Stránka 5 z 6
Napsal: 02 kvě 2008, 14:56
od flekyc
je to obracene, kvuli tomu filtru, takze bud to pouzit nejde a nebo to udelat jak jsem rikal, pouzit prirubu z 2.0TDI a navarit na ni prvni dil z 1.9TDI, ja bych v tom nevidel nejaky velky problem. dat prirubu a na ni 180° koleno a ses pod turbem a pak uz to pres nejaky dalsi pootoceny koleno napojis na klasickej vejfuk. v prdmetu : stavba TDI do G2 ma Boda fotku a jeho turbo je taky otoceny, pokud teda dobre vidim ...
Napsal: 02 kvě 2008, 15:44
od Bóďa
No jo, já toho mám víc obráceně.
U Airbusu jsem chtěl výfuk z turba dozadu, takže se otočené turbo opět uplatnilo

( 140PS turbo ).

Napsal: 03 kvě 2008, 13:07
od dudu
DEJ NUMERO TOHO TURBA 170 PS
Napsal: 03 kvě 2008, 14:46
od Fantik
GT 1749VC 03G 253 014K

Napsal: 03 kvě 2008, 15:01
od TominoL
já mám trochu jiné číslo, nevíte jak by to bylo se záměnou za 140 PS ?
Napsal: 03 kvě 2008, 15:03
od Huml
Fantik píše:GT 1749VC 03G 253 014K

taky jsem našel jiný číslo, toto je ze 77kW, 125kW má 03G 253 019N, zaměnit za to 140k nejde
Napsal: 03 kvě 2008, 15:05
od TominoL
Cim tam teda dostat vic vzduchu, 170 PS me uz nebavi

.
Napsal: 03 kvě 2008, 15:08
od Huml
nechat udělat hybrida do 140k svodů, právě něco podobnýho řeším

Napsal: 03 kvě 2008, 15:10
od TominoL
tak to už jsme 2, že by byla množstevní sleva

Napsal: 03 kvě 2008, 15:17
od Huml
Napsal: 04 kvě 2008, 22:03
od Huml
Napsal: 04 kvě 2008, 22:55
od TominoL
mozna bych to mohl zkusit nafotit ze stejnych uhlu tu moji turbinku, treba to nekomu pomuze
Napsal: 05 kvě 2008, 08:19
od flekyc
To Huml : takze on uriznul vejfukovy svody a pretocil to ... ja jen jestli dobre vidim

Napsal: 05 kvě 2008, 20:27
od Huml
přesně tak
Napsal: 05 kvě 2008, 21:18
od Baťa1
taky řešení a učelové
