1.4 TSI - motor KO

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Odpovědi: 0
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Vyrobit motor s dvojitým přeplňováním a ojebat písty, může jen debil /koncern/, proč kurva když umí hovno, si motory nekoupí u konkurence, proč se do toho vůbec serou, nehledě na to, jak se chovají k zákazníkům. I každý garážník řeší reklamace, zato obrovské koncerny ať už jsou v zemědělství nebo vyrábí auta, to mají na háku.. :(

Ojebou tě dnes všude, mohl bych vyprávět příběh mercedesu za 2,5mil a kulil bys bulvy, to že koncern neumí motory můžeš říct jen ty, dnes není vůle je umět, chápeš to nebo ještě jednou a pomalu???
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kdy byl převratný přímý vstřik/ neitalský, aby vás to neprudilo/ v osobních vozech? V Mitsubishi v 90. tých letech - GDI, od té doby uplynulo mnoho let a koncern se do toho dal taky a jak to dopadlo? Můj známý s GDI ve Volvu jezdí na obyčejný benzin , i když mu kladu na srdce, kup tu 98 a vem to také na dálnici a dej tomu kotel, protože jezdí hlavně po městě, on, jeho dcera, manželka, atd. a je to skoro 20 let a pořád jezdí, auto udržuji, tak to vím...Je to zázrak..A Němci se zkušenosti z války,/ kdy přímý vstřik benzinu fungoval/ nejsou schopni stvořit nic , co by stálo za řeč, prosím, můžou být problémy, většina jiných firem je má také, ale u přeplňovaného motoru ojebat písty, /už dávno na tohle upozorňovali experti/ je laxnost nejvyššího zrna..Kované písty dělali Němci už za války a za míru dělají sračky.. Ani ve snu by mě nenapadlo, že po 40000km se tohle může stát. To, že vylítávaly kroužky z pístu a motor je sežral, se stávalo, když byla drážka vysekaná jen trochu, tak se srovnala v soustruhu a dal se větší kroužek/u benzinu/ , /např. u Mazdy 323 Gt se tohle stávalo /a jelo se dál/..Ale aby se vylomilo hrazení mezi kruhy a to motor sežral , to je konstrukční facka..Ještě si užijeme a koncern by měl vracet prachy a hluboce se klanět..Já být škodovkou, tak bych poslal dopis na ústředí koncernu, že díky tamní neschopnosti poškozují značku Škoda.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ve škodovce řeší úplně jiný věci, auta se nestíhají vyrábět, na Kodiaka čekačka 3/4 roku... Jak psal fekálek, dnes není žádoucí životnost ale zisk. Můžou si to dovolit tě v klidu poslat do hajzlu protože stejně koupíš něco od nich....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20184
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak je to v reálu - u nového projektu ( např. třeba nový motor TSi ) se už dopředu počítá třeba s 6% reklamací a na to je vyčleněn nějaký rozpočet ( manažersky budget ) a tím pádem se počítá i s nějakou zákaznickou nespokojeností,reklamacemi atd.
Po roce,dvou,třech.. se udělá vyhodnocení - reklamací je třeba 1,5-2% což je pro TOP management obrovský úspěch a to že se zrovna tobě motor rozpadne vejpůl fakt nikoho nezajímá, hlavně dolary
Nějaké medializace a psaní dopisů do VW je zbytečný, hážou to tam do koše
Byl jsem v tomto kolotoči 11 let a utekl jsem od toho, je to na blití
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

je to k zblití. já když si vzpomenu jak jsme kdysi v práci vyráběli řemenice do tdi nebo pro PSA jak jsme je vyvažovali na nefunkčních vyvažovačkách v lisech se to vulkanizovalo gumou která byla právě po ruce a ta lidská banda co na tom dělala (rofl) tak si říkám kam tohle může dojít.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5690
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

JARDA2 píše:je to k zblití. já když si vzpomenu jak jsme kdysi v práci vyráběli řemenice do tdi nebo pro PSA jak jsme je vyvažovali na nefunkčních vyvažovačkách v lisech se to vulkanizovalo gumou která byla právě po ruce a ta lidská banda co na tom dělala (rofl) tak si říkám kam tohle může dojít.
To je asi všede rovnake. Ja som pracoval 11rokov vo firme kde sa vyrábali kožene komponenty a niekedy aj celý interier do luxusných aut jak porsche,jaguar,mclaren, aston martin atď. To sa take pekne pančovalo ked sa stalo že zostala na diely nejaká jama alebo jazva na koži tak sa to normalne vytmelilo nastriekalo a obtisklel sa vzor kože a normalne zalakovalo. Normálne človek ktorý s tým nerobí to nepozná :) A to si poviež že treba Porsche a co potom musí byt treba ve škodovke a VW ani nechcem vediet. Najlepšie vždy bolo jak sa robil nejaký audit ISO alebo prišiel na kontrolu zákazník tak sa po mieste kde sa robili tieto "opravy" v hale zlehla zem (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já tohle neznám, když jsem 12 let dělal ve firmě, tak jsme čekali, zda dojdou aspoň nějaké protektory, když nedošly, tak se jelo na sjetých/u náklaďáků/ a šéf dopravy to dal rozkazem.Nic nebyl problém, když se generálkovaly motory, tak mistr šel se šuplerou ke kopici šrotu a měřil písty, které jdou použít ,aby mohli splnit plán /při GO/, když motor lehnul, tak se vyndal a odeslal zpět, zase se "opravil" a všichni byli spokojeni..To, že byly kolikrát šrouby ve ztržených závitech na koudel a vše se pochcávalo, bylo normální..Ale to byl socialismus v rozkvětu, ale je vidět že i kapitalismus má obdobné "mouchy"a proto se divím, že ti blbci zákazníci si to pořád kupují, kolikrát mají ještě dobré auto z kvalitního období výroby, ale musí jít s dobou, tak si koupí sráč nacpaný kopicí nezbytných kravin , aby sousedi si sedli na prdel. A proto firmy nestačejí vyrábět, bohužel ti, kteří si peníze opravdu vydělali prací a novější auto potřebují, to odserou...Nějakým kancelářským krysám to přeji, když jim dojdou prachy, stát jim je dodá... :(
nepropadat panice...
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

ty zase kecáš jericho, nevěřim ti ani pozdrav, vše bylo na koudel a těch 65 přehrad co se postavilo za socíku bylo místo cementu na vápno viď (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ty jsi vylezl z peřinky a učil jsi se zavazovat tkaničku, což by nevadilo, ale byl jsi daleko od života, jako všichni zbrojnoši..Jsou placení zato, aby byli připraveni na cokoliv, co jim nařídí ti nahoře řešit.A je to tak i dnes. Neposuzuj mne podle sebe, já nejsem moderní člověk, nemusím fabulovat a lhát, stačí jen popsat realitu tehdejší pro tebe ideální doby...
nepropadat panice...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

V 85 roce STS Slavkov GO traktor bagrů Ostrowek

Mazničky se běžně naklepávaly kladívkem , dřevěné piliny v portálech standartní oprava ,....
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jericho nečil se oni tu dobu nezažili takže tomu věřit nebudou jak se hospodařilo díly nebyly ale zase olej barvy šrouby vrtáky závitníky nikdo nehlídal a že ten vyjeták nebo chladící tekl za dílnou nokoho nesralo možná že tam do dnes ta hlína nezamrzne jak to je nacucaný.
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

Pánové, mě se líbí jak relativně zajímavá diskuse o motorech TSI, se díky pár super chytrých lidí změní v naprostej blábol tak jako v ostatních vláknech ....děkuji
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20184
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máte pravdu, taky bych radši četl něco o tom, jaké složení pístů je a proč se tohle stává, ale pokud budeme posuzovat kvalitu výroby, tak se tomuhle nevyhneme, protože ať člověk dělá, co dělá zážitky v životě jej formují a utvářejí jeho názory. A já jsem v tomhle žil a výtvory STS jsem montoval, opět vyndaval a zase montoval a to byl tehdejší svět...
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tak si založ své vlákno o kvalitě výroby ;) Ono K TSI začít vzpomínat na STS je opravdu mimo ... :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“