Věštění z koule Miloše Slováčka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Podle mě tam klasická vložka s osazením z jedný strany taky nevydrží a protočí se ložisko i s ní. Ty axiální síly šikmých zubů jsou u 103kw a 125kw navíc vyladěných na mnohem víc, tak obrovský, že se musí pohnout časem i ona. Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

romanespana píše:to jo, ale v tomhle pripade to vidim realne, lozisko nalisovany ve futru a pak to vsadit na lepidlo do obalu a zajistit jak jsem psal. a musi to bejt jak skala
v tomhle případě pokud chceš skálu tak jak jsem psal v prvním příspěvku zaneseš borcovi co tomu rozumí a víc se nestaráš skála je samozrejmostí
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ted si nevybavuju kolik je tam mista, ale udelat futro s limcem, kterej zaroven na nekolik sroubu chytit k obalu? zapustny kono inbus srouby aby necucely z limce, zni to asi monstrozne, ale drzelo by to
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

romanespana píše:ted si nevybavuju kolik je tam mista, ale udelat futro s limcem, kterej zaroven na nekolik sroubu chytit k obalu? zapustny kono inbus srouby aby necucely z limce, zni to asi monstrozne, ale drzelo by to
na všetko treba špecialistov
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

Biimbo píše:Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.
:D Tak tak
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, já mám šestikvalt v Audi a4 , která má přes 300000 km a převodovka řadí pořád dobře..I v zimě tam jdou kvalty bez problémů..Ale samozřejmě motor podél je jiná liga než vše v předu jako u Trabanta... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

jericho-3 píše:No, já mám šestikvalt v Audi a4 , která má přes 300000 km a převodovka řadí pořád dobře..I v zimě tam jdou kvalty bez problémů..Ale samozřejmě motor podél je jiná liga než vše v předu jako u Trabanta... :)
je libo trabantika? tady jsou u nas jeste na prodej:

http://www.milanuncios.com/venta-de-coc ... 207342.htm

http://www.milanuncios.com/otros-coches ... 394920.htm
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Cena jak za lidový vůz.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ten modrej byl puvodne za 3000e, ale ja mu napsal ze to dava strasne pod cenu, ze min. 5000 tak to pak dal na 4500e. jestli to proda, tak mi mozna posle dekovny dopis a jestli to neproda ta mne posle ... asi ne dopis
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, stoupají v ceně, ještě nedávno se kámoš smál, když jsem mu říkal, počkej několik let, jak budou v kurzu. Lidé už jsou nabaženi moderní technikou, jízda v Trabantu vyvolává úsměv a o to jde, ne? Dodnes mnozí nechápou, proč má takový úspěch Velorex/pytel na mrzáky/ , postižení prominou, ale je to právě tím, jak se odlišují, jak jsou nebezpečné tyto stroje, prostě adrenalin..Kdysi jsem je opravoval a nezapomenu, když jsem jej jel vyzkoušet a vjel v plném plynu na mokré kostky.., to byl tanec a jen o fous jsem minul náklaďák...Mokré trenýrky jsou v tomto přemotorovaném stroji/to myslím vážně J 350 s ním cvičila/ častým jevem.. :)
A mimochodem jizdní vlastnosti Trabantu jsou perfektní....
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ho ted dělám něco v něm rachotí naštěstí to není v převodovce,

svezení v tom opravdu je, pustíš benál sytič a drb, borec si ho hledí, není to už extra fešák ale na stka nenašli nic vážního,

borec má merivu a trabanta jako pracanta ;)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jo a v kufru vaťák na zimu. Vždy jsme měli prdel z toho jak kolega v zimě v trabiku mrzne ve vaťáku a my si vezli prdel ve vytopeným fáčku.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Můj otec na stará kolena přešel z Trabiho do Š 120 a povídá, jo tohle je ale auto, jak to krásně topí, dokonce i na skla..A přitom tam šel jen vlažný vzduch..Trabant topil /ten vylepšený/ ale muselo se jet na plný kotel...Bohužel to nikdo nedělal, on zase žral...Já když s tím jel do Prahy, dal jsem podlahu a držel téměř až do Prahy.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no mě to pod osum niky nešlo

jednou jsem jel s vartasem pro řepu nalil jsem pět litrů trochu jsem i zapadl uijel 6 km a před barákem jsem musel vyřadit abych dojel v nádrži nula
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 14 lis 2011, 09:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fordak »

Biimbo píše:Podle mě tam klasická vložka s osazením z jedný strany taky nevydrží a protočí se ložisko i s ní. Ty axiální síly šikmých zubů jsou u 103kw a 125kw navíc vyladěných na mnohem víc, tak obrovský, že se musí pohnout časem i ona. Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.
Ja mam v galaxy sestikvalt bez plastoveho vicka a temer kazde slapnuti na spojku,ubrani a pridani plynu rana v prevodovce :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“