přiškrcení čerpadla na rotačce.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

michalteplik píše:
prka píše:
michalteplik píše:
No to dava smysl! Pri otevreni egr jde do motoru mene cerstveho vzduchu pres vahu(protoze cast nasavaneho množství se vraci z vyfukove větve) A tim padem to dava min nafty. A to jsou ty debylni emise aby motor nevytvarel moc nox. Ale jestli jsem pochopil správně tak se jedna o log na volnoběh? (nekoukal jsem na nej) ale pri jizde to ma obraceny vlivpac pro stejnej vykon potrebujes vyssi otacky a vyssi zatez nez kdyz je egr off. Jen pro predstavu jeden cas jsem jezdil pajerem 3.2 did 118 kw a na dane trase pisek budejovice jsem pri predpisove jizde nameril o 2 litry vyšší spotřebu nez kdyz jsem se pohyboval kolem 120 az 130 km/h a to jen diky egr a skrticy klapce
Škoda,že se nepodíváš na objektivní důkaz o tom, jak AGR snižuje spotřebu paliva na volnoběhu /kromě toho, že výrazně snižuje emise/ a to proto, že přisávané výfukové plyny obsahují i určité množství uhlovodíků, které po opětovném nasátí do motoru shoří. Proto vstřikovací čerpadlo vstřikuje na volnoběhu asi o 0,4 mg/H méně paliva při pracujícím AGR ventilu. Nevím jak u Tvého bývalého Pajera, ale u Octávií s motorem 1,9TDI je pozitivní účinek AGR ventilu znát nejen na volnoběhu ale i při nižších otáčkách motoru. Pokud bys tomu nevěřil, tak Ti to můžu na vlastní oči předvést i u mého motoru ASV. Nemá cenu rozvíjet zde dlouhosáhlé teorie, ale raději se držet daných objektivních faktů. Tímto faktem je,že lze jezdit s nižší spotřebou paliva při "přiškrcení" rotačního vstřikovacího čerpadla, na což se zakladatel tohoto tématu v úvodu dotazuje.
Raději ať ty smrady ještě jednou "přežvejkne" motor, kterej je na to stavěnej než abychom to dýchali my všichni, kteří na to nějak stavěni nejsme. Pro mne není problém jednou za 200 000 km vyčistit AGR a sací potrubí.

Jestli jsi cetl pozorně co jsem psal (omlouvam se za svuj pysemny projev vim ze je nic moc) tak by jsi si vsimnul ze jsem s tebou souhlasil! Ale bohuzel zakladatel tohoto vlákna chce usetrit v realnem provozu za palyvo! A ver mi nebo se zeptej zde pritomnych ze egr a kat off udelaji z auta uplne neco jineho! Auto před tim v jistejch mistech muselo jezdit o kvalt niz kdyz byl egr/agr a kat on muzes si to prepocitat na vstrikovano davku / otacky a jsme trochu nekde jinde se spotrebou. A v realnym provozu jse zaklad udrzet motor v nizkejch otackach co nejdyl. Takze rozdil je znacnej jestli se motor probudi v1450 ot/min nebo 1900ot/min A s tim ze cuchame smrady na me nechod! 1y smrdi stesne jako 1z nebo asv nebo nevim co este a egr nema! A jestli mas malinko sirsi rozhled tak treba vys ze 13 zaoceanskejch kontajnerovejch lodi vyrobi za rok vic skodlivin nez vsechna auta v Evropě.:-( a cistit sani co 200000km je dosti směšný pri kvalite dnesnich paliv by jsi ho musel cistit co 40 az 50 tis aby jsi zajistil optimální plneni motoru.

A dam ruku do ohne ze zakladatel tohoto tematu po uskrceni motoru zaplace nad vejdelkem(dvou hmota turbo auto bude liny a celkove nahovno)
Jseem sice mladej a v nekterejch vecech pitomej ale v tomhle mam jasno a taky jsem se něco nalaboroval a natrapil.
A jeste jedn pohled proc vsechny čiply a upraveny auta pri dodrzovani predpisu zerou mene?
Tvůj článek jsem četl pozorně, tak jako všechny ostatní. Opravdu mne mrzí, že jsi se nepodíval na uvedenou část logu, protože jsem ztratil velké množství času než jsem mezi spoustou mých logů vyhledal ten nejvhodnější, abych Tobě i všem ostatním co nejpřesvědčivěji ukázal, že vše co jsem v tomto tématu napsal je pravda. Log jsem také popsal aby ho co nejvíce "čitatelů" správně pochopilo. A jak je vidět, tak ani to nestačilo, protože budu muset zase dlouhosáhle odpovídat kolegovi senioring 1, kterému to podle jeho vyjádření v jeho příspěvku výše není jasné. Chápu, že zakladatel tohoto vlákna chce ušetřit v reálném provozu a také proto jsem mu odpovídal, že s "přiškrcením rot. čerpadla"na tomto motoru zkušenosti mám. Konkrétně jsem i uvedl, co od motoru při daném nastavení může čekat /i s uvedením dlohodobě a náročně získávaných údajů o spotřebě/. Nedělá mi problém naladit auťák na vyšší výkon, ale dovedu ho také nastavit tak , aby jel co nejekonomičtěji a nejekologičtěji /můžeš se klidně podívat do mého profilu/. K těm "smradům" a čištění jsem se vyjádřil jen proto, že jsem reagoval na příspěvek zkušeného kolegy origoše. Já jsem těch AGR a sacích potrubí vyčistil již více /i s nájezdem přes 300 000 km / a žádný motor neměl problém i když na stěnách sacího potrubí byla téměř půlcentimetrová vrstva "svinstva". O těch lodích jsem to také četl ale nechci tady stále jen polemizovat. Jednak mne to nebaví a hlavně na to nemám čas !
Pokud bude zakladatel tohoto vlákna chtít, tak ať si pro začátek nastaví voln. dávku asi 6 mg/H /toto nastavení nejlépe vyhovovalo pro denní ježdění do práce vzdálené asi 40 km ve dvou/ a důkladně to porovná s původním nastavením. Potom si může udělat svůj úsudek a klidně laborovat dál.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

protože budu muset zase dlouhosáhle odpovídat kolegovi senioring
A že na to nehodíš bobek? :) Kdyby misto přiškrcení použil nějaký lepší výraz, tak se z toho nemuselo vyvinout to co s vyvinulo. Třeba "vyladění".
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

o úsporným ježdění už vznikla celá knížka http://www.academiaknihy.cz/jezdime-eko ... aliva.html (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

Jak dosáhnout s vozem Felicia 1.3 spotřeby 2,87 l/100 km :o :o :o
to jsi ty knížky koupím dvě a jezdím zadarmo :D
Jarda S. píše:o úsporným ježdění už vznikla celá knížka http://www.academiaknihy.cz/jezdime-eko ... aliva.html (LOL)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

prka píše:
michalteplik píše:
prka píše: Škoda,že se nepodíváš na objektivní důkaz o tom, jak AGR snižuje spotřebu paliva na volnoběhu /kromě toho, že výrazně snižuje emise/ a to proto, že přisávané výfukové plyny obsahují i určité množství uhlovodíků, které po opětovném nasátí do motoru shoří. Proto vstřikovací čerpadlo vstřikuje na volnoběhu asi o 0,4 mg/H méně paliva při pracujícím AGR ventilu. Nevím jak u Tvého bývalého Pajera, ale u Octávií s motorem 1,9TDI je pozitivní účinek AGR ventilu znát nejen na volnoběhu ale i při nižších otáčkách motoru. Pokud bys tomu nevěřil, tak Ti to můžu na vlastní oči předvést i u mého motoru ASV. Nemá cenu rozvíjet zde dlouhosáhlé teorie, ale raději se držet daných objektivních faktů. Tímto faktem je,že lze jezdit s nižší spotřebou paliva při "přiškrcení" rotačního vstřikovacího čerpadla, na což se zakladatel tohoto tématu v úvodu dotazuje.
Raději ať ty smrady ještě jednou "přežvejkne" motor, kterej je na to stavěnej než abychom to dýchali my všichni, kteří na to nějak stavěni nejsme. Pro mne není problém jednou za 200 000 km vyčistit AGR a sací potrubí.

Jestli jsi cetl pozorně co jsem psal (omlouvam se za svuj pysemny projev vim ze je nic moc) tak by jsi si vsimnul ze jsem s tebou souhlasil! Ale bohuzel zakladatel tohoto vlákna chce usetrit v realnem provozu za palyvo! A ver mi nebo se zeptej zde pritomnych ze egr a kat off udelaji z auta uplne neco jineho! Auto před tim v jistejch mistech muselo jezdit o kvalt niz kdyz byl egr/agr a kat on muzes si to prepocitat na vstrikovano davku / otacky a jsme trochu nekde jinde se spotrebou. A v realnym provozu jse zaklad udrzet motor v nizkejch otackach co nejdyl. Takze rozdil je znacnej jestli se motor probudi v1450 ot/min nebo 1900ot/min A s tim ze cuchame smrady na me nechod! 1y smrdi stesne jako 1z nebo asv nebo nevim co este a egr nema! A jestli mas malinko sirsi rozhled tak treba vys ze 13 zaoceanskejch kontajnerovejch lodi vyrobi za rok vic skodlivin nez vsechna auta v Evropě.:-( a cistit sani co 200000km je dosti směšný pri kvalite dnesnich paliv by jsi ho musel cistit co 40 az 50 tis aby jsi zajistil optimální plneni motoru.

A dam ruku do ohne ze zakladatel tohoto tematu po uskrceni motoru zaplace nad vejdelkem(dvou hmota turbo auto bude liny a celkove nahovno)
Jseem sice mladej a v nekterejch vecech pitomej ale v tomhle mam jasno a taky jsem se něco nalaboroval a natrapil.
A jeste jedn pohled proc vsechny čiply a upraveny auta pri dodrzovani predpisu zerou mene?
Tvůj článek jsem četl pozorně, tak jako všechny ostatní. Opravdu mne mrzí, že jsi se nepodíval na uvedenou část logu, protože jsem ztratil velké množství času než jsem mezi spoustou mých logů vyhledal ten nejvhodnější, abych Tobě i všem ostatním co nejpřesvědčivěji ukázal, že vše co jsem v tomto tématu napsal je pravda. Log jsem také popsal aby ho co nejvíce "čitatelů" správně pochopilo. A jak je vidět, tak ani to nestačilo, protože budu muset zase dlouhosáhle odpovídat kolegovi senioring 1, kterému to podle jeho vyjádření v jeho příspěvku výše není jasné. Chápu, že zakladatel tohoto vlákna chce ušetřit v reálném provozu a také proto jsem mu odpovídal, že s "přiškrcením rot. čerpadla"na tomto motoru zkušenosti mám. Konkrétně jsem i uvedl, co od motoru při daném nastavení může čekat /i s uvedením dlohodobě a náročně získávaných údajů o spotřebě/. Nedělá mi problém naladit auťák na vyšší výkon, ale dovedu ho také nastavit tak , aby jel co nejekonomičtěji a nejekologičtěji /můžeš se klidně podívat do mého profilu/. K těm "smradům" a čištění jsem se vyjádřil jen proto, že jsem reagoval na příspěvek zkušeného kolegy origoše. Já jsem těch AGR a sacích potrubí vyčistil již více /i s nájezdem přes 300 000 km / a žádný motor neměl problém i když na stěnách sacího potrubí byla téměř půlcentimetrová vrstva "svinstva". O těch lodích jsem to také četl ale nechci tady stále jen polemizovat. Jednak mne to nebaví a hlavně na to nemám čas !
Pokud bude zakladatel tohoto vlákna chtít, tak ať si pro začátek nastaví voln. dávku asi 6 mg/H /toto nastavení nejlépe vyhovovalo pro denní ježdění do práce vzdálené asi 40 km ve dvou/ a důkladně to porovná s původním nastavením. Potom si může udělat svůj úsudek a klidně laborovat dál.



Omlouvam se nemyslel jsem to špatně.tvuj log jsem shlednul a máš pravdu v tom co jsi psal.Ale podle mých skušeností dosáhne nejlepší spotřeby tím co jsem napsal.A nebude se muset nějak extra omezovat.Samozřejmě dosahnout spotřeby kolem 4l/100km se da s neupravenou rotačkou,ale vyžaduje to jezdeckej cit a um.A i spostu omezeni v dinamyce jízdy.Jsou to jednoduchy zakony fyziky. mužu te klidně svest a změříme spotřebu od tankování do tankování.při běžné neomezující se jízde se pohybuji kolem 4.2l/100km A to nejsem skutečně brzda provozu.
Pak tu někdo psal o Audi A6 2.5 tdi souhlasim to je ostuda a takové lidi bych tahal na sánkách za jeho vlastním vozem:-)
A zakladatel tohoto tématu chtěl vysloveně přiškrtit čerpadlo.

A co se týčetoho čistění sani auta co najedou 300000tis km bez čistění musel dotyčný vůz celkem prohánět! protože někdo kdo jezdi prd prdcililink jako třeba moje babička Tak ta dokazala na renault clio 1.9d zasrat sani k nepruchodnosti za 10000tis km A zakladatel jelikož chce dosáhnout uspory desetinek l/100km se ve spektru otačkoměru nedostane přes 2000 ot/min což znamena prakticky permanentní činnost egr.
Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martincv »

michalteplik tvé příspěvky
st leden 29, 2014 Momentalne najeto 680000 tis.
po únor 24, 2014 mam najeto skoro 800000tis
Tady něco smrdí (LOL)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Proč? Má prostě dvě auta.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Martincv píše:michalteplik tvé příspěvky
st leden 29, 2014 Momentalne najeto 680000 tis.
po únor 24, 2014 mam najeto skoro 800000tis
Tady něco smrdí (LOL)

Ano to se omlouvam. Ze jsem to neupravil! Ale podarilo jse mi dohledat prave udaje o vozidle(shodou nahod jsem se setkal s clovekem co vozidlo privezl do cr) A zjistilo se ze vozidlo bylo stoceno este o dalsich 100000km nez mi bylo řečeno pozdejsim majitelem. Bohuzel trpka realita prekupniku s auty.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

fuzzyi píše:Jak dosáhnout s vozem Felicia 1.3 spotřeby 2,87 l/100 km :o :o :o
volnym pádem s nastartovanym motorem? (noteeth) ;)
pašíkombi AFN B597
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

[quote="prka"] Vždy si so záujmom prečítam tvoje príspevky , ktoré sú dobre napísané , vecné a zaujímavé .
Napriek tvojej snahe dokázať že agr ventil znižuje spotrebu si ma nepresvedčil . LOG ktorý uvádzaš nemá totiž charakter vedeckého experimentu ,kde sú presne definované podmienky a je teda možné pokus zopakovať s rovnakým výsledkom . Podľa môjho názoru ide o tvoj subjektívny pocit , ktorý si povýšil na fakt .
Podľa rovnako dôkladného pozorovania ( experimentu ) oblohy by si musel dôjsť k záveru , že slnko obieha okolo zeme .
Prepáč expresívnosť tohto príspevku .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A ono neobíhá? :
(LOL)
nepropadat panice...
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

michalteplik píše:
prka píše:
michalteplik píše:
Jestli jsi cetl pozorně co jsem psal (omlouvam se za svuj pysemny projev vim ze je nic moc) tak by jsi si vsimnul ze jsem s tebou souhlasil! Ale bohuzel zakladatel tohoto vlákna chce usetrit v realnem provozu za palyvo! A ver mi nebo se zeptej zde pritomnych ze egr a kat off udelaji z auta uplne neco jineho! Auto před tim v jistejch mistech muselo jezdit o kvalt niz kdyz byl egr/agr a kat on muzes si to prepocitat na vstrikovano davku / otacky a jsme trochu nekde jinde se spotrebou. A v realnym provozu jse zaklad udrzet motor v nizkejch otackach co nejdyl. Takze rozdil je znacnej jestli se motor probudi v1450 ot/min nebo 1900ot/min A s tim ze cuchame smrady na me nechod! 1y smrdi stesne jako 1z nebo asv nebo nevim co este a egr nema! A jestli mas malinko sirsi rozhled tak treba vys ze 13 zaoceanskejch kontajnerovejch lodi vyrobi za rok vic skodlivin nez vsechna auta v Evropě.:-( a cistit sani co 200000km je dosti směšný pri kvalite dnesnich paliv by jsi ho musel cistit co 40 az 50 tis aby jsi zajistil optimální plneni motoru.

A dam ruku do ohne ze zakladatel tohoto tematu po uskrceni motoru zaplace nad vejdelkem(dvou hmota turbo auto bude liny a celkove nahovno)
Jseem sice mladej a v nekterejch vecech pitomej ale v tomhle mam jasno a taky jsem se něco nalaboroval a natrapil.
A jeste jedn pohled proc vsechny čiply a upraveny auta pri dodrzovani predpisu zerou mene?
Tvůj článek jsem četl pozorně, tak jako všechny ostatní. Opravdu mne mrzí, že jsi se nepodíval na uvedenou část logu, protože jsem ztratil velké množství času než jsem mezi spoustou mých logů vyhledal ten nejvhodnější, abych Tobě i všem ostatním co nejpřesvědčivěji ukázal, že vše co jsem v tomto tématu napsal je pravda. Log jsem také popsal aby ho co nejvíce "čitatelů" správně pochopilo. A jak je vidět, tak ani to nestačilo, protože budu muset zase dlouhosáhle odpovídat kolegovi senioring 1, kterému to podle jeho vyjádření v jeho příspěvku výše není jasné. Chápu, že zakladatel tohoto vlákna chce ušetřit v reálném provozu a také proto jsem mu odpovídal, že s "přiškrcením rot. čerpadla"na tomto motoru zkušenosti mám. Konkrétně jsem i uvedl, co od motoru při daném nastavení může čekat /i s uvedením dlohodobě a náročně získávaných údajů o spotřebě/. Nedělá mi problém naladit auťák na vyšší výkon, ale dovedu ho také nastavit tak , aby jel co nejekonomičtěji a nejekologičtěji /můžeš se klidně podívat do mého profilu/. K těm "smradům" a čištění jsem se vyjádřil jen proto, že jsem reagoval na příspěvek zkušeného kolegy origoše. Já jsem těch AGR a sacích potrubí vyčistil již více /i s nájezdem přes 300 000 km / a žádný motor neměl problém i když na stěnách sacího potrubí byla téměř půlcentimetrová vrstva "svinstva". O těch lodích jsem to také četl ale nechci tady stále jen polemizovat. Jednak mne to nebaví a hlavně na to nemám čas !
Pokud bude zakladatel tohoto vlákna chtít, tak ať si pro začátek nastaví voln. dávku asi 6 mg/H /toto nastavení nejlépe vyhovovalo pro denní ježdění do práce vzdálené asi 40 km ve dvou/ a důkladně to porovná s původním nastavením. Potom si může udělat svůj úsudek a klidně laborovat dál.



Omlouvam se nemyslel jsem to špatně.tvuj log jsem shlednul a máš pravdu v tom co jsi psal.Ale podle mých skušeností dosáhne nejlepší spotřeby tím co jsem napsal.A nebude se muset nějak extra omezovat.Samozřejmě dosahnout spotřeby kolem 4l/100km se da s neupravenou rotačkou,ale vyžaduje to jezdeckej cit a um.A i spostu omezeni v dinamyce jízdy.Jsou to jednoduchy zakony fyziky. mužu te klidně svest a změříme spotřebu od tankování do tankování.při běžné neomezující se jízde se pohybuji kolem 4.2l/100km A to nejsem skutečně brzda provozu.
Pak tu někdo psal o Audi A6 2.5 tdi souhlasim to je ostuda a takové lidi bych tahal na sánkách za jeho vlastním vozem:-)
A zakladatel tohoto tématu chtěl vysloveně přiškrtit čerpadlo.

A co se týčetoho čistění sani auta co najedou 300000tis km bez čistění musel dotyčný vůz celkem prohánět! protože někdo kdo jezdi prd prdcililink jako třeba moje babička Tak ta dokazala na renault clio 1.9d zasrat sani k nepruchodnosti za 10000tis km A zakladatel jelikož chce dosáhnout uspory desetinek l/100km se ve spektru otačkoměru nedostane přes 2000 ot/min což znamena prakticky permanentní činnost egr.
Souhlasím s Tebou, že přisáváním výfukových plynů se obecně snižuje teplota spalování a tím i účinnost motoru, zejména ve vyšších otáčkách a větším množství přisávaných výfukových plynů. Také věřím, že u jiných motorů a jiném "softvéru" může být spotřeba nižší. U motoru AHF /81 Kw/, který má HerFlick /jenž se dotazuje zda jde "přiškrtit rotačka"/ je však spotřeba na volnoběhu a nízkých otáčkách nižší /ale i celková při ekonomické jízdě/, je-li AGR funkční. V tom smyslu byly také poskytovány všechny mé informace a zkušenosti. Nechtěl jsem se dohadovat o obecné teorii a vyjmenovávat všechny způsoby jak lze snížit spotřebu. Bylo by to na dlouhé povídání.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Bavíte se zajímavě, ale stále jste většinou trochu mimo základní problém.
Ten problém je, že buď si pořídím auto s nějakou udávanou spotřebou, nebo si pořídím auto s menší udávanou spotřebou.

Rady ohledně nafouknutých pneumatik, ekonomiky provozu, odpojení EGR, vybouchání DPF a pod. jsou příkladně irelevantní, protože platí obecně pro všechna auta, tedy i jiných značek nebo jiných obsahů.
Je jasné, že i u značky Hummer či Ferari bude rozdíl mezi správně a špatně nafouknutými pneumatikami, ale snad se nebudeme potom bavit nad kokotinami, jak u Ferari přiškrtit čerpadlo abych se dostal na 8L/100.
Nebo jo?
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Strefil jsi se. Je třeba vycházet z toho, co mám doma za vůz a základní úsporné opatření je, že motor musí být v perfektním stavu..Kolikrát se laboruje u staré vrány se stočeným tachometrem a chiplým motorem..Zázračná finta neexistuje.. :)
Já jezdil za 10 litrů s benzinem a po výměně hlavy a naskočení patřičné komprese jsem spadl na 8 litrů..A gumy mám pořád podhuštěné a moje noha je pořád stejně levá.. :)
nepropadat panice...
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Richi píše:Tak pro ty pomalejší názorně.
Při nájezdu 36k km za rok a velmi idealistické úspoře 1/L na 100 km je to úspora řekněme 12.000 kč za rok, tedy z cca 73.000kč na 61.000kč za naftu.

Tak zmen auto... Jazdim fabkou dlhe trasy, rocne cca 70 000 km (za minuly rok este viac). Ked idem na pohodicku, tak nemam problem sa dostat na 4.3 l/100km (zrovna nedavno cesta 2200 km do Pau). Ano, Fabkou, 3-valec 1.4 TDi. Komfort je sice v prdeli, ale spotreba je fajn, navyse, servisne naklady zatial super nizke. Najdrahsia polozka su snad kazdy rok dve sady pneu... Mimochodom, Goodyear a jejich UG8 ma vydrzou max. sklamali,takze uz zas mam A4-ky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“