2,4 JTD 110 kw

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak kdyby slo o to dam origo soft,tak to mi udela aj tady peal nebo nekdo jinej origo soft sezenu a jde jen o prehrani to by bylo si myslim za litr max
jenze ted spis vic nez resit soft musim,proc s pripojenou vahou se to zadusi jakoby tam nesel vubec vzduch. ma to v tu chvilku tak 10 kw opravdu se s tim neda ani rozjet
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

10KW to má když blbne ten EGR a odchází tlak turba přes EGR výfukem... ale jestli máš EGR zaslepený, tak to bude někde jinde.

Podle toho co jsi říkal, tak kdo ví co je v té jednotce udělané.

Nejjednodušší by bylo asi tu jednotku půjčit a zkusit.
Takhle se s tím budeš trápit a pak třeba zjistíš, že je fakt nějak rozvrtaná jednotka.

Když si vezmu, že skoro stejnou cenu mě stojí úprava na origo soft, nebo za podobné prachy koupím jednotku, tak já bych stejně tu druhou jednotku koupil. Na pokusy bude dobrá :-)
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

nerad bych tu jednotku menil na takove veci radej nesaham.
ano bylo to zaslepene a ted sem ji vyndal. s odpojenou vahou to jede jako vino,ale nema to silu toho nachipovaneho motoru srovnal bych to,ze to jede asi jako 1,9 JTD 85 kw trosku lip.musim se s nekym kdo to zna proadit a sledovat diagnostiku bez toho to stejne nikdo nevyresi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak nakonec zainvestuju a pojedu za mudrem Sarkanem
ale mozna odjedu s prazdnou,protoze treba najde najkou prasklou hadicu nebo KO turbo s tim naklapenim tam asik neco bude,ale uvidime hlaven chci at zhlidne ten posrany soft co tam je
protoze palubak sice ukazuje spotrebu 8,1,ale dotankoval jsem az uplne po hrdlo a spotreba vysla 11l
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

spatny turbo ti diag taky najde. kamos mel na kappe 2,4 jtd na turbu pridreny naklapeni a blbe mu to tahlo od3 tis. po repasi v pohode
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dneska sem to znova napichnul a ona s pripojenou vahou to ukazovalo na volnobeh 0 miligramu a aj kdyz sem pridal a neslo to vytocit nad 2 tis otacek proste diky tomu,ze to ukazovalo malo vzduchu to asi davalo malo nafty
mozna,ze ta vaha je fakt KO . nicmene to necham prekopat od sarkana on ten chip snad opravdu udela poctive a hlavne bdue vedet z fleku co ma a co nema delat. tady sem to ukazal par mechanikum a vseci na to cumi jakoby delali jen felicii.
pod odpojeni vahy to jede dobre,ale uz sme zvykly na ty kone a chci si zajezdit jeste vic. mozna to nebude tolik zrat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Na 100 % vaha ko na tychto motoroch dost odchadzala
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

jo mas pravdu nakonec to tak bylo. takze zatim budu jezdit a zkouset tu spotrebu.nez se pozenu za sarkanem. dle palubaku jsem dneska jezdil za 7,1 stridave usporny rezim s mestem BRNO-ZLIN a par honicek s alfou 159 a nejakyma popelnicema od VW. Sarkana teda pozastavuju a chci co ten EGR? mam to enchad odslepeny? zaslepka tam byl ,ale nema tuseni jestli je odpojeny aj v jednotce pri tom chipu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Urcite ano inak by ti svietila kontrolka ;-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ty to bych nerikal s jistotou,protoze me nesviti kontrolka ani kdyz odpojim vahu vzduchu tam je nejaky problem s tim integrovanym systemem. kontrolka motoru se jen rozsvecuje a zhasina kdyz to to drzim v zatezi pod plynem na podlaze a zrychluju,tak to vypina,ale jinak se nikdy nerozsviti pri jakekoliv chybe. uvidim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Tak znovu otevru tema
tehda ten problem byla vaha vzduchu!
Nicmene mam fakt dost velky problem se spotrebou
naprosto souhlasim s uzivatelem blacklight
kdyz jezdim ted do rpace 3 km motor ma tak 40 stupnu,tak mam spotrebu 12-14 l palubak ukazuje 10,5,ale keca o vic jak 2 litry tankuju od hrdla k hrdlu a to je taky nepresne jednou mi zacne chcat nafta ven a pak ujedu 5 km a doliju jeste 10 l takze zmerit spotreba tady nejde vubec presne muzu jen odhadovat podle palivomeru.
Nicmene kdyz jedu dalku a fakt vyuzivam kroutak netocim to jedu do 110 spotreba lde PC je 7,2 takze nejakych í zhruba. kdyz jedu uplne jak dedek dostanu se dle PC na 6,5 motor horky trasa 30-100 km testovano asi 10x
proste to chlasta.
filtry mam vsechny nove, startuje to pekne, chod motoru pekny.
takze ted necham nahrat original SW a pokud to nic nevyresi zkusim vymenit trysky na vstrikach pokud budou prepady spatne. korekce si na tom proste nezmerim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Nemas upchsty kat??
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

no na to sem se ptal v jine diskuzi prave. protoze me uz 2 motor strelil z vyfuku jako u zavodniho WRC jakoby neco ucpane vybichlo a uz par mesicu z5 sem v noci videl z vyfuku kotel jisker,ale od te doby nic
moc s emi ten KAT nechce rusit mam sice na vsech STK kolem Zlina zname,ale bud ho vyhodit a dat trubku a nebo koupit novy univerzal za cca 1800. zeptam se karosare u nas za kolik by to prevaril zase za ten kat LITR dostanu na ruku zejo
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak sme z toho docela nasrany poprve v zivote mi auto ukazuje uplne bludy na palivomeru. Minuly vikend jsem tankoval po hrdlo naftu. ujel 48 km a vcera sem dolil z kanystru 7 litru nafty a neni po hrdlo. TZN spotreba vic jak 15 litru. Vzdyt to neni mozne aby to diesel sezral aniz bych nestal porad na podlaze s plynem.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

Spatne to meris
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“