Stránka 5 z 5

Napsal: 04 kvě 2016, 21:58
od Biimbo
Podle mě tam klasická vložka s osazením z jedný strany taky nevydrží a protočí se ložisko i s ní. Ty axiální síly šikmých zubů jsou u 103kw a 125kw navíc vyladěných na mnohem víc, tak obrovský, že se musí pohnout časem i ona. Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.

Napsal: 04 kvě 2016, 22:02
od slovacek.milos
romanespana píše:to jo, ale v tomhle pripade to vidim realne, lozisko nalisovany ve futru a pak to vsadit na lepidlo do obalu a zajistit jak jsem psal. a musi to bejt jak skala
v tomhle případě pokud chceš skálu tak jak jsem psal v prvním příspěvku zaneseš borcovi co tomu rozumí a víc se nestaráš skála je samozrejmostí

Napsal: 04 kvě 2016, 22:03
od romanespana
ted si nevybavuju kolik je tam mista, ale udelat futro s limcem, kterej zaroven na nekolik sroubu chytit k obalu? zapustny kono inbus srouby aby necucely z limce, zni to asi monstrozne, ale drzelo by to

Napsal: 04 kvě 2016, 22:05
od slovacek.milos
romanespana píše:ted si nevybavuju kolik je tam mista, ale udelat futro s limcem, kterej zaroven na nekolik sroubu chytit k obalu? zapustny kono inbus srouby aby necucely z limce, zni to asi monstrozne, ale drzelo by to
na všetko treba špecialistov

Napsal: 04 kvě 2016, 22:49
od stanomx
Biimbo píše:Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.
:D Tak tak

Napsal: 05 kvě 2016, 08:41
od jericho-3
No, já mám šestikvalt v Audi a4 , která má přes 300000 km a převodovka řadí pořád dobře..I v zimě tam jdou kvalty bez problémů..Ale samozřejmě motor podél je jiná liga než vše v předu jako u Trabanta... :)

Napsal: 05 kvě 2016, 10:07
od romanespana
jericho-3 píše:No, já mám šestikvalt v Audi a4 , která má přes 300000 km a převodovka řadí pořád dobře..I v zimě tam jdou kvalty bez problémů..Ale samozřejmě motor podél je jiná liga než vše v předu jako u Trabanta... :)
je libo trabantika? tady jsou u nas jeste na prodej:

http://www.milanuncios.com/venta-de-coc ... 207342.htm

http://www.milanuncios.com/otros-coches ... 394920.htm

Napsal: 05 kvě 2016, 17:09
od favo
Cena jak za lidový vůz.

Napsal: 05 kvě 2016, 17:18
od romanespana
ten modrej byl puvodne za 3000e, ale ja mu napsal ze to dava strasne pod cenu, ze min. 5000 tak to pak dal na 4500e. jestli to proda, tak mi mozna posle dekovny dopis a jestli to neproda ta mne posle ... asi ne dopis

Napsal: 06 kvě 2016, 11:59
od jericho-3
Jo, stoupají v ceně, ještě nedávno se kámoš smál, když jsem mu říkal, počkej několik let, jak budou v kurzu. Lidé už jsou nabaženi moderní technikou, jízda v Trabantu vyvolává úsměv a o to jde, ne? Dodnes mnozí nechápou, proč má takový úspěch Velorex/pytel na mrzáky/ , postižení prominou, ale je to právě tím, jak se odlišují, jak jsou nebezpečné tyto stroje, prostě adrenalin..Kdysi jsem je opravoval a nezapomenu, když jsem jej jel vyzkoušet a vjel v plném plynu na mokré kostky.., to byl tanec a jen o fous jsem minul náklaďák...Mokré trenýrky jsou v tomto přemotorovaném stroji/to myslím vážně J 350 s ním cvičila/ častým jevem.. :)
A mimochodem jizdní vlastnosti Trabantu jsou perfektní....

Napsal: 06 kvě 2016, 12:29
od slovacek.milos
já ho ted dělám něco v něm rachotí naštěstí to není v převodovce,

svezení v tom opravdu je, pustíš benál sytič a drb, borec si ho hledí, není to už extra fešák ale na stka nenašli nic vážního,

borec má merivu a trabanta jako pracanta ;)

Napsal: 06 kvě 2016, 15:14
od favo
Jo a v kufru vaťák na zimu. Vždy jsme měli prdel z toho jak kolega v zimě v trabiku mrzne ve vaťáku a my si vezli prdel ve vytopeným fáčku.

Napsal: 06 kvě 2016, 19:13
od jericho-3
Můj otec na stará kolena přešel z Trabiho do Š 120 a povídá, jo tohle je ale auto, jak to krásně topí, dokonce i na skla..A přitom tam šel jen vlažný vzduch..Trabant topil /ten vylepšený/ ale muselo se jet na plný kotel...Bohužel to nikdo nedělal, on zase žral...Já když s tím jel do Prahy, dal jsem podlahu a držel téměř až do Prahy.. :)

Napsal: 06 kvě 2016, 19:45
od slovacek.milos
no mě to pod osum niky nešlo

jednou jsem jel s vartasem pro řepu nalil jsem pět litrů trochu jsem i zapadl uijel 6 km a před barákem jsem musel vyřadit abych dojel v nádrži nula

Napsal: 06 kvě 2016, 21:16
od Fordak
Biimbo píše:Podle mě tam klasická vložka s osazením z jedný strany taky nevydrží a protočí se ložisko i s ní. Ty axiální síly šikmých zubů jsou u 103kw a 125kw navíc vyladěných na mnohem víc, tak obrovský, že se musí pohnout časem i ona. Zlatý první šestikvalty bez plast víka s kuželíkovým ložiskem.
Ja mam v galaxy sestikvalt bez plastoveho vicka a temer kazde slapnuti na spojku,ubrani a pridani plynu rana v prevodovce :?