Stránka 5 z 7
Napsal: 03 říj 2015, 18:41
od Biimbo
Tehdy taky tvrdil že lítání ojnic z bloku mají na svědomí šrouby, pak že za to může ojniční šála, když došlo při montáži na lince k záměně spodní za horní.
Nebo že superb I s 1.9 tdi PD měl pro vývoz DPF,tak aby si dali lidi pozor na dovezený kusy, že passat 2.0 tdi 8V (což jsou verze s DPF) je vždycky lepší než 2.0 tdi 16V.
A tak by se dalo pokračovat dál.
Nevím kam všude na ty rady chodí, ale hodně toho študuje po forech, kde se chytí každý kraviny. V hyde parku asi pravdu mluvil, ale v obraze je každý kdo se o to jen okrajově zajímá, stačí si přečíst pár článků a poslechnout názor pár odborníků z chemie, pár doktorů a dobře to řekl bývalý ředitel škodovky Kulhánek v týdnu na ČR1.
Napsal: 04 říj 2015, 09:15
od shadow
S Vratislavem Kulhánkem to byl pěkný rozhovor, doporučuji vyhledat v archivu ČR1.
Napsal: 04 říj 2015, 12:22
od jericho-3
Ano, poslouchal jsem to a třeba jsem netušil, že motory které dělají v Polsku a Maďarsku ani nezkouší a rovnou je montují...Takže vlastně s tím nemáme moc společného...
Napsal: 04 říj 2015, 12:25
od ladiktm
[quote="jericho-3"
]Ano, poslouchal jsem to a třeba jsem netušil, že motory které dělají v Polsku a Maďarsku ani nezkouší a rovnou je montují...Takže vlastně s tím nemáme moc společného...[/quote]
nedal bys link na p. Kulhanka

dikk
Napsal: 04 říj 2015, 17:58
od alean
Napsal: 06 říj 2015, 10:48
od astra-11
Napsal: 06 říj 2015, 11:57
od jericho-3
Biimbo píše:Tehdy taky tvrdil že lítání ojnic z bloku mají na svědomí šrouby, pak že za to může ojniční šála, když došlo při montáži na lince k záměně spodní za horní.
Nebo že superb I s 1.9 tdi PD měl pro vývoz DPF,tak aby si dali lidi pozor na dovezený kusy, že passat 2.0 tdi 8V (což jsou verze s DPF) je vždycky lepší než 2.0 tdi 16V.
A tak by se dalo pokračovat dál.
Nevím kam všude na ty rady chodí, ale hodně toho študuje po forech, kde se chytí každý kraviny. V hyde parku asi pravdu mluvil, ale v obraze je každý kdo se o to jen okrajově zajímá, stačí si přečíst pár článků a poslechnout názor pár odborníků z chemie, pár doktorů a dobře to řekl bývalý ředitel škodovky Kulhánek v týdnu na ČR1.
Asi jsi ve větším obraze než já, nejsem do toho nějak moc ponořen, SM kupuji jen vyjímečně a pouze když je to speciál..Samozřejmě vina šroubů u ojnic je kravina, aby se šrouby utrhly nebo povolily po např. 120000 km je nesmysl..Ale dodnes není jasné , jak to je..A samozřejmě předpokládám,/ i přes mé výhrady ke všeobecnému otitulování populace/ že když je inženýr, má přehled..A on dokonce vždy přiznává, že podle INFORMACÍ SERVISŮ se děje to a ono...Je možné, že je tam asi trochu pro smích...Ale právě díky jeho vzdělání by měl posoudit, co je možné a co ne..Patrně máš pravdu, chybí mu praxe...

Napsal: 06 říj 2015, 12:25
od Bobanius
Napsal: 06 říj 2015, 13:55
od Slavkov
jericho, jericho, již jsem si zvykl na tvé prvoplánové pohrdání vysokoškoláky... nicméně by jsi si mohl dát těch 10 sekund na Googlu a zjistit, že je inženýt EKONOMIE, který asi těžko absolvoval předměty typu pružnost, pevnost atd.

Zajisté by ti dokázal spočítat, co je při jisté míře pravděpodobnosti výhodnější, zda řešit "lehlé" motory nebo zda udělat svolávačku a provádět preventivní výměny... neboť nějakým semestrem pravděpodobnosti, statistiky a ekonomie "utrpěl"

Budiž mu ke cti, že poslouchá hlas odborníků...
Napsal: 06 říj 2015, 14:28
od TDI tech
Trochu odbocim od temi inzinerov a statistyk a pravdepodobnosti a pozastavim sa nad skutocnostou, ze zrazu tak "ekologickym" USA vadi ze moderne TDI nesplnaju prisne emisne kriteria v ich federacii. Ale vadi im to ze sa tam kdeaky chudak prestava vyvazat na ich nenazratom a pre zivotne prostredie katastrofalnom dzade. A to je pre americku ekonomiku nepripustne ked sa prestava tocit bisniz. Maloobjemove, usporne a vykonne europske auto totiz zozerie prd oproti nenazranej americkej klasike, takisto aj servisny interval je niekolko nasobne dlhsi a petrochemicke spolocnosti, autoservisi, predjacovia ND na domace auta prichadzaju o biznis. Za dalsie europske auta VW, Audi, FIAT, Lancia vytlacaju ich vlastne automobilky z ich domaceho trhu. A to si v USA nenechaju lubit. Ako uz bolo v mediach spomenute Obama sa vyhrazal podpisanim TTIP. Pravidla světového obchodu budou psát USA, nikdo jiný!
Napsal: 06 říj 2015, 15:47
od Eric_
Súhlasím s tebou TDI tech lepšie si to nemohol napísať, je to o ekonomike a USA sa snaží len poškodiť nemeckú ekonomiku a európsky automobilový trh.
Napsal: 06 říj 2015, 16:03
od Slavkov
Tady jim dal VW bohužel oprávněnou záminku.. nicméně v případě "opičákova zamáznutí" žaloby Samsungu na Apple se jednalo o typickou lekci americké DEMOkracie (= pouze zájmy USA) v praxi...

Napsal: 06 říj 2015, 17:17
od borelli
Dokázal by někdo napsat soft pro auta, které nešulí emise jak zmiňované motory EA189, aby při STK šulili ? Např: zvednutá kapota, otevřené dveře, motor se tůruje = emise STK = program pro snížení emisí

A nebo rovnou zavolat do Škodovky ?

Napsal: 06 říj 2015, 17:33
od TDI tech
Nechcem sa USA nijako zastavat, ale na druhej strane im fandim ze si nasli cesticku ako si ochranit svoj trh. Keby na europske auta uvalili vysoku dan, alebo nejakym sposobom obmedzovali predaj, bolo by to diskriminacne. Oni radsej spravili nezmyselny zakon o emisiach, ktory diskriminuje iba europske auta. Je to take demokraticke. To iba Merkelova v nasej nadhernej multikulti gayrope div ozlomkrky tuzi podpisat TTIP ktora nas poskodzuje po kazdej stranke, a na koni su velke USA korporacie. Ona totiz investovala nemecke dochodkove fondy do USA realitneho trhu ktory USAci nechali naschval krachnut (kriza) a tak osklbali nas europanov o peniaze. A pokial podpise TTIP tak na oplatku jej USA pustia zopar penazi aby mala z coho aspon z casti vyplatit dochodky nemcom. Tam je pes zakopany. Lidi jsou kurvy, mrdaj a kradou...
Napsal: 06 říj 2015, 18:02
od marian.marcin
TDI Tech:Sto body a tuš Pane