
skutočná zmeraná teplota
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Re: ..
Pak se pochlub jak dlouho ti ta teflonova paska na te izolaci drzelaradluk píše:ee, to jsou klasicke stahovaci pasky, normalni teflonovou pasku, ona je nehorlava, a kdyz to pouzijes na stahnuti ze vnejsku misto elektrikarske izolacni pasky?
jo tu co se pouziva na tesneni zavitu armatur

E91 N52B30 

Re: .
Vysoka teplota(zapalna) bude snad jen na vyfukovem potrubi, zbytek motoru bude mit teplotu max. do 100°C (olejova vana)radluk píše:ne, tak prece jen, u vstrikovacu po delsim provozu je docela velka teplota od motoru, ja bych nerad aby me ten mirelon blafl
, myslis ze tam nevydrzi na tom ta teflonka? ja to jeste nezkousel
V technickych listech pisou ze trubkovy mirelon ma tepelnou odolnost -65 °C az +90 °C pro trvale tepelne zatizeni.
E91 N52B30 

Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše:Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??silver píše:na vstreku som mal 35°C.Radim205D píše:A pouzitej RO pri -25 je uz brousitelny !!!![]()
![]()
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.silver píše:Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše:Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??silver píše: na vstreku som mal 35°C.
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
E91 N52B30 

pár foteček
tak se mi konečně dostal do ruky ten teploměr pro PC byl jsem pro něj radši osobně v Příbrami. Mají ještě pobočku v Praze. Do el. pro PC moc nedělám, ale předpokládám, že co se týče zapojení tak pro ten širokej konektor je červenej + těch uváděných 5 V, černej je - a co ten žlutej a druhej černej?? a pak je tam ještě ten konektor se 3 vývody??? pokud někdo ví ať poradí. Tady jsou Fotky pokud by se někdo stále rozhodoval zda to pořídit či nikoliv. Jo a ještě jsem se dočetl něco o tom pípáku?? jak na něj pokud ho chci vyručit?? jen hnusně silácky utrhnout?? nebo poničit membránu??? Díky











Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
černý jsou mínus - stačí zapojit jeden, jedno kterej. Červenej je +5V. Žlutej +12V, ale zapojovat se nemusí, na PC je to kvůli větráku. Ten poslední ouzkej konektor je právě pro připojení toho větráku. Jak inteligentně deaktivovat pípák nevim, osobně se ho chystam urvat 

VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Dnes ráno pri 5°C som po 20minútach jazdy po diaľnici mel na výmeníku 60°C a na vstrekoch 35°C, po 40 minútach to vybehlo na 70°C na výmeníku a na vstrekoch som mal 45°C, poobede pri 20°C vonku na diaľnici to bolo už lepšie po 20 min na výmeníku 75°C a na vstrekoch 65°C. Ak viete poraĎte či je potrebné ešte elektrický dohrev. Zajtra mi prídu izolačné hadice tak ešte ich zaizolujem, a uvidím čo bude?Radim205D píše:asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.silver píše:Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše: Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
Když vidím ty teploty, tak to PDčko na tom bude hodně dobře už v sérii, protože tam mám teplotu paliva, co se vrací zpět od vstřiků do nádrže při normálním provozu mezi 60-70 stupni. A je to ohřátý na tuhle teplotu vpodstatě stejně rychle, jak voda. Asi začnu přemýšlet o přestavbě, mám výměník pro palivo ve standartní výbavě
Mimochodem Kubo, kolik už jsi na ten rostlináč najel (s přestavbou)?

Mimochodem Kubo, kolik už jsi na ten rostlináč najel (s přestavbou)?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Tak dnes som skončil s meraním teploty. aj pre ostatných je potrebné pri tom teplomery do pc buď nejako ho kovom okrytovať a uzemniť, pretože som mal blízko tak 2cm vypínač ktorým som zapínal ventil na olej a ako som ho zapol tak asi bol medzi kontaktami vypínača výboj a celý teplomer je v háji, alebo čo som mal spraviť skôr tak zapínať ten ventil cez relátko aby tým vipínačom neprechádzal veľký prúd. Je lepšie sa učiť na cudzích skúsenostiach, ale budem objednávať ďaľší. Tak tomu predíďte.javascript:emoticon('(wallbash)')
Hlavička
Hlavička
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej