
FABIA II 1.9Tdi- převodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak tahle informace by se mi hodila dřív.dotazoval jsem se, ale bylo mi řecčeno že musí být opět z BLS.Dokonce jsem psal i přimo ŠKODOVKY, kde mi také bylo zdělěno že tam jina pasovat nebude.Huml píše:proč jste sháněli kliku z BLS atd., když tam bez problémů pasuje z rotačky, která hlavně s jednohmotou už nikdy nepraskne a navíc by byla za babku
Děkuji za rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak po delší době update:-)tak nějak jsme si od toho auta dal pauzu,jinak bych ho hodil ze skaly:-)Huml píše:nasazovali jste ten kroužek u gufera pomocí přípravku? rozvody jsou na přípravky?
Jo jo kroužek jsme nasazovali připravkem bohužel až na potřeti to bylo OK.
Mel jsem dvě tesněni od Elring, ktere netesnily spravně a slzela. Na třeti pokus jsem vzal od FEBI a je klid.
Rozvody na připravky nejsou,dělaly se klasicky na značky.
Spotřeba je stale vysoka(spíše stoupá) a navíc se mi ted rozsvitila kontorka filtru pevných častic(snažím je pak cca 20 km jet mezi 1800-2200 otaček, než motor chcipnu. kontrolka při dalším startu zhasne,. ale treba za 3 dny se opět rozsviti)To by mohlo být přičinou te zvýšene spotřeby co jsem se tak docetl..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak na diagnostice to napsalo, že je špatná funkce EGR ventilu, jinak nic.
EGR jsme měli vyndanej a kompletně ho vyčistili že vypadal jako když vyjel z fabriky.zkousel jsem jestli i vydrží podtlak a to bylo v poho.
Koupil jsem si něc ona pročistení vstriku atd.Ted jsem to byl projet,ujel jsem cca 60 km a spotreba byla 5.1l,což je slušné(klidná jízda 90-100km/h max.)
na maxidotu mi sviti DPF a blika kontrola zhavení.Před barakem jsem to chcipnul a znova nastartoval.Kontrolky nesvitili ale po 100 metrech se objevil znovu DPF a po dalších padesati metrech i blikajicí žhavení.



EGR jsme měli vyndanej a kompletně ho vyčistili že vypadal jako když vyjel z fabriky.zkousel jsem jestli i vydrží podtlak a to bylo v poho.
Koupil jsem si něc ona pročistení vstriku atd.Ted jsem to byl projet,ujel jsem cca 60 km a spotreba byla 5.1l,což je slušné(klidná jízda 90-100km/h max.)
na maxidotu mi sviti DPF a blika kontrola zhavení.Před barakem jsem to chcipnul a znova nastartoval.Kontrolky nesvitili ale po 100 metrech se objevil znovu DPF a po dalších padesati metrech i blikajicí žhavení.




-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15
Tak jsem nakonec vyměnil i EGR ventil.
Software mi nahral do tovarního nastaveni a koukal i na zasesení filtru, to bylo 11g.
Minule ponděli jsem s tim vyjel na hory,vše bylo v pohode, ale po ujetí 80km se opět rozsvitil DPF a blikající kontrolka žhavení.Pří jízde domu i ponorka.
dnes jsem to byl znovu napíchnout a diagnostika ukazala chybu:
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi - Sporadická
Co je tedy teď spatně?
Software mi nahral do tovarního nastaveni a koukal i na zasesení filtru, to bylo 11g.
Minule ponděli jsem s tim vyjel na hory,vše bylo v pohode, ale po ujetí 80km se opět rozsvitil DPF a blikající kontrolka žhavení.Pří jízde domu i ponorka.
dnes jsem to byl znovu napíchnout a diagnostika ukazala chybu:
008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi - Sporadická
Co je tedy teď spatně?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 12 kvě 2017, 06:15