa z nich relativne bezny spotrebny tovar. Pre automobilku je nezaujimave aby auto vydrzalo viac ako 300-400 tkm a takych mozno 10 r. To som tie cisla mozno aj prehnal. Materialovo konstrukcne riesenie tomu zodpoveda, ked k tomu pridas povinne eu-k.vitka tak zacina byt aj 4rocna jazdenka velmi rizikovy biznis. Vyrobca samozrejme aj cenami nahr. dielov motivuje radsej pozerat po novom. Je to smutne ale najvyhodnejsie bude zachvilu auto ktore nevlastnis (car-sharing, operativny lizing) proste forma najmu kde si kupis sluzbu a co je za tym ta nezaujima je to riziko niekoho ineho.
Sak ono dojde na VW... Nemluvim o dieselgate ale hlavne o ty drahe dily... Myslim si, ze lidem dojde brzy trpelivost... Kdo bude chtit davat za posrane vstriky 30 tis s praci, dpf 16tis, EGR 10 tis, dvouhmota 15 tis a jeste jsem nepocital cerpadlo... To jsem pocital uplne nejlevnejsi variantu... Nejvetsi casovanou nevyzpytatelnou bombou jsou ty vstriky...
Myslis ze na jiny znacky je to levnejsi ? Myslim ze vstriky,DPF a dvouhmota bude rana u kazdeho vyrobce,jeste jsem dvouhmotu za 2000 nevidel...
Nemyslim, ze dvouhmota, dpf a vstriky budou u ostatnich vyrobcu levnejsi. Tusim, ze u ford focus se repasuje dpf v autorizaku okolo 12 tis, aby se preseslo vybouravani. To je krok vpred oproti VW. At tedy VW udela to, aby se komplet piezo vstriky daly repasovat za 8tis, dpf za 12tis a egr s dvouhmotou skousnu.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Milda92 píše:Mít takové potěšení z provozu auta jako vy tak si koupím velblouda.:-)
Covece nebylo by to spatne (rofl)
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Naopak, ty ceny dílů u VW patří k levnějším, třeba o repasu DPF u fordu jsem nikdy neslyšel a že ty DPF se jim sakra serou a nový stojí 2X tolik co VW.
Atmosféra je zajímavá myšlenka, ale v dnešní době? Kdo by to chtěl? Samozřejmě pokud pojedu jen pro rohlíky někam do Lídlu tak proč ne, ale když má člověk nějaký větší nájezdy tak fakt ne. Ty CR motory patří k tomu nejspolehlivějšímu co se dá koupit. Teda nevím jak ta 1.6TDI ale 2.0TDI určitě.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“