Stránka 5 z 6

Napsal: 27 led 2014, 20:50
od STIB
vendysp píše:
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím

vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne.... ;) ;) ;)
6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.

3patny start 1.9tdi

Napsal: 27 led 2014, 21:54
od erwin
Ahoj.Moje zkušenost (hm) .Auto my zastudena startovalo hrozně spatne i zatepla.Mnenil jsem žhavky.Porad špatne (wallbash) .Tak rele dobry.Už jsem nevědel jak :shock: .Sel jsem na VAG a hodnoty na předvstřiku byly vychíleny.Nastavilo se čerpadlo jak má a předvstrik byl v normě a auto startuje jako blázniví :D .Ale dej bacha musíš to měřit jak tu píšou zahřátej motor! (LOL)

Napsal: 27 led 2014, 21:59
od janci11
pani a co toto? netoci dlho ale nenabehne hned na 4 valce https://www.youtube.com/watch?v=4FZwnZEIjmE

Napsal: 27 led 2014, 22:09
od xshreck
To co má janci jsem dneska měl tak 3x horší, dopomohl jsem tomu trošku plynem a pak mi malinko lítaly otáčky...

Dneska jsem si měřil žhavky a vypadají OK (nemaj ani moc najeto). Video mi sem nejde dát, chvilinku než rozeběhne traktor. Jen mi zase nelítaly otáčky i po startu když jsem přidal plyn, jsem to zkoušel a nic :-/

Nemůýe to být přimrzlá nafta nebo tak něco? Zrovna extra tekutá ta moje asi není, jsem jí zkoušel dávat na okno a čirá nebyla :)) přece jen -6 až -12 ....

Napsal: 28 led 2014, 00:43
od gigidpietro
STIB píše: 6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.
Práve to si myslím taky. Při 3.5 st. by jen problikla, nebo jen chvilinku.
Což se mu vlastně stane.
Předtím, než bych je objednal, zkusil bych je na baterce.

Napsal: 28 led 2014, 07:49
od fuzzyi
dnes ráno, přijde mi to v pořádku..
auto stálo 14hod
Obrázek
Obrázek

Napsal: 28 led 2014, 09:17
od gigidpietro
A jak to dnes chytalo. Co předvstřik a voln. dávka, žhavky si zkoušel?

Napsal: 28 led 2014, 09:27
od gigidpietro
xshreck

Zimní nafta do -20 st. má mít dle normy bod zákalu při -8st, takže třeba v -15ti čirá nebude, ale funkčnost pal. systému neovlivní, samozhřejmně pokud je čistá a ne nějak pančovaná apod.

Napsal: 28 led 2014, 10:11
od fuzzyi
jak na potvoru to startuje pěkně i když kontrolka jen problikne.
u pd predvstrik těžko, pouze se kontroluje synchronizace kliky a vačky a ta je přesně na nule ani se nehne (EDC16). Nafta pouze OMW.
Žhavičky jsem ani nezkoušel a rovnou objednal nové zas taková hrůza to není.

Napsal: 28 led 2014, 13:11
od gigidpietro
Nevšiml jsem si, že se jedná o PD.

Napsal: 28 led 2014, 15:17
od vendysp
STIB píše:
vendysp píše:
fuzzyi píše:Zkontroloval jsem kanál 007 a všechny tři hodnoty v pořádku.
po cca 6hodinách stání v -13C
palivo 1,8C, nasávaný vzduch -8,5C, KAPALINA 3,6C
kontrolka žhavení jen problikne..
samotné žhavičky jsem venku neměl, ale předpokládám, když bude špatná délku žhavení to nemění. Stále řeším, že někdy špatně startuje. Z toho stojí 3dny v -15 a na první otočení chytne, tak nevím

vzdyt to tam je videt...kdyz auto stalo 6 hodin v -13° tak je nesmysl aby voda mela 3,6°....jelikoz ale cidlo ukazuje RJ ze ma kapalina 3,6 tak to zazhavi tak 2 vteriny mozna ani ne.... ;) ;) ;)
6hodin není zase tak dlouho,aby to spadlo na -13.Aspon 1den nechat a pak měřit.Je to kus železa.

no nedelal jsempokus ale dle myho rozumu pri -13° by po 6 hodinach bylo aspon pod nulou....to sou ale jen dohady

Napsal: 28 led 2014, 15:23
od fuzzyi
Jak dlouho vlastně žhaví? Tím že zhasne kontrolka neznamená přece že přestal žhavit..

Napsal: 28 led 2014, 15:42
od xshreck
Mě to chytalo nedávno takto, když mi to stálo u práce, tak to taky chytlo hůř než jsem zvyklý (a teď už není ani kosa)

http://www.youtube.com/watch?v=9ld8-GBx ... e=youtu.be

Napsal: 28 led 2014, 15:50
od gigidpietro
Zhasnutí kontrolky je signál k nastartování, potom ještě dožhavuje. Jak dlouho dožhavuje, nevím, domnívám se, že po dobu zvýš. volnoběhu.

Ale třeba při -10 by měla svítit okolo 5s, u mne je to 7s.
Pakliže při -10 jen problikne (studený motor), něco není v pořádku, teploty, žhavky, atd.

U Tebe jsou teploty v pořádku, to že to stálo 6 hod v mrazu, nestihlo to pořádně vychladnout, přes noc ale už jo, to bylo vidět.

Napsal: 28 led 2014, 17:18
od re19v
xshreck píše:Mě to chytalo nedávno takto, když mi to stálo u práce, tak to taky chytlo hůř než jsem zvyklý (a teď už není ani kosa)

http://www.youtube.com/watch?v=9ld8-GBx ... e=youtu.be
ahoj skus ked pojdeš štartovať tak vypni to ,, denne svietenie ´´ , mne to pomohlo je tam odber prudu na svetlá .
len ma nekamenujte prosím to je moja skusenosť .