jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
jj, Saab má diesely od Fiatu, sejně jako ty Vectry(1,9 Multijet), patří taky pod GM,Opel naftu neumí, tak si musel koupit jinou automobilku, která je trochu zvládá.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Huml píše:
go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
jj, Saab má diesely od Fiatu, sejně jako ty Vectry(1,9 Multijet), patří taky pod GM,Opel naftu neumí, tak si musel koupit jinou automobilku, která je trochu zvládá.
no a to si vem Audi A6 ...

o vikend se prijel podivat do CV BH Motor z fora a mel sebou Audi A6 4.0TDI V8 quattro s upravama na 360hp a kroutak 600Nm. Brutalni luxusni korab co vazi 2000kg a kdyz sme tomu slapli a zkouseli se honit tak to jelo jak moje ibiza a ta ma ted asi 400Nm a 180hp a vazi 1000kg. cumel jsem pero, takovej obr a jelo to jak ďas :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Chlapi k tem zetorum,
neni to ROTACNI CERPADLO! pozor na to
mam 2 motory a Zetor doma:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jack91 píše:Chlapi k tem zetorum,
neni to ROTACNI CERPADLO! pozor na to
mam 2 motory a Zetor doma:)
nemáto náhodou ještě řadoví čerpadlo bo jak se tomu nadává? (noteeth)
jináč k těm čerpadlum,konkrétně VP37 co řikáte jak je primitivní,neni náhodou v jednoduchosti síla?Pokud vím tak VP44 co začli slavně používat ostatní automobilky a vw u V6 TDI se moc nepovedli a jsou stim problémy.
Viz muj kolega v práci si slavnostně koupil focuse TDDi a mě se smál co vidim na VW TDI,zkuste hádat kdo se směje teď (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jj Zetor má řadový čerpadlo.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Pre THOPRa

Příspěvek od jordee_23 »

jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
2.2 TiD je vlastne oplovsky motor ale nevedel som ze to robi fiat ak to kupil teda GM aj 85 aj 92 kw :O)
Naposledy upravil(a) jordee_23 dne 24 říj 2007, 09:57, celkem upraveno 1 x.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

go.vojta píše:hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
presne tak presne ..... vse uplne sedi saabovsky diesel by som veru nexcel. dost problemovy. a bmw 3.0 tak panove fakt velmi vydareny motor aspon podla mojich doterajsich skusenosti... ma tah, vykon, silu a fakt super spotrebu!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Pre THOPRa

Příspěvek od Tomas.cz »

jordee_23 píše:
jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
to by som netvrdil 2.2 TiD je vlastne oplovsky motor !! aj 85 aj 92 kw :O)
Blok je Opel, hlava a rozvody atd Saab.
marek66
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 srp 2007, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 »

Myslím ze Jackovi to uz je jasné :o
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: A este nieco lt.kuboshovy

Příspěvek od bobo »

jojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).

www.audi.cz : Na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 1989 představila firma Audi první vznětový motor na světě s přímým vstřikováním paliva a elektronickou regulací určený pro osobní vozy - to byl okamžik zrodu motoru TDI
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Příspěvek od bobo »

jack91 píše:AHoj

uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.

Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.

Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)

diky

žádný, ostatní jsou mrchy křivý. :P
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

:) Tak to je mazec,člověk by řekl že se něco novýho dozví a čtu tady skoro samý hádky :( Zas tak hodně traktůrků jsem neprojel,ale k životu by mi úplně stačila slabší A4 3,0 TDI s tiptronikem a nemusel bych ho možná ani čipovat(no možná časem),protože to bylo mnohem lepší svezení než třeba se silnějším A6 3,0 TDI se šestikvaltem nebo s A4 2,0TDI 170k.Japonce neznám ,Oplovo DTI mě vážně nezaujalo a čiplý slabý HDI nebylo úplně zas tak hrozný,řekl bych.Tot vše:Ciao
B3 mTDI , A3 TDI
zapa
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 22 bře 2007, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od zapa »

Měl jsem Cromu a tahal za ní podvál a ten motor byl nesmrtelnej.Nalítal a to doslova jsem s ní 730 000 km,s jedinou hlavou,turbem a dvěma převodovkama.Tachometrově šla i přes 200.Život skončila rozštípaná vo traktor,když traktorista s čepicí škoda neodhad mojí rychlost a šoup mi to tam rovnou z pole.Ze 160 jsem to dobrzdil na polovic, urval jem mu přední kolo i s nápravou a skončil po několika kotrmelcích na střeše.Auto totál,já pár boulí,odřenin a pořezanej od skla.Od tý doby jsem měl ještě 1 cromu a dvě themy se stejným motorem a nikdy neměl problém se starty i když bylo hodně pod -20.Jednou byly takový mrazy,že nafta zatuhla i na stojanech pump a já jsem s mojí cromou jel do němec pro auto a němci cca 70 km od hranic postávali se svejma golfama,pasatama....bezradně stát se zatuhlou českou naftou po krajnicích.Jednoho jsem naložil - měl jsem to stejnou cestou a ten chudák nechápal,že ho veze fiat.Samo,že jsem mu neřekl,že cromy maj už od výroby předehřev.Vím,že je to tu forum VW,ale přiznejte,že italové ty motory prostě uměj.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten předehřev byl řešenej nějak elektricky nebo jak?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Pre THOPRa

Příspěvek od Huml »

jordee_23 píše:
jojo píše:Len pre tvoju informaciu. Saab je v konzorciu s FIAT group a do svojich aut montuje vyhradne motory fiat!
2.2 TiD je vlastne oplovsky motor ale nevedel som ze to robi fiat ak to kupil teda GM aj 85 aj 92 kw :O)
2,2 TiD je motor od Opela, ale oni už asi rok montujou 1,9 od Fiata, jak Opel, tak i Saab, výkonových variant je asi víc, ale v nabídce je i verze 110kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“